Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części dla DPS w Sobowie

Publication date 2019-11-29
End date 2019-12-09 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej w Sobowie
Miejscowość Ożarów
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 630123-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części dla DPS w Sobowie wg głównego Kodu CPV: 15.00.00.00-8 w asortymencie wyszczególnionym w załączniku Nr 2 do niniejszej specyfikacji z podziałem na części: Część I – różne produkty spożywcze, Część II – produkty mięsno–wędliniarskie, Cześć III – produkty mleczarskie, Część IV – pieczywo, Część V – mrożonki, ryby, Część VI – warzywa, owoce i ziemniaki, Część VII - jaja

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bfd105f6-48ea-40b1-afff-8d1637afa328
Biuletyn 630123-N-2019
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej w Sobowie
Regon 29114210200000
Zamawiajacy adres ulica Sobów
Zamawiajacy adres numer domu 117
Zamawiajacy miejscowosc Ożarów
Zamawiajacy kod pocztowy 27-530
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 15 8611942
Zamawiajacy fax 15 8611941
Zamawiajacy email dps_sobow@poczta.fm
Adres strony url http://biuletyn.abip.pl/dps-sobow/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://biuletyn.abip.pl/dps-sobow/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://biuletyn.abip.pl/dps-sobow/
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części dla DPS w Sobowie
Numer referencyjny DG.26.4.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części dla DPS w Sobowie wg głównego Kodu CPV: 15.00.00.00-8 w asortymencie wyszczególnionym w załączniku Nr 2 do niniejszej specyfikacji z podziałem na części: Część I – różne produkty spożywcze, Część II – produkty mięsno–wędliniarskie, Cześć III – produkty mleczarskie, Część IV – pieczywo, Część V – mrożonki, ryby, Część VI – warzywa, owoce i ziemniaki, Część VII - jaja
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Przedmiot zamówienia nie wymaga szczególnych kompetencji i uprawnień
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W przypadku części II – produkty mięsno–wędliniarskie Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, posiadać musi:decyzję, wydaną przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zezwalającą na obrót żywnością (potwierdzającą sprawowanie nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP), poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię tej decyzji. Wykonawcy, będący producentami oferowanych przez siebie wyrobów, zobowiązani są posiadać decyzję wydaną przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej, zezwalającą na produkcję artykułów pochodzenia zwierzęcego, poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-12-09T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Różne produkty spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2 Formularz cenowy do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Produkty mięsno-wędliniarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2 Formularz cenowy do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Produkty mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2 Formularz cenowy do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2 Formularz cenowy do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Mrożonki, ryby
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2 Formularz cenowy do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Warzywa, owoce i ziemniaki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2 Formularz cenowy do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2 Formularz cenowy do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)