DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO DPS W WIERZBICY W 2020R.

Publication date 2019-11-28
End date 2019-12-05 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej
Miejscowość Wierzbica
Województwo mazowieckie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 628753-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 151000009, 158100009, 152000000, 153000001, 31425003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów spożywczych do magazynu Domu Pomocy Społecznej w Wierzbicy, ul. Sienkiewicza 37. Dostawca zobowiązuje się dostarczać towar do siedziby zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko oraz do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby zamawiającego w stosunku do danego asortymentu lub całości dostawy.
Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów.
Produkcja i warunki transportu zamówionych produktów będą odpowiadały zasadom Dobrej Praktyki Produkcyjnej (GMP) i Dobrej Praktyki higienicznej (GHP). Dostawca zagwarantuje zamawiającemu, że dostarczone produkty będą odpowiadały przepisom ustawy z dnia 06 czerwca 2019r o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2019r. poz. 1252) oraz spełniały warunki ustawy z dnia 30 września 2015r. o wymaganiach weterynaryjnych dla produktów pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. z 2015r., poz.1703)
3. Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek towaru.
4. Dostawy będą się odbywały sukcesywnie w ciągu trwania umowy każdorazowo na zlecenie Zamawiającego, określające ilość dostawy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3c7198ef-b781-45d2-a91a-b1baa3ecc7ed
Biuletyn 628753-N-2019
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej
Regon 31041000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sienkiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 37
Zamawiajacy miejscowosc Wierzbica
Zamawiajacy kod pocztowy 26-680
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 486 182 059
Zamawiajacy fax 486 182 059
Zamawiajacy email dps.wierzbica@gmail.com
Adres strony url www.dpswierzbica.finn.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dpswierzbica.finn.pl
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO DPS W WIERZBICY W 2020R.
Numer referencyjny DPS.271.23.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów spożywczych do magazynu Domu Pomocy Społecznej w Wierzbicy, ul. Sienkiewicza 37. Dostawca zobowiązuje się dostarczać towar do siedziby zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko oraz do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby zamawiającego w stosunku do danego asortymentu lub całości dostawy. Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów. Produkcja i warunki transportu zamówionych produktów będą odpowiadały zasadom Dobrej Praktyki Produkcyjnej (GMP) i Dobrej Praktyki higienicznej (GHP). Dostawca zagwarantuje zamawiającemu, że dostarczone produkty będą odpowiadały przepisom ustawy z dnia 06 czerwca 2019r o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2019r. poz. 1252) oraz spełniały warunki ustawy z dnia 30 września 2015r. o wymaganiach weterynaryjnych dla produktów pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. z 2015r., poz.1703) 3. Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek towaru. 4. Dostawy będą się odbywały sukcesywnie w ciągu trwania umowy każdorazowo na zlecenie Zamawiającego, określające ilość dostawy.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst dO 20%WARTOSCI NETTO zamówienia postawowego
Okres w miesiacach 12
Data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenia i pełnomocnictwa
Zakresie warunkow udzialu 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie na zasadach określonych w art. 23 Pzp Wykonawcy muszą łącznie spełniać warunki uczestnictwa w postępowaniu. 3. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotów udostępniających zasoby lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żądać będzie, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami, bądź 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w siwz 7. Zamawiający informuje, że wykluczy na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia; 2) Wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo: a) o którym mowa w art. 165a, art. 181-188, art. 189a, art. 218-221, art. 228-230a, art. 250a, art. 258 lub art. 270 – 309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997r. – kodeks karny (Dz.U. 2019 poz. 1950,2128) lub art. 46 lub 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010r. o sporcie (Dz. U. z 2019r., poz. 1468,1495) b) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 & 20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – kodeks karny; c) skarbowe; d) o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. z 2012r, poz. 769); 3) Wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo- akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 8.1a; 4) Wykonawcę, wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczenie podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że Wykonawca dokonał płatności należytych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności; 5) Wykonawcę, który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził Zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub obiektywne i nie dyskryminacyjne kryteria, zwane dalej „kryteriami selekcji”, lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów; 6) Wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd Zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 7) Wykonawcę, który bezprawnie wpływał lub próbował płynąć na czynności Zamawiającego lub pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 8) Wykonawcę, który brał udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia lub którego pracownik, a także osoba wykonująca pracę na podstawie umowy zlecenia, o dzieło, agencyjnej lub innej umowy o świadczenie usług, brał udział w przygotowaniu takiego postępowania, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu; 9) Wykonawcę, który z innymi wykonawcami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji między wykonawcami postępowaniu o udzielenie zamówienia, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą środków dowodowych; 10) Wykonawcę będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie ustawy z dnia 28 października 2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. z 2018r., poz. 703); 11) Wykonawcę, wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne; 12) Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2018r., poz. 798), złożyli odrębne oferty, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8. Wykonawca, który podlega wykluczeniu, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 9. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające przedstawione dowody. 10. W przypadkach, o których mowa w pkt 8., przed wykluczeniem wykonawcy, zamawiający zapewnia temu wykonawcy możliwość udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia nie zakłóci konkurencji. Zamawiający wskazuje w protokole sposób zapewnienia konkurencji.
