DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 IM. JANA PAWŁA II 2 MIŃSKU MAZOWIECKIM, UL. BUDOWLANA 2 W OKRESIE OD 02 STYCZNIA 2020R. DO 31 GRUDNIA 2020R.

Publication date 2019-11-29
End date 2019-12-10 00:00:00
Instytucja Szkoła podstawowa Nr 3 im. Jana Pawła II
Miejscowość Mińsk Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 629285-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1.Rodzaj zamówienia: Dostawy

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II w Mińsku Mazowieckim w okresie od 02 stycznia 2020r. do 31 grudnia 2020 r.
3.2. Podział na 7 części: (zadania)
Zadanie nr 1- mięso i wędliny
Zadanie nr 2- warzywa i owoce
Zadanie nr 3 - różne produkty spożywcze
Zadanie nr 4 - wyroby garmażeryjne
Zadanie nr 5 - ryby
Zadanie nr 6 - nabiał i przetwory mleczne
Zadanie nr 7 – pieczywo i wyroby cukiernicze
* W zakresie zadania nr 1:
Zadanie nr 1 - mięso i wędliny
Zamówienie dotyczy dostawy mięs i wędlin w roku 2020 do Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II w Mińsku Mazowieckim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 zawarty jest w załączniku nr 2/część 1 do SIWZ.
* W zakresie zadania nr 2:
Zadanie nr 2- warzywa i owoce
Zamówienie dotyczy dostawy warzyw i owoców w roku 2020 do Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II w Mińsku Mazowieckim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 zawarty jest w załączniku 2/część 2 do SIWZ.
* W zakresie zadania nr 3:
Zadanie nr 3 - różne produkty spożywcze
Zamówienie dotyczy dostawy różnych produktów spożywczych w roku 2020 do Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II w Mińsku Mazowieckim.. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 zawarty jest w załączniku 2/część 3 do SIWZ.
* W zakresie zadania nr 4:
Zadanie nr 4 - wyroby garmażeryjne
Zamówienie dotyczy dostawy wyrobów garmażeryjnych w roku 2020 do Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4 zawarty jest w załączniku 2/część 4 do SIWZ.
* W zakresie zadania nr 5:
Zadanie nr 5 - ryby
Zamówienie dotyczy dostawy ryb w roku 2020 do Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II w Mińsku Mazowieckim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 zawarty jest w załączniku nr 2/część 5 do SIWZ.
* W zakresie zadania nr 6:
Zadanie nr 6- nabiał i przetwory mleczne
Zamówienie dotyczy dostawy nabiału i przetworów mlecznych w roku 2020 do Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II w Mińsku Mazowieckim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 6 zawarty jest w załączniku 2/część 6 do SIWZ.
* W zakresie zadania nr 7:
Zadanie nr 7 – pieczywo i wyroby cukiernicze
Zamówienie dotyczy dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych w roku 2020 do Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II w Mińsku Mazowieckim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 7 zawarty jest w załączniku nr 2/część 7 do SIWZ.

