Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności do stołówek Miejsko-Gminnego Przedszkola w Kańczudze, ul. Witosa 17, 37-220 Kańczuga w 2020 roku, zlokalizowanych w następujących miejscowościach : 37-220 Kańczuga, ul. Witosa 1, Łopuszka Wielka 488, Siedleczka 179, Sietesz 242. Zamówienie zostało podzielone na części i obejmuje 5 pakietów żywności. Część I- Warzywa, owoce, jaja, Część II- Nabiał i produkty mleczarskie, Część III- Różne produkty spożywcze Część IV - Mięsa, wędliny, konserwy Część V - Pieczywo. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na każdy pakiet osobno lub na więcej pakietów jednocześnie. Szczegółowy zakres zapotrzebowania określa załączniki do SIWZ - 1a, 1b, 1c, 1d, 1e. Podane ilości artykułów żywnościowych (w załącznikach 1a,1b, 1c, 1d, 1e) są wartościami szacunkowymi, w celu określenia wartości zamówienia, co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania ich w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania zamówienia całej ilości żywności określonej w ofercie, jak również dopuszcza możliwość wystąpienia zamówień uzupełniających polegających na zwiększeniu ilości zamawianych artykułów żywnościowych. Produkty muszą być wytworzone zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia z późniejszymi zmianami i podległymi jej aktualnymi rozporządzeniami i aktami wykonawczymi. Dostarczane mięso i wyroby mięsne każdorazowo powinny pochodzić z udokumentowanego źródła i powinny spełniać wszelkie normy nałożone obowiązującymi w tym zakresie przepisami sanitarnymi i weterynaryjnymi m.in, z ustawą z dnia 16 grudnia 2005 r. o
produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17 poz. 127, ze zmianami); Dostarczane mięso i wyroby mięsne każdorazowo powinny być foliowane oraz posiadać datę produkcji i datę ważności. Dostawa produktów odbywać się musi transportem, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002 r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności. (Dz. U. Nr 21, poz. l 79 z 2003r). Dostarczane artykuły spożywcze muszą spełniać warunki wg. Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpień 2015 r w sprawie środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełnić środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i mi odzieży w tych jednostkach (Dz.U.20 15,poz.1256) Miejsce dostawy/odbioru i sposób/rodzaj transportu: Miejscem dostawy są stołówki Miejsko-Gminnego Przedszkola w Kańczudze:1. stołówka w Kańczudze ul. Witosa 1, 2. stołówka w Łopuszce Wielkiej 488, 3.stołówka Siedleczka 179, 4.stołówka Sietesz 242. Wykonawca dostarczy zamówione artykuły żywnościowe do stołówek na własny koszt i własne ryzyko. Wykonawca dokona również rozładunku zamówionego towaru. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć towar dobrej jakości, który został wyprodukowany, przechowywany i dostarczony zgodnie z wymaganiami systemu HACCP. Po dokonaniu kontroli jakości dostarczanych produktów nastąpi przyjęcie towaru. W przypadku złej jakości dostarczonego towaru zamawiający nie dokona ich odbioru. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar dobrej jakości w przeciągu maksymalnie 3 godzin, w przeciwnym razie Zamawiający nie zapłaci za wadliwy towar oraz obciąży karą Wykonawcę w wysokości 50%
wartości wadliwego asortymentu, która zostanie potrącona z kolejnej faktury. Sposób realizacji dostaw: Dostawy realizowane będą na podstawie zamówień składanych telefonicznie lub osobiście przez upoważnione osoby (pracowników w poszczególnych stołówkach) z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem do godziny 13:00 tj. np. zamówienia na piątek będzie składane co najmniej w czwartek do godziny 13:00. W zamówieniach tych Zamawiający określał będzie dokładną ilość i rodzaj zamawianego asortymentu. Dostawy będą miały miejsce w dniu następnym w godzinach 7:00 - 9:00, od poniedziałku do piątku. Zamawiający dopuszcza możliwość osobistego odbioru artykułów żywnościowych z placówek dostawcy przez upoważnione osoby ze stołówki, Termin przydatności: Termin przydatności do spożycia od chwili dostarczenia produktów do stołówki nie może być krótszy niż 1/4 okresu, w którym towar zachowuje zdatność do spożycia określoną na opakowaniu produktu. Sposób rozliczeń za zrealizowane dostawy: Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą następować będzie w oparciu o tygodniowe okresy rozliczeniowe po prawidłowo zrealizowanych zleceniach, według cen jednostkowych przedstawionych w ofercie za 1 kg/szt., na podstawie ilości faktycznie zrealizowanych dostaw, po przedstawieniu faktury. Podane w opisach produktów nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego. Produkty równoważne zostały określone według
zamawiającego w zamkniętym katalogu przy każdym z asortymencie w którym przy opisie posłużono się nazwą własną. Zamawiający nie określa standardów jakościowych o których mowa wart. 91 ust 2a
|
GuidZP400 |
c0f19aa3-995c-4264-b673-f5e709a5109b
|
Biuletyn |
627703-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejsko-Gminne Przedszkole w Kańczudze
|
Regon |
65023396200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wincentego Witosa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kańczuga
