Remont pomieszczeń Podstawowej Opieki Zdrowotnej wraz z dostawą sprzętu medycznego na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radzyniu Podlaskim.

Publication date 2019-11-29
End date 2019-12-16 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Radzyń Podlaski
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 630142-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 450000007, 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Remont pomieszczeń Podstawowej Opieki Zdrowotnej wraz z dostawą sprzętu medycznego na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radzyniu Podlaskim” 2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Procedura zawiera dwa zadania. 1) Remont pomieszczeń POZ, 2) Dostawa sprzętu medycznego.
7. Zadanie 1- Zakres i rodzaj robót obejmuje w szczególności:
- roboty rozbiórkowe,
- wykonanie podłogi z terakoty i gresu,
- wymianę stolarki drzwiowej,
- tynki i okładziny wewnętrzne,
- malowanie,
- wymianę posadzek wraz z wykonaniem podłoża wyrównującego,
- częściowe szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów,
- zabudowę grzejników i parapety,
- wymianę glazury i terakoty,
Zadanie 2 - Dostawa sprzętu medycznego obejmuje:
a) dostawę do siedziby SPZOZ w Radzyniu Podlaskim (graniczne parametry techniczne wskazane w Załączniku nr 3.5 do siwz)
Leżanka lekarska – 2 szt.
Lampa bezcieniowa – 2 szt.
Waga do ważenia niemowląt – 2 szt.
Waga lekarska dla dorosłych – 2 szt.
Stolik zabiegowy – 4 szt.
Wózek do transportu pacjentów – 1 szt.
Wózek inwalidzki – 1 szt.
Stolik do przewijania niemowląt – 1 szt.
Aparat EKG - 2 szt.
Przenośny defibrylator – 1 szt.
Stół zabiegowy – 1 szt.
Pulsoksymetr – 1 szt.
Spirometr – 1 szt.
b) rozmieszczenie, instalację i uruchomienie dostarczonego sprzętu we wskazanym miejscu : pomieszczenia Podstawowej Opieki Zdrowotnej, parter,
c) przeszkolenie / instruktaż personelu Zamawiającego w zakresie niezbędnym do prawidłowej obsługi dostarczonego sprzętu wraz z wydaniem certyfikatu (zaświadczenia o ukończeniu szkolenia),
d) zapewnienie serwisu i przeglądów okresowych zalecanych przez producenta w okresie gwarancji,

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b2a3dfe7-fffd-4966-bccb-50e51c1a73ca
Biuletyn 630142-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 30840700000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wisznicka
Zamawiajacy adres numer domu 111
Zamawiajacy miejscowosc Radzyń Podlaski
Zamawiajacy kod pocztowy 21-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 834 132 267
Zamawiajacy fax 834 132 200
Zamawiajacy email przetargi@spzozrp.pl
Adres strony url www.spzozrp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt „Podniesienie jakości świadczonych usług medycznych w ramach podstawowej opieki zdrowotnej w SPZOZ w Radzyniu Podlaskim” Współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa 13 Infrastruktura Społeczna, Działanie 13.1 Infrastruktura ochrony zdrowia
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.spzozrp.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzozrp.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Dokumenty pisemne zgodnie z SIWZ na adres Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SPZOZ w Radzyniu Podlaskim, ul. Wisznicka 111, 21-300 Radzyń Podlaski
Nazwa nadana zamowieniu Remont pomieszczeń Podstawowej Opieki Zdrowotnej wraz z dostawą sprzętu medycznego na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radzyniu Podlaskim.
Numer referencyjny 7/2019/PN
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest „Remont pomieszczeń Podstawowej Opieki Zdrowotnej wraz z dostawą sprzętu medycznego na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radzyniu Podlaskim” 2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Procedura zawiera dwa zadania. 1) Remont pomieszczeń POZ, 2) Dostawa sprzętu medycznego. 7. Zadanie 1- Zakres i rodzaj robót obejmuje w szczególności: - roboty rozbiórkowe, - wykonanie podłogi z terakoty i gresu, - wymianę stolarki drzwiowej, - tynki i okładziny wewnętrzne, - malowanie, - wymianę posadzek wraz z wykonaniem podłoża wyrównującego, - częściowe szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów, - zabudowę grzejników i parapety, - wymianę glazury i terakoty, Zadanie 2 - Dostawa sprzętu medycznego obejmuje: a) dostawę do siedziby SPZOZ w Radzyniu Podlaskim (graniczne parametry techniczne wskazane w Załączniku nr 3.5 do siwz) Leżanka lekarska – 2 szt. Lampa bezcieniowa – 2 szt. Waga do ważenia niemowląt – 2 szt. Waga lekarska dla dorosłych – 2 szt. Stolik zabiegowy – 4 szt. Wózek do transportu pacjentów – 1 szt. Wózek inwalidzki – 1 szt. Stolik do przewijania niemowląt – 1 szt. Aparat EKG - 2 szt. Przenośny defibrylator – 1 szt. Stół zabiegowy – 1 szt. Pulsoksymetr – 1 szt. Spirometr – 1 szt. b) rozmieszczenie, instalację i uruchomienie dostarczonego sprzętu we wskazanym miejscu : pomieszczenia Podstawowej Opieki Zdrowotnej, parter, c) przeszkolenie / instruktaż personelu Zamawiającego w zakresie niezbędnym do prawidłowej obsługi dostarczonego sprzętu wraz z wydaniem certyfikatu (zaświadczenia o ukończeniu szkolenia), d) zapewnienie serwisu i przeglądów okresowych zalecanych przez producenta w okresie gwarancji,
Cpv glowny przedmiot 45000000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 45
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow 1. Wraz z ofertą Wykonawca ma obowiązek złożyć: 1) aktualny na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 1 do SIWZ w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe 1. Wraz z ofertą Wykonawca ma obowiązek złożyć: 1) aktualny na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 1 do SIWZ w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu;
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 1. Wraz z ofertą Wykonawca ma obowiązek złożyć: 1) aktualny na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 1 do SIWZ w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu;
