Dostawa i montaż fabrycznie nowych żaluzji oraz rolet okiennych w pomieszczeniach dydaktycznych Politechniki Świętokrzyskiej

Publication date 2019-11-28
End date 2019-12-16 00:00:00
Instytucja Politechnika Świętokrzyska
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 628868-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 395154102, 395154401
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych żaluzji oraz rolet okiennych w pomieszczeniach dydaktycznych Politechniki Świętokrzyskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza realizacje przedmiotu zamówienia w częściach podanych w załączniku nr 1 do SIWZ. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do:
- dostawy i montażu fabrycznie nowych żaluzji w ośmiu aulach Politechniki Świętokrzyskiej
- dostawy i montażu fabrycznie nowych rolet rozmieszczonych w sześciu budynkach dydaktycznych Politechniki Świętokrzyskiej
- udzielenia gwarancji na okres minimum 12 miesięcy.

Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w budynkach dydaktycznych wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ przed złożeniem oferty przez Wykonawcę, w celu dokładnego zapoznania się z miejscem dostawy i montażu żaluzji oraz rolet.

Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej w dniu 04.12.2019r. o godzinie 1200. Zbiórka Wykonawców zainteresowanych udziałem w wizji, przewidziana jest w holu budynku dydaktycznego „C” Politechniki Świętokrzyskiej przy al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7. Każdy z Wykonawców winien zgłosić Zamawiającemu chęć dokonania wizji lokalnej najpóźniej na jeden dzień przed terminem wizji na adres e-mail: szmidt@tu.kielce.pl lub dzp@tu.kielce.pl

Dodatkowe informacje

GuidZP400 661a76c6-5e4a-44d5-af3a-3735ec7b2ee1
Biuletyn 628868-N-2019
Zamawiajacy nazwa Politechnika Świętokrzyska
Regon 16950000000000
Zamawiajacy adres ulica Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Kielce
Zamawiajacy kod pocztowy 25-314
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 413 424 150
Zamawiajacy fax 041 3443874,041 3424140
Zamawiajacy email anietrzpiel@tu.kielce.pl
Adres strony url www.bip.tu.kielce.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.tu.kielce.pl/dzp/przetargi/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert wraz z załącznikami odbywa się za pośrednictwem poczty, osobiście lub za pośrednictwem posłańca (kuriera)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Świętokrzyska, Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7, 25-314 Kielce (Budynek "B") pokój nr 2.33 - Dział Zamówień Publicznych
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż fabrycznie nowych żaluzji oraz rolet okiennych w pomieszczeniach dydaktycznych Politechniki Świętokrzyskiej
Numer referencyjny ATZ-381-63/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych żaluzji oraz rolet okiennych w pomieszczeniach dydaktycznych Politechniki Świętokrzyskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza realizacje przedmiotu zamówienia w częściach podanych w załączniku nr 1 do SIWZ. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: - dostawy i montażu fabrycznie nowych żaluzji w ośmiu aulach Politechniki Świętokrzyskiej - dostawy i montażu fabrycznie nowych rolet rozmieszczonych w sześciu budynkach dydaktycznych Politechniki Świętokrzyskiej - udzielenia gwarancji na okres minimum 12 miesięcy. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w budynkach dydaktycznych wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ przed złożeniem oferty przez Wykonawcę, w celu dokładnego zapoznania się z miejscem dostawy i montażu żaluzji oraz rolet. Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej w dniu 04.12.2019r. o godzinie 1200. Zbiórka Wykonawców zainteresowanych udziałem w wizji, przewidziana jest w holu budynku dydaktycznego „C” Politechniki Świętokrzyskiej przy al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7. Każdy z Wykonawców winien zgłosić Zamawiającemu chęć dokonania wizji lokalnej najpóźniej na jeden dzień przed terminem wizji na adres e-mail: szmidt@tu.kielce.pl lub dzp@tu.kielce.pl
Cpv glowny przedmiot 39515410-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2020-02-28T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Za posiadającego zdolność techniczną lub zawodową uzna się Wykonawcę, który w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował w sposób należyty co najmniej dwie dostawy o wartości nie niższej niż 50 000,00 zł brutto każda, odpowiadające rodzajowi przedmiotu zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp. Z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający wykluczy wykonawcę w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. 2019. 243 tj.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2019 r. 498 tj,).Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw (co najmniej dwóch) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Inne dokumenty niewymienione Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa wraz z ofertą: oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 4 do SIWZ. Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia w postępowaniu Wykonawca składa wraz z ofertą: oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamieszcza o tych podmiotach informacje w oświadczeniach. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza o podwykonawcach informację w oświadczeniu. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów: a/ pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji zasobów na potrzeby realizacji, b/ dokumentów na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, c/ dokumentów na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-12-16T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż żaluzji okiennych w pomieszczeniach dydaktycznych Politechniki Świętokrzyskiej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39515440-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-02-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż żaluzji okiennych w pomieszczeniach wymienionych w cześci I załącznika nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż rolet okiennych w pomieszczeniach dydaktycznych Politechniki Świętokrzyskiej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39515410-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-02-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż rolet okiennych w pomieszczeniach wymienionych w cześci II załącznika nr 1 do SIWZ.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)