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
37-220
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
16 6423870, 16 6423028
|
Zamawiajacy fax |
166 423 022
|
Zamawiajacy email |
mgzeaskanczuga@pro.onet.pl
|
Adres strony url |
www.przedszkolekanczuga.edupage.org
|
Adres strony internetowej |
www.cuw.kanczuga.builetyn.net
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.cuw.kanczuga.biuletyn.net
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.cuw.kanczuga.biuletyn.net
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Usług Wspólnych, 37-220 Kańczuga, ul. Słowackiego 12
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa żywności do stołówek Miejsko Gminnego Przedszkola w Kańczudze – 2020 rok
|
Numer referencyjny |
MGP.271.8.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności do stołówek Miejsko-Gminnego Przedszkola w Kańczudze, ul. Witosa 17, 37-220 Kańczuga w 2020 roku, zlokalizowanych w następujących miejscowościach : 37-220 Kańczuga, ul. Witosa 1, Łopuszka Wielka 488, Siedleczka 179, Sietesz 242. Zamówienie zostało podzielone na części i obejmuje 5 pakietów żywności. Część I- Warzywa, owoce, jaja, Część II- Nabiał i produkty mleczarskie, Część III- Różne produkty spożywcze Część IV - Mięsa, wędliny, konserwy Część V - Pieczywo. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na każdy pakiet osobno lub na więcej pakietów jednocześnie. Szczegółowy zakres zapotrzebowania określa załączniki do SIWZ - 1a, 1b, 1c, 1d, 1e. Podane ilości artykułów żywnościowych (w załącznikach 1a,1b, 1c, 1d, 1e) są wartościami szacunkowymi, w celu określenia wartości zamówienia, co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania ich w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania zamówienia całej ilości żywności określonej w ofercie, jak również dopuszcza możliwość wystąpienia zamówień uzupełniających polegających na zwiększeniu ilości zamawianych artykułów żywnościowych. Produkty muszą być wytworzone zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia z późniejszymi zmianami i podległymi jej aktualnymi rozporządzeniami i aktami wykonawczymi. Dostarczane mięso i wyroby mięsne każdorazowo powinny pochodzić z udokumentowanego źródła i powinny spełniać wszelkie normy nałożone obowiązującymi w tym zakresie przepisami sanitarnymi i weterynaryjnymi m.in, z ustawą z dnia 16 grudnia 2005 r. o
produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17 poz. 127, ze zmianami); Dostarczane mięso i wyroby mięsne każdorazowo powinny być foliowane oraz posiadać datę produkcji i datę ważności. Dostawa produktów odbywać się musi transportem, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002 r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności. (Dz. U. Nr 21, poz. l 79 z 2003r). Dostarczane artykuły spożywcze muszą spełniać warunki wg. Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpień 2015 r w sprawie środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełnić środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i mi odzieży w tych jednostkach (Dz.U.20 15,poz.1256) Miejsce dostawy/odbioru i sposób/rodzaj transportu: Miejscem dostawy są stołówki Miejsko-Gminnego Przedszkola w Kańczudze:1. stołówka w Kańczudze ul. Witosa 1, 2. stołówka w Łopuszce Wielkiej 488, 3.stołówka Siedleczka 179, 4.stołówka Sietesz 242. Wykonawca dostarczy zamówione artykuły żywnościowe do stołówek na własny koszt i własne ryzyko. Wykonawca dokona również rozładunku zamówionego towaru. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć towar dobrej jakości, który został wyprodukowany, przechowywany i dostarczony zgodnie z wymaganiami systemu HACCP. Po dokonaniu kontroli jakości dostarczanych produktów nastąpi przyjęcie towaru. W przypadku złej jakości dostarczonego towaru zamawiający nie dokona ich odbioru. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar dobrej jakości w przeciągu maksymalnie 3 godzin, w przeciwnym razie Zamawiający nie zapłaci za wadliwy towar oraz obciąży karą Wykonawcę w wysokości 50%
wartości wadliwego asortymentu, która zostanie potrącona z kolejnej faktury. Sposób realizacji dostaw: Dostawy realizowane będą na podstawie zamówień składanych telefonicznie lub osobiście przez upoważnione osoby (pracowników w poszczególnych stołówkach) z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem do godziny 13:00 tj. np. zamówienia na piątek będzie składane co najmniej w czwartek do godziny 13:00. W zamówieniach tych Zamawiający określał będzie dokładną ilość i rodzaj zamawianego asortymentu. Dostawy będą miały miejsce w dniu następnym w godzinach 7:00 - 9:00, od poniedziałku do piątku. Zamawiający dopuszcza możliwość osobistego odbioru artykułów żywnościowych z placówek dostawcy przez upoważnione osoby ze stołówki, Termin przydatności: Termin przydatności do spożycia od chwili dostarczenia produktów do stołówki nie może być krótszy niż 1/4 okresu, w którym towar zachowuje zdatność do spożycia określoną na opakowaniu produktu. Sposób rozliczeń za zrealizowane dostawy: Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą następować będzie w oparciu o tygodniowe okresy rozliczeniowe po prawidłowo zrealizowanych zleceniach, według cen jednostkowych przedstawionych w ofercie za 1 kg/szt., na podstawie ilości faktycznie zrealizowanych dostaw, po przedstawieniu faktury. Podane w opisach produktów nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego. Produkty równoważne zostały określone według