3.3. Wielkość zamówienia oraz asortyment został określony w formularzach asortymentowo -
cenowych (załączniki nr 2 część 1-7 do SIWZ) i jest to wielkość szacunkowa. Zamawiający
zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu zakupu, co do ilości (mniejszej lub większej ilości) w
zależności od aktualnych potrzeb stołówek. Nie wykonanie pełnego zakresu ilościowego nie rodzi
roszczenia o zakupie nie zrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości towaru.
Wykonawca wystawiając fakturę VAT zobowiązany jest do stosowania cen widniejących na formularzach
asortymentowo-cenowych przez cały okres trwania umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7346226e-ccb1-4e51-8e83-ff8cbbc8825e
Biuletyn 629285-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szkoła podstawowa Nr 3 im. Jana Pawła II
Regon 36770584500000
Zamawiajacy adres ulica Budowlana
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Mińsk Mazowiecki
Zamawiajacy kod pocztowy 05-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon (25)7589547
Zamawiajacy fax (25)7589547
Zamawiajacy email krzysztof.klos@sp3mm.pl
Adres strony url www.sp3mm.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 10
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.sp3-minskmaz.4bip.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sp3-minskmaz.4bip.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny osobiście - do sekretariatu szkoły lub pocztą na adres szkoły.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Pawła II,ul.Budowlana 2, 05-300 Mińsk Mazowiecki, koperta z dopiskiem:oferta w postępowaniu( nr sprawy):dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 3 im. Jana Pawła II, ul. Budowlana 2,05-300 Mińsk Mazowiecki
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 IM. JANA PAWŁA II 2 MIŃSKU MAZOWIECKIM, UL. BUDOWLANA 2 W OKRESIE OD 02 STYCZNIA 2020R. DO 31 GRUDNIA 2020R.
Numer referencyjny SP3.241.02.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci -------------
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 7
Okreslenie przedmiotu 3.1.Rodzaj zamówienia: Dostawy Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II w Mińsku Mazowieckim w okresie od 02 stycznia 2020r. do 31 grudnia 2020 r. 3.2. Podział na 7 części: (zadania) Zadanie nr 1- mięso i wędliny Zadanie nr 2- warzywa i owoce Zadanie nr 3 - różne produkty spożywcze Zadanie nr 4 - wyroby garmażeryjne Zadanie nr 5 - ryby Zadanie nr 6 - nabiał i przetwory mleczne Zadanie nr 7 – pieczywo i wyroby cukiernicze * W zakresie zadania nr 1: Zadanie nr 1 - mięso i wędliny Zamówienie dotyczy dostawy mięs i wędlin w roku 2020 do Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II w Mińsku Mazowieckim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 zawarty jest w załączniku nr 2/część 1 do SIWZ. * W zakresie zadania nr 2: Zadanie nr 2- warzywa i owoce Zamówienie dotyczy dostawy warzyw i owoców w roku 2020 do Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II w Mińsku Mazowieckim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 zawarty jest w załączniku 2/część 2 do SIWZ. * W zakresie zadania nr 3: Zadanie nr 3 - różne produkty spożywcze Zamówienie dotyczy dostawy różnych produktów spożywczych w roku 2020 do Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II w Mińsku Mazowieckim.. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 zawarty jest w załączniku 2/część 3 do SIWZ. * W zakresie zadania nr 4: Zadanie nr 4 - wyroby garmażeryjne Zamówienie dotyczy dostawy wyrobów garmażeryjnych w roku 2020 do Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4 zawarty jest w załączniku 2/część 4 do SIWZ. * W zakresie zadania nr 5: Zadanie nr 5 - ryby Zamówienie dotyczy dostawy ryb w roku 2020 do Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II w Mińsku Mazowieckim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 zawarty jest w załączniku nr 2/część 5 do SIWZ. * W zakresie zadania nr 6: Zadanie nr 6- nabiał i przetwory mleczne Zamówienie dotyczy dostawy nabiału i przetworów mlecznych w roku 2020 do Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II w Mińsku Mazowieckim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 6 zawarty jest w załączniku 2/część 6 do SIWZ. * W zakresie zadania nr 7: Zadanie nr 7 – pieczywo i wyroby cukiernicze Zamówienie dotyczy dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych w roku 2020 do Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II w Mińsku Mazowieckim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 7 zawarty jest w załączniku nr 2/część 7 do SIWZ. 3.3. Wielkość zamówienia oraz asortyment został określony w formularzach asortymentowo - cenowych (załączniki nr 2 część 1-7 do SIWZ) i jest to wielkość szacunkowa. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu zakupu, co do ilości (mniejszej lub większej ilości) w zależności od aktualnych potrzeb stołówek. Nie wykonanie pełnego zakresu ilościowego nie rodzi roszczenia o zakupie nie zrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości towaru. Wykonawca wystawiając fakturę VAT zobowiązany jest do stosowania cen widniejących na formularzach asortymentowo-cenowych przez cały okres trwania umowy.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1. Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu. 2. Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania. 3. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej 4. Oświadczenie klauzula RODO. 5. Oświadczenie – opis środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez Wykonawcę w celu zapewnienia jakości
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 6 1 sposob udostepniania Oświadczenie klauzula RODO.
IV 4 4 data 2019-12-10T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30 dni
IV 6 6 Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli kwota potrzebna na zrealizowanie zamówienia oferowana przez wykonawców przekracza w całości lub części zamówienia wartość przyznanych środków.

Criterion

Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)