Dostawa do siedziby zamawiającego drukarek, monitorów, projektorów, urządzeń wielofunkcyjnych, cyfrowych kopiarko-drukarek oraz urządzeń do transmisji danych cyfrowych

Publication date 2019-11-28
End date 2019-12-06 00:00:00
Instytucja Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 629062-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 302321005, 331951004, 386521001, 301200006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

część I: Drukarki i plotery, część II: Monitory, skanery komputerowe, część III: projektory, urządzenia wielofunkcyjne, część IV: urządzenia fotokopiujące - opis w załącznikach do ogłoszenia

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c169056b-8eab-447f-9d2e-78056d7176b8
Biuletyn 629062-N-2019
Zamawiajacy nazwa Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
Regon 19006413600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Śmidowicza
Zamawiajacy adres numer domu 69
Zamawiajacy miejscowosc Gdynia
Zamawiajacy kod pocztowy 81-127
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 261 262 537
Zamawiajacy fax 261 262 963
Zamawiajacy email a.parasinska@amw.gdynia.pl
Adres strony url www.amw.gdynia.pl
Adres strony internetowej www.amw.gdynia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.amw.gdynia.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.amw.gdynia.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę w formie papierowej należy złożyć: bud. nr 5, pok. nr 349 - Kancelaria Jawna AMW
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres AKADEMII MARYNARKI WOJENNEJ ul. Śmidowicza 69, 81-127 Gdynia, bud. nr 5, pok. nr 349 - Kancelaria Jawna czynna w godz.: 7.30- 10.00 i od 13.00 - 15.15 codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa do siedziby zamawiającego drukarek, monitorów, projektorów, urządzeń wielofunkcyjnych, cyfrowych kopiarko-drukarek oraz urządzeń do transmisji danych cyfrowych
Numer referencyjny 174/ZP/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu część I: Drukarki i plotery, część II: Monitory, skanery komputerowe, część III: projektory, urządzenia wielofunkcyjne, część IV: urządzenia fotokopiujące - opis w załącznikach do ogłoszenia
Cpv glowny przedmiot 30232100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany Formularz Oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym (załącznik nr 4) do SIWZ, wypełnione tabele z załącznika nr 5, 2. Oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (załącznik nr 7), 3. Oświadczenie (załącznik nr 3 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty w przypadku gdy wystąpią uzasadnione okoliczności powodujące konieczność zmiany zaoferowanego produktu np.: z powodu wycofania go z produkcji, lub zaprzestania produkcji danego produktu (zakończenia cyklu produkcyjnego danego modelu). Zaistnienie takiej sytuacji musi być udokumentowane – poparte stosownym oświadczeniem producenta. Produkt zamienny nie może cechować się gorszymi parametrami technicznymi, musi być kompatybilny z pozostałymi elementami przedmiotu Umowy oraz nie może powodować podwyższenia ceny Umowy wynikającej z oferty przetargowej
IV 6 1 sposob udostepniania Jeżeli Wykonawca zamierza w treści oferty umieścić informacje będące tajemnicą przedsiębiorstwa należy je złożyć w oddzielnym zszytym pakiecie z zaznaczeniem ich lokalizacji w spisie załączników do oferty. Na każdym dokumencie stanowiącym tajemnicę przedsiębiorstwa musi widnieć napis „informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa – dokument niejawny, nie może być udostępniony innym uczestnikom postępowania”. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nie ujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, handlowe lub organizacyjne przedsiębiorstwa, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Sferą tajemnicy można objąć tylko takie informacje, które są znane jedynie poszczególnym osobom lub określonej grupie osób. Obszar ten nie może się rozciągać na informacje powszechnie znane lub te, o których treści każdy zainteresowany może się legalnie dowiedzieć. Informacji będącej tajemnicą przedsiębiorstwa nie stanowią dane zawarte w formularzu oferty
IV 4 4 data 2019-12-06T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa drukarki i plotery
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Drukarka nr 1 1 szt, Drukarka nr 2 2 szt, Drukarka nr 3 2 szt, Drukarka nr 4 2 szt, Drukarka nr 5 1 szt, Toner do drukarki nr 5 2szt
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa skaner, monitory
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33195100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Skaner płaski 1 szt, Monitor nr 1 1 szt, Monitor nr 2 1 szt, Monitor nr 3 1 szt, Monitor nr 4 2 szt
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa projektor, drukarka - urządzenia wielofunkcyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38652100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Projektor 1 szt, Drukarka - urządzenie wielofunkcyjne nr 1 1 szt, Toner do drukarki - urządzenia wielofunkcyjnego nr 1 2 szt, Drukarka - urządzenie wielofunkcyjne nr 2 1 szt, Drukarka - urządzenie wielofunkcyjne nr 3 1 szt, Drukarka - urządzenie wielofunkcyjne nr 4 1 szt, Toner do drukarki - urządzenia wielofunkcyjnego nr 4 2 szt, Drukarka - urządzenie wielofunkcyjne nr 5 2 szt, Toner do drukarki - urządzenia wielofunkcyjnego nr 5 2 szt, Drukarka - urządzenie wielofunkcyjne nr 6 1 szt, Zestaw tonerów do drukarki - urządzenia wielofunkcyjnego nr 6 4 szt, Drukarka - urządzenie wielofunkcyjne nr 7 1 szt, Zestaw tonerów do drukarki - urządzenia wielofunkcyjnego nr 7 1 szt
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa cyfrowa kopiarko-drukarka A4/A3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30120000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Cyfrowa kopiarka-drukarka A4/A3 kolorowa 1 szt
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 95,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 5,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)