Dostawa środków czystości

Publication date 2019-11-28
End date 2019-12-06 00:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego w Sandomierzu
Miejscowość Sandomierz
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Różny sprzęt,
  • Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

Szczegóły

Numer ogłoszenia 628613-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 337600005, 336316008, 393000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości:
1. Ręczniki i papiery – Pakiet nr I,
2. Środki do myjni dezynfektora – Pakiet nr II,
3. Sprzęt do czyszczenia narzędzi – Pakiet nr III
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b669dfe9-ad8d-4422-82d4-7e3b5295926d
Biuletyn 628613-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego w Sandomierzu
Regon 30238500000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Schinzla
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Sandomierz
Zamawiajacy kod pocztowy 27-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 15 8323001 do 5, 8330566
Zamawiajacy fax 158 323 575
Zamawiajacy email przetargi@sand.pl
Adres strony url www.sand.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.sand.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sand.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą, kurierem lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Schinzla 13 27-600 Sandomierz
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków czystości
Numer referencyjny PN/37/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości: 1. Ręczniki i papiery – Pakiet nr I, 2. Środki do myjni dezynfektora – Pakiet nr II, 3. Sprzęt do czyszczenia narzędzi – Pakiet nr III Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 33760000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru i ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) W odniesieniu do produktów chemicznych Wykonawca załączy odpowiednio aktualne karty charakterystyki preparatu niebezpiecznego lub aktualne karty charakterystyki preparatu chemicznego 2) Odnośnie Pakietu I poz. 1 karta specyfikacji produktu wystawiona przez Producenta, 3) Odnośnie Pakietów I - III ulotki informacyjne (katalogi) oferowanych produktów, 4) Odnośnie Pakietu I i II próbki w ilości określonej w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ (załączone próbki nie podlegają zwrotowi)
Inne dokumenty niewymienione Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez Wykonawcę wraz z ofertą: 1) Formularz ofertowy sporządzony odrębnie dla każdego pakietu, zgodny z załączonym drukiem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ, 2) Formularz cenowy, sporządzony w formie tabeli odrębnie dla każdego pakietu, uwzględniający, nazwę oferowanego produktu, ilość, cenę jednostkową netto, podatek VAT, wartość netto, brutto i wartość podatku VAT, jak również wytwórcę/producenta, nazwę handlową, indeks katalogowy i ilość w opakowaniu zbiorczym, 3) W przypadku nie podpisania oferty przez osobę uprawnioną do reprezentacji podmiotu pełnomocnictwo Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, sporządzone na podstawie druku stanowiącego zał. nr 4 do SIWZ
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający na podstawie art. 144 ust.1 pkt 1) ustawy Prawo Zamówień Publicznych przewiduje możliwość aneksowania umowy zawartej w ramach zamówienia publicznego w następujących przypadkach: 1. Następstwa prawnego podmiotu wstępującego w miejsce wybranego Wykonawcy. 2. W przypadku: a) zaprzestania produkcji, b) wygaśnięcia świadectwa rejestracji, c) decyzji właściwego organu o czasowym wstrzymaniu w obrocie lub wycofaniu danego produktu - Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć produkt o takim samym składzie chemicznym i takim samym zastosowaniu przy założeniu, iż cena jednostkowa pro-duktu nie może być wyższa od ceny przetargowej, a w przypadku gdy dany produkt będzie tańszy Wykonawca obniży cenę przetargową. 3. W przypadku obniżenia przez producenta ceny produktu, Wykonawca ma obowiązek wprowadzić taką zmianę do oferty przetargowej i umowy. 4. Zmiany przez producenta danego produktu nazwy handlowej, numeru katalogowego lub sposobu konfekcjonowania przy zachowaniu jego parametrów technicznych – w takim przypadku cena jednostkowa produktu nie może ulec podwyższeniu. 5. W przypadku nie zrealizowania całości umowy na wniosek Wykonawcy i za zgodą Za-mawiającego lub na wniosek Zamawiającego dopuszcza się przedłużenie terminu realizacji umowy do czasu wykorzystania ilości i wartości brutto przedmiotu umowy. 6. Zmiany stawki podatku VAT. Zamawiający informuje, że skorzysta z możliwości zmiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w przypadku zaistnienia potrzeby takiej zmiany i po spełnieniu określonych przesłanek
IV 4 4 data 2019-12-06T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Ręczniki i papiery
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33760000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ręczników i papierów. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Środki do myjni dezynfektora
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków do myjni dezynfektora Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Sprzęt do czyszczenia narzędzi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39300000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu do czyszczenia narzędzi Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 90,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)