Czy wadium 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst . Strony przewidują możliwość zmian postanowień niniejszej umowy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności: 1)zmiana wysokości podatków VAT, 2)zmiana cen na rynku,
IV 4 4 data 2019-12-05T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Baleron kg 20 2. Baleron mielony kg 190 3. Baton drobiowy szynkowy kg 225 4. Blok zapiekany kg 180 5. Boczek mielony (wędlina) kg 170 6. Farsz na pierogi kg 100 7 Karkówka z kością kg 420 8. Kaszanka kg 250 9 Kiełbasa krakowska kg 150 10. Kiełbasa szynkowa kg 150 11. Kiełbasa toruńska kg 380 12. Kiełbasa wiejska kg 3 13. Kiełbasa zwykła kg 70 14. Kiełbasa grilowa kg 470 15. Kiełbasa serwolatka kg 170 16. Kości wieprzowe (rurkowe) kg 1 100 17. Kurczaki kg 890 18. Łopatka z kością kg 970 19. Mielonka wieprzowa (wędlina na kanapki) kg 180 20 Mięso mielone (wieprzowe) kg 250 - 21. Mortadel kg 300 22. Ogonówka wędzona kg 55 23. Parówki kg 230 24. Parówkowa kg 220 25. Kiełbasa golonkowa kg 205 26. Pasztet wieprzowy kg 250 27. Pasztetowa kg 225 28. Pieczeń rzymska kg 180 29. Płuca wieprzowe kg 80 30. Schab drobiowy kg 165 31. Kiełbasa szynkówka kg 170 32. Serca drobiowe kg 45 33. Słonina kg 56 34. Smalec kg 50 35. Szynka wieprzowa (wędlina) kg 10 36. Szynka tyrolska kg 170 37. Wątróbka drobiowa kg 200 38. Wołowina z kością - rozbrat kg 220 39. Żebra wieprzowe kg 200 40. Kiełbasa żywiecka kg 250 41. Serca wieprzowe kg 100 42 Żołądki drobiowe kg 150 43. Ćwiartka z kurczaka kg 150 X
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa RÓŻNE PRODUKTY SPOZYWCZE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Barszcz biały w proszku opakowanie 66 g szt 1 050 2. Budyń (op. 40 g) szt 1000 3. Bułka tarta kg 220 4. Chrzan w słoiku (op. 300g) szt 450 5. Cukier kg 2 400 6. Cukier puder kg 8 7. Cukier waniliowy (op. 32g) szt 150 8 Cynamon (op. 20g) szt 30 9. Ćwikła (słoik 250 g) szt 20 10. Drożdże (op. 100 g) szt 10 11. Dżem niskosłodzony (op.280 g) szt 450 12. Galaretka owocowa (op. 75 g) szt 20 13. Groszek konserwowy (puszka lub słoik 400g) szt 280 14. Herbata (granulat op. 100g) szt 1 410 15. Kakao (op. 100 g) szt 90 16. Kasza gryczana kg 50 17. Kasza jęczmienna kg 150 18. Kasza manna kg 180 19. Kawa zbożowa rozpuszczalna (op.150 g) szt 140 20. Ketchup (op 1 litr) szt 120 21 Kisiel (op. 40g) szt 1200 22. Koncentrat pomidorowy (op. 0,9 l) szt 250 23. Krem do ciast (op. 250g) szt 10 24. Kwasek cytrynowy (op. 25g) szt 450 25. Liście laurowe (op. 10g) szt 40 26. Majeranek (op. 10g) szt 100 27. Majonez (op. 1l) szt 250 28. Mak (op. 1 kg) szt 8 29. Makaron świderki (op. 5 kg) szt 85 30. Makaron nitki (op. 5kg) szt 32 31. Margaryna kg 10 32. Mąka pszenna (op. 5kg) szt 190 33. Mąka ziemniaczana (op. 1 kg) kg 50 34. Miód naturalny (op. 1 l) szt 50 35. Musztarda (op. 1 l) szt 150 36. Ocet (op. 1l) szt 10 37. Olej uniwersalny (op. 5 l) szt 100 38. Olejek do ciast (op. 10g) szt 15 39. Pieprz mielony (op. 15g) szt 400 40. Płatki jęczmienne (op. 500g) szt 280 41. Płatki kukurydziane 1 kg kg 200 42. Płatki owsiane kg 130 43. Polewa czekoladowa (op. 100g) szt 6 