Dostawa mebli

Publication date 2019-11-28
End date 2019-12-06 00:00:00
Instytucja Metro Warszawskie Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 628419-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 391500008
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest dostawa mebli w podziale na 15 zadań wraz z usługą ich montażu w siedzibie Zamawiającego. Montaż dotyczy zadań o numerach 11-15.
Szczegółowy opis Przedmiotu Zamówienia określa Specyfikacja Techniczna stanowiąca załącznik nr 1 do SIWP i będąca jej integralną częścią.
Szczegółowy opis zadań nr 1-10 określa załącznik nr 1 do Specyfikacji Technicznej.
Szczegółowy opis zadań nr 11-15 określa załącznik nr 2 do Specyfikacji Technicznej.
Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z:
1) Specyfikacją Techniczną (zał. nr 1 do SIWP),
2) Wzorem umowy (zał. nr 6 do SIWP).
Zamawiający wymaga udzielenia 24-miesięcznej gwarancji na dostarczone meble.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c60b5b57-8745-4158-b118-8cfda8d919f2
Biuletyn 628419-N-2019
Zamawiajacy nazwa Metro Warszawskie Sp. z o.o.
Regon 01531459200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wilczy Dół
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-798
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48226554000
Zamawiajacy fax +48226433997
Zamawiajacy email zam-eh@metro.waw.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 11
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://postepowania.metro.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://postepowania.metro.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy sporządzić pod rygorem nieważności w formie pisemnej i złożyć w Punkcie Podawczym w Budynku Portierni Głównej Metra Warszawskiego Sp. z o.o..
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Wilczy Dół 5, 02-798 Warszawa, Punkt Podawczy Budynku Portierni Głównej Metra Warszawskiego Sp. z o.o. Godziny pracy Punktu Podawczego: 07.00-14.00.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli
Numer referencyjny WP.25.00292.2019.S.W.RAOL
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 15 - zgodnie z ilością części, na jakie zostało podzielone zamówienie.
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem Zamówienia jest dostawa mebli w podziale na 15 zadań wraz z usługą ich montażu w siedzibie Zamawiającego. Montaż dotyczy zadań o numerach 11-15. Szczegółowy opis Przedmiotu Zamówienia określa Specyfikacja Techniczna stanowiąca załącznik nr 1 do SIWP i będąca jej integralną częścią. Szczegółowy opis zadań nr 1-10 określa załącznik nr 1 do Specyfikacji Technicznej. Szczegółowy opis zadań nr 11-15 określa załącznik nr 2 do Specyfikacji Technicznej. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z: 1) Specyfikacją Techniczną (zał. nr 1 do SIWP), 2) Wzorem umowy (zał. nr 6 do SIWP). Zamawiający wymaga udzielenia 24-miesięcznej gwarancji na dostarczone meble.
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-30T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, wraz z ofertą składa: 1) wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (zał. nr 3 do SIWP) 2) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta jest podpisana przez pełnomocnika lub została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (o ile upoważnienie nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty) w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) dokument potwierdzający brak podstaw wykluczenia z przesłanek, o których mowa w art.24 ust.5 pkt.1) ustawy Pzp: odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 4) Formularz cenowy (zał. nr 2a do SIWP). Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji o której mowa w pkt. 13.1 SIWP, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zał. nr 4 do SIWP), o którym mowa w art. 24 ust.11 ustawy Pzp. Wraz z oświadczeniem o przynależności do grupy kapitałowej, Wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania między nimi, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany Umowy wymagają aneksu w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty – w szczególności, w następującym zakresie i w następujących warunkach: 1) Zmiana terminów określonych w umowie, w niżej wymienionych przypadkach:  wystąpienia siły wyższej;  przerwania lub opóźnienia w wykonywaniu Przedmiotu Umowy spowodowanego okolicznościami, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;  zmian przepisów prawa, mających wpływ na termin wykonania Przedmiotu Umowy lub sposób wykonywania Przedmiotu Umowy;  opóźnień w rozpoczęciu lub wykonywaniu Przedmiotu Umowy powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy zachowania należytej staranności;  opóźnień w realizacji Przedmiotu Umowy wynikłych z winy Zamawiającego lub innych wykonawców, za które Wykonawca Przedmiotu Umowy nie ponosi odpowiedzialności; 2) Zmiana ceny umownej w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług, 3) Zmiana zakresu części Przedmiotu Umowy powierzonych Podwykonawcom; 4) Zmiany w wymaganej sprawozdawczości i rozliczeniach kosztów wykonania Przedmiotu Umowy; 5) Zmiany wynikające z orzeczeń sądów powszechnych, decyzji administracyjnych i orzeczeń sądów administracyjnych; 6) Zmiany wynikające ze zmian regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy, wraz ze skutkami takich zmian regulacji prawnych. 7) Zmiany w oznaczeniach danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy. 8) Zmiany formy lub terminu obowiązywania zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3. Zamawiający dopuszcza również możliwość istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści Oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. 4. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio) co najmniej jednej z okoliczności wymienionych powyżej. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu.
IV 4 4 data 2019-12-06T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki wyłącznie język polski
IV 4 5 okres 60

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa mebli wyszczególnionych w Specyfikacji Technicznej jako "Zadanie nr 1"
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa mebli wyszczególnionych w Specyfikacji Technicznej jako "Zadanie nr 2"
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa mebli wyszczególnionych w Specyfikacji Technicznej jako "Zadanie nr 3"
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa mebli wyszczególnionych w Specyfikacji Technicznej jako "Zadanie nr 4"
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa mebli wyszczególnionych w Specyfikacji Technicznej jako "Zadanie nr 5"
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa mebli wyszczególnionych w Specyfikacji Technicznej jako "Zadanie nr 6"
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa mebli wyszczególnionych w Specyfikacji Technicznej jako "Zadanie nr 7"
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Dostawa mebli wyszczególnionych w Specyfikacji Technicznej jako "Zadanie nr 8"
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zadanie nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa mebli wyszczególnionych w Specyfikacji Technicznej jako "Zadanie nr 9"
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zadanie nr 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa mebli wyszczególnionych w Specyfikacji Technicznej jako "Zadanie nr 10"
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Zadanie nr 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa mebli wyszczególnionych w Specyfikacji Technicznej jako "Zadanie nr 11"
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Zadanie nr 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa mebli wyszczególnionych w Specyfikacji Technicznej jako "Zadanie nr 12"
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Zadanie nr 13
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa mebli wyszczególnionych w Specyfikacji Technicznej jako "Zadanie nr 13"
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Zadanie nr 14
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa mebli wyszczególnionych w Specyfikacji Technicznej jako "Zadanie nr 14"
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Zadanie nr 15
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa mebli wyszczególnionych w Specyfikacji Technicznej jako "Zadanie nr 15"
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)