zamawiającego w zamkniętym katalogu przy każdym z asortymencie w którym przy opisie posłużono się nazwą własną. Zamawiający nie określa standardów jakościowych o których mowa wart. 91 ust 2a
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw
wykluczenia na podstawie art. 24 ust 5 pkt I ustawy Pzp.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta + Cennik (odpowiednio do części oferty). Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika to z dokumentów
rejestracyjnych). Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub informacji z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie skladają do oferty wypełnione załączniki nr 6 lub 7 do SIWZ. Określenie pod wykonawstwa - załącznik nr 8.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
Wykonawcy, w następujących okolicznościach i zakresie: - waloryzacja poziomu cen - a) Na pisemny wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy dopuszcza się możliwość waloryzacji poziomu cen
jednostkowych jednak nie częściej niż raz na 3 miesiące jeżeli cena artykułu wzrośnie lub zmniejszy się o ponad 10 % zaoferowanej ceny jednostkowej artykułu waloryzowanego w stosunku do średniej ceny
aktualnie obowiązującej na rynku, b) Waloryzacja produktów [nie dotyczy owoców i warzyw] będzie oparta o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych opublikowany przez Główny Urząd Statystyczny za ostatni zakończony miesiąc. c) Waloryzacja produktów - owoce, warzywa - nastąpi w oparciu o wskaźniki cenowe ustalone z giełdy owocowo-warzywnej w Rzeszowie, przy czym przyjmowany będzie minimalny poziom cen a gdy ceny danego produktu publikowane są w tzw. widełkach przyjmuje się cenę średnią. d) Waloryzacja obowiązuję po zawarciu aneksu do umowy zawierającego nowe poziomy cen i ponowne przeliczenie wartości umowy. e) Strony mogą odmówić podpisania aneksu z nowymi poziomami cen, w takim przypadku umowa podlega rozwiązaniu za porozumieniem stron ze skutkiem natychmiastowym lub za wypowiedzeniem w terminie określonym
przez obie strony. Inne zmiany jakie dopuszcza ustawodawca w zakresie zawartej umowy zostały określone wart. 144 ustawy Pzp Aneks do umowy o przedmiotowe zamówienie wymagać będzie dla swojej ważności, zachowania formy pisemnej
|
IV 4 4 data |
2019-12-12T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
RODO Zgodnie z art. 13 ust. l i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO",
informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Miejsko-Gminnego Przedszkola w Kańczudze ul. Witosa 1, 37-220 Kańczuga; c: w sprawach ochrony danych osobowych mogą Państwo
skontaktować się z MGP w Kańczudze poprzez e mail- mgpkanczuga@op.pl oraz pod numerem telefonu 16 642 38 70 lub z inspektorem ochrony danych osobowych Urzędu Miasta i Gminy w Kańczudze za pośrednictwem poczty elektronicznej - iod@kanczuga.pl; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. l lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.:Sukcesywna dostawa żywności do stołówek Miejsko Gminnego Przedszkola w Kańczudze – 2020 rok, nr CUW.271.8.2019.prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; l odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą
osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz.
1986 ze zm.), dalej "ustawa Pzp"; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust.1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas
trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; [ obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; D w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do 311. 22 RODO; l posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w 311. 18 ust. 2 ROD O ; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza tps://bzp.uzp.
przepisy RODO; J nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa wart. 20
RODO; _ na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Więcej
szczegółów na stronie internetowej: http://www.cuw.kanczuga.biuletyn.net.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Warzywa, owoce, jaja
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres zapotrzebowania określa załącznik do SIWZ -1a.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Nabiał i produkty mleczarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres zapotrzebowania określa załącznik do SIWZ -1b.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Różne produkty spożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres zapotrzebowania określa załącznik do SIWZ -1c.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Mięsa, wedliny, konserwy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres zapotrzebowania określa załącznik do SIWZ -1d.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres zapotrzebowania określa załącznik do SIWZ -1e.
|
| |