Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowej nr 7 im. 1000-lecia Państwa Polskiego w Czeladzi w okresie od 02.01.2020 r. do 31.12.2020r.

Publication date 2019-11-29
End date 2019-12-16 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa Nr 7
Miejscowość Czeladź
Województwo śląskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Produkty głęboko mrożone,
  • Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 629874-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 158000006, 31000002, 151000009, 153000001, 158960005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. ZAMAWIAJĄCY zamawiać będzie tylko te produkty, które wymienione zostały w załączniku nr 1a- 1d do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia towarów do magazynów żywnościowych lub miejsc wskazanych, znajdujących się w obiekcie Zamawiającego.
2. Równoważność
WYKONAWCA może zaproponować złożenie oferty równoważnej (produkt równoważny). W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia użyto nazwy wskazującej na producenta danego towaru rozumie się przez to produkt przykładowy, a ZAMAWIAJĄCY dopuszcza złożenie oferty równoważnej (produkt równoważny) o innej nazwie/marce pod warunkiem, że posiadać one będą te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo. W takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna i podać nazwę lub markę oferowanego produktu równoważnego. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same walory (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura produktu nie może odbiegać od gramatury sugerowanej przez Zamawiającego.
W przypadku produktu o wyższej lub niższej pojemności niż wykazana przez Zamawiającego, gramatura po przemnożeniu będzie wynosić ilość jaką żąda Zamawiający.
3. Gwarancja jakości
WYKONAWCA udziela ZAMAWIAJĄCEMU gwarancji jakości zdrowotnej i trwałości dostarczonej żywności do daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia określonych na czytelnych etykietach. Artykuły rolno – spożywcze muszą być składowane i transportowane w sposób zapewniający utrzymanie ich właściwej jakości handlowej.
4. Terminy dostaw
Dostawy będą dokonywane sukcesywnie partiami, zgodnie z potrzebami Zamawiającego. W zamówieniu ZAMAWIAJĄCY przekaże rodzaj i ilość zamawianej żywności jaka ma być dostarczona. Wykonawca zobowiązuje się również do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby Zamawiającego w stosunku do danego asortymentu lub całości dostawy.
5. Transport
Przedmiot zamówienia obejmuje transport do miejsca przeznaczenia na własny koszt i własne ryzyko Wykonawcy, w odpowiednich temperaturach i warunkach sanitarnych pojazdu. Wykonawca będzie zapewniał dostawę w miarę zgłaszanych potrzeb składanych pisemnie, telefonicznie lub drogą elektroniczną przez upoważnioną osobę Zamawiającego, najpóźniej z jednodniowym wyprzedzeniem.

WYKONAWCA dostarczać będzie żywność do ZAMAWIAJĄCEGO na własny koszt i ryzyko.
WYKONAWCA dostarczy zamówiony towar w terminie wskazanym przez ZAMAWIAJĄCEGO własnym ubezpieczonym środkiem transportu – spełniającym warunki zgodne z zasadