Dostawa owoców, warzyw i jaj dla Domu Pomocy Społecznej w Huwnikach

Publication date 2019-11-29
End date 2019-12-13 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej w Huwnikach
Miejscowość Nowosiółki Dyd.
Województwo podkarpackie
Branża
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 629949-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 153000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Wielkość i zakres dostaw przestawia załącznik nr 2

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0f04d83a-26c7-4697-87b8-8583b2aff35f
Biuletyn 629949-N-2019
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej w Huwnikach
Regon 65095863600000
Zamawiajacy adres ulica Huwniki
Zamawiajacy adres numer domu 127
Zamawiajacy miejscowosc Nowosiółki Dyd.
Zamawiajacy kod pocztowy 37-743
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 0-16 6719450 w. 43
Zamawiajacy fax 0-16 6719451
Zamawiajacy email dps.huwniki@interia.pl
Adres strony url www.dpshuwniki.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa owoców, warzyw i jaj dla Domu Pomocy Społecznej w Huwnikach
Numer referencyjny SG.26.2.2.2019
Rodzaj zamowienia 1
Zastrzega prawo grup czesci bez ograniczeń
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy bez ograniczeń
Okreslenie przedmiotu Wielkość i zakres dostaw przestawia załącznik nr 2
Cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis właściwego rejestru lub CEiDG
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków do US – w treści załącznika nr 4 (lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne – w treści załącznika nr 4 (lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-12-13T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:45
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin płatności
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 90,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)