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione A. DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ 1. Wraz z ofertą Wykonawca ma obowiązek złożyć: 1) aktualny na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 1 do SIWZ w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu; 2) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo określające zakres umocowania oraz podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli Wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia reprezentuje pełnomocnik; 4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – o ile dotyczy; 5) wypełnione zestawienie parametrów technicznych- wymaganych stanowiący załącznik nr 3.5 do SIWZ - dotyczy Zadania nr 2 6) Dla Zadania nr 2 - wypełnione Warunki gwarancji stanowiące Załącznik nr 6 do SIWZ; 7) Potwierdzenie wniesienia wadium. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna – oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia); 8) Dla Zadania nr 2 - Zbiorcze zestawienie kosztów zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ B. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY DOTYCZĄCE PRZYNALEŻNOŚCI WYKONAWCY DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium VIII. WADIUM: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Zadanie nr 1 -2000 zł, Zadanie nr 2 - 1000 zł 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Warunki wniesienia wadium - wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j.: Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 4. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: 1) być wystawione na Zamawiającego, tj. Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Radzyniu Podlaskim [adres: ul. Wisznicka 111, 21-300 Radzyń Podlaski]; 2) zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego, zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP; 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr rachunku bankowego PKO BP 56 1020 1260 0000 0402 0108 1033 z dopiskiem: - Wadium do przetargu pn. „Remont pomieszczeń Podstawowej Opieki Zdrowotnej wraz z dostawą sprzętu medycznego na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radzyniu Podlaskim” Znak sprawy: 7/2019/PN 6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w Rozdz. VIII ust. 5 przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 7. Zamawiający dopuszcza składanie do oferty dokumentów wymienionych w Rozdz. VIII ust. 3 pkt 2-5 tylko w formie oryginałów. Dowody wniesienia wadium należy umieścić w ofercie. 8. Warunki zwrotu wadium - Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a i ust. 5 PZP. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Termin ważności wadium musi być zgodny z terminem związania ofertą. 10. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 14 Zamawiający nie wymaga wniesienia należytego zabezpieczenia umowy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Postanowienia umowy zawarto we Wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 4.1-4.2 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ustawy Pzp, w sposób i na warunkach szczegółowo opisanych we wzorze Umowy.
IV 6 1 sposob udostepniania Zgodnie z Rozdziałem XVIII SIWZ
IV 6 1 srodki ochrony Zgodnie z Rozdziałem XVIII SIWZ. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest SPZOZ w Radzyniu Podlaskim ul. Wisznicka 111, 21-300 Radzyń Podlaskim; 2. inspektorem ochrony danych osobowych w SPZOZ w Radzyniu Podlaskim jest Pan Maciej Grzesiak, kontakt: maciej.grzesiak@spzozrp.pl 834132283 *; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Remont pomieszczeń Podstawowej Opieki Zdrowotnej wraz z dostawą sprzętu medycznego na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radzyniu Podlaskim” [Znak sprawy: 7/2019/PN] prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.”; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników).; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego). - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
IV 4 4 data 2019-12-16T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:15
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Remont pomieszczeń POZ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 45000000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis Zadanie 1- Zakres i rodzaj robót obejmuje w szczególności: - roboty rozbiórkowe, - wykonanie podłogi z terakoty i gresu, - wymianę stolarki drzwiowej, - tynki i okładziny wewnętrzne, - malowanie, - wymianę posadzek wraz z wykonaniem podłoża wyrównującego, - częściowe szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów, - zabudowę grzejników i parapety, - wymianę glazury i terakoty,
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa 2) Dostawa sprzętu medycznego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis Zadanie 2 - Dostawa sprzętu medycznego obejmuje: a) dostawę do siedziby SPZOZ w Radzyniu Podlaskim (graniczne parametry techniczne wskazane w Załączniku nr 3.5 do siwz) Leżanka lekarska – 2 szt. Lampa bezcieniowa – 2 szt. Waga do ważenia niemowląt – 2 szt. Waga lekarska dla dorosłych – 2 szt. Stolik zabiegowy – 4 szt. Wózek do transportu pacjentów – 1 szt. Wózek inwalidzki – 1 szt. Stolik do przewijania niemowląt – 1 szt. Aparat EKG - 2 szt. Przenośny defibrylator – 1 szt. Stół zabiegowy – 1 szt. Pulsoksymetr – 1 szt. Spirometr – 1 szt. b) rozmieszczenie, instalację i uruchomienie dostarczonego sprzętu we wskazanym miejscu : pomieszczenia Podstawowej Opieki Zdrowotnej, parter, c) przeszkolenie / instruktaż personelu Zamawiającego w zakresie niezbędnym do prawidłowej obsługi dostarczonego sprzętu wraz z wydaniem certyfikatu (zaświadczenia o ukończeniu szkolenia), d) zapewnienie serwisu i przeglądów okresowych zalecanych przez producenta w okresie gwarancji,
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)