44. Proszek do pieczenia (op. 30g) szt 100 45. Przyprawa warzywna (op. 1 kg) szt 80 46. Przyprawa do potraw w płynie (op. 1 l) szt 20 47. Rodzynki (op. 1kg) szt 2 48. Ryż kg 430 49. Sok owocowo-warzywny zagęszczany w butelce (op. 1 l) szt 1000 50. Sól kg 400 51. Syrop owocowy wysokosłodzony (op. 0,50l) szt 1800 52. Ziele angielskie (op. 15 g) szt 50 53. Zioła prowansalskie (op 10g) szt 30 54. Żelatyna (op 50g) szt 15 55. Bazylia (op. 10g) szt 40 56. Tymianek (op 10g) szt 30 57 Czosnek granulowany(op. 20g) szt 50 58. Przyprawa do kurczaka (op.20g) szt 50 59. Przyprawa do wieprzowiny (20g) szt 50 60. Papryka słodka (op.20g) szt 30 61. Makaron ciemny (op 100 dkg)świderki szt 15 62. Pieprz ziołowy (20g) szt 60 63. Kukurydza konserwowa (op. 400g) szt 30 64 Wafle śmietankowe (180 g) szt 60 65. Herbatniki (65 g) szt 60 66. Biszkopty (100g) szt 60 67. Paluszki ( 80g) szt 60 68. Baton MARS (op. 47 g) szt 75
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa PRODUKTY MLECZARSKIE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Mleko 2 % litr 24 000 Ser biały półtłusty kg 700 Ser twardy kg 250 Serek homogenizowany (op. 150g) szt 3 650 Serek topiony (op. 100g) szt 2 500 Śmietana 18% (op. 400g) szt 2 350 Masło extra kostka 200g szt 6 400
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa PIECZYWO ŚWIEŻE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Bułka pszenna (50g) szt 18 300 2. Bułka pszenna (400g) (gryzka) szt 5 840 3. Chleb pszenno-żytni – krojony (600 g) szt 15 000 4. Chleb graham – krojony (500 g) szt 4 015
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa RYBY PRZETWORZONE I KOSERWOWE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Filet z miruny ze skórą kg 500 Paprykarz szczeciński (op. 330g) szt 325 Śledź salinat kg 110 Śledź w oleju (op. 170g) sz 150 Śledź w pomidorach (op.170g) szt 250 Szprot w oleju (op.170g) szt 250 Szprot w pomidorach (op. 170g) szt 350 Ryba wędzona (makrela) kg 36
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa WARZYWA I OWOCE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Arbuz kg 150 Banany kg 54 Botwina Pęczki 80 Buraki kg 1 150 Brokuły szt 60 Cebula kg 650 Cytryny kg 12 Fasola biała kg 150 Fasola szparagowa kg 20 Groch łupany kg 90 Grzyby suszone kg 0,5 Jabłka kg 2 900 Kalafior szt 150 Kapusta biała kg 1000 Kapusta granatowa kg 350 Kapusta kiszona kg 880 Kapusta pekińska kg 500 Kapusta młoda kg 300 Kapusta włoska kg 400 Koper pęczki 250 Mandarynki kg 45 Marchew Kg 2 600 Ogórek świeży Kg 550 Ogórki kiszone Kg 500 Papryka Kg 65 Pieczarki kg 250 Pietruszka kg 650 Pietruszka zielona pęczki 150 Pomidory kg 460 Por kg 130 Rzodkiewka pęczki 120 Sałata zielona szt 600 Seler kg 650 Susz owocowy - jabłko Kg 5 Susz owocowy- śliwka kg 5 Susz owocowy – gruszka Kg 5 Susz warzywny (5 kg) szt 12 Szczaw pęczki 40 Szczypior pęczki 50 Śliwka kg 150 Truskawka kg 50 Wiśnia kg 150 Ziemniaki kg 16 500
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa jaja kurze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Jaja kurze (Wielkość L 63g-73g) szt 24 000
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)