GuidZP400 |
516ca40a-5f6d-4ba1-abbf-901916380725
|
Biuletyn |
628331-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SP ZOZ
|
Regon |
00000000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szwajcarska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-285
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
061 8739 293, 008, 033
|
Zamawiajacy fax |
618 779 517
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@szpital-strusia.poznan.pl
|
Adres strony url |
www.szpital-strusia.poznan.pl
|
Adres strony internetowej |
www.szpital-strusia.poznan.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital-strusia.poznan.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-strusia.poznan.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Biuro podawcze Zamawiającego, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, pok.239 (budynek D, II ptr.)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu,
|
Numer referencyjny |
WSM/DZP/381/12172/N/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu, w asortymencie i zamawianych ilościach, wyszczególnionych na załączonym formularzu ofertowym do niniejszej specyfikacji i stanowiącym jej integralną część, gdzie opisane są szczegółowe wymagania jakim winien odpowiadać przedmiot zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ).
Zamawiający oczekuje przedmiotu zamówienia wysokiej jakości, niezawodnego, spełniającego bezwzględnie wszystkie wymagane funkcje dla których jest przeznaczony, zapewniającego bezpieczeństwo pacjentom oraz komfort pracy personelowi medycznemu udzielającemu i wykonującemu świadczenia medyczne przy jego użyciu.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 20 części (pakiety).
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
296032,75
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, które stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. Wzór oświadczenia wraz
z zakresem niezbędnych informacji zawarty został w Załączniku nr 2 – oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie,
w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, które stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. Wzór oświadczenia wraz
z zakresem niezbędnych informacji zawarty został w Załączniku nr 2 – oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie,
w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia odpowiednie
warunki dopuszczenia do obrotu medycznego i stosowania przy udzielaniu świadczeń
zdrowotnych, jest zarejestrowany zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz, że odpowiednie
świadectwa zostaną okazane na każde żądanie Zamawiającego. (w wersji papierowej). W
przypadku zaoferowania wyrobu który nie jest zarejestrowany jako wyrób medyczny Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie.
2) Opisy – wymaga się, by Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona dostarczył materiały informacyjne dot. oferowanego przedmiotu zamówienia (np. katalogi, ulotki, prospekty), potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów technicznych dla wszystkich oferowanych wyrobów (nie wymagają odrębnego potwierdzenia cechy i własności, które są udokumentowane na etykiecie handlowej).
3) Oświadczenie producenta iż, oferowany przedmiot zamówienia jest produkowany zgodnie z
normami i spełnia standardy klasy FFP3 normy EN 149:2001 oraz, że odpowiednie
świadectwa zostaną okazane na każde żądanie Zamawiającego. (w wersji papierowej) (dot.
Pakietu 4)
|
Inne dokumenty niewymienione |
4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Załącznik nr 3 do SIWZ).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1) jeśli nastąpi zmiana przepisów dot. podatku VAT lub innych przepisów powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy – w takim przypadku umowa będzie mogła być dostosowana do tych przepisów.
2) przedłużenia terminu obowiązywania umowy jeśli nie zostanie wykupiony cały
asortyment objęty tą umową.
3) w innych przypadkach, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z
okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ – w takim przypadku umowa będzie mogła zostać dostosowana do zaistniałych
okoliczności
4) zakończenia produkcji lub wycofania z rynku przedmiotu umowy, dopuszcza się
możliwość dostarczenia przedmiotu umowy zamiennego, o parametrach nie gorszych od produktu będącego przedmiotem umowy, po cenie jednostkowej nie wyższej niż zaoferowana w ofercie.
5) zmiany numeru konta bankowego, na które przelewane jest wynagrodzenie z tyt.
Wykonywania niniejszej umowy
|
IV 4 4 data |
2019-12-06T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im.J. Strusia w Poznaniu , ul.Szwajcarska 3, 61-285 Poznań
• inspektorem ochrony danych osobowych w Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im.J. Strusia w Poznaniu / jest Pani/Pani /Jacek Kucharski , kontakt: iod@szpital-strusia.poznan.pl *;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: na dostawę
drobnego sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia przy ul. Szwajcarskiej 3 w Poznaniu , nr spr.: WSM/DZP/381 – 12172/N/2019 , prowadzonym w trybie : przetarg nieograniczony poniżej 221 000 euro;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
41945,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Drobny sprzęt medyczny jednorazowego i wielorazowego użytku.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
pAKIET 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
11904,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Drobny sprzęt medyczny jednorazowego i wielorazowego użytku
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
5591,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Drobny sprzęt medyczny jednorazowego i wielorazowego użytku
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
4160,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Drobny sprzęt medyczny jednorazowego i wielorazowego użytku
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
66840,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Drobny sprzęt medyczny jednorazowego i wielorazowego użytku
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
1300,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Drobny sprzęt medyczny jednorazowego i wielorazowego użytku
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
32500,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Drobny sprzęt medyczny jednorazowego i wielorazowego użytku
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
12300,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Drobny sprzęt medyczny jednorazowego i wielorazowego użytku
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
5142,75
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Drobny sprzęt medyczny jednorazowego i wielorazowego użytku
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 10
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
8400,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Drobny sprzęt medyczny jednorazowego i wielorazowego użytku
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 11
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
2400,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Drobny sprzęt medyczny jednorazowego i wielorazowego użytku
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 12
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
10410,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Drobny sprzęt medyczny jednorazowego i wielorazowego użytku
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 13
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
1840,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Drobny sprzęt medyczny jednorazowego i wielorazowego użytku
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 14
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
75500,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Drobny sprzęt medyczny jednorazowego i wielorazowego użytku
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 15
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
330,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Drobny sprzęt medyczny jednorazowego i wielorazowego użytku
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 16
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
600,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Drobny sprzęt medyczny jednorazowego i wielorazowego użytku
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 17
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
4662,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Drobny sprzęt medyczny jednorazowego i wielorazowego użytku
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 18
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
720,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Drobny sprzęt medyczny jednorazowego i wielorazowego użytku
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 19
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
7050,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Drobny sprzęt medyczny jednorazowego i wielorazowego użytku
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 20
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
2438,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Drobny sprzęt medyczny jednorazowego i wielorazowego użytku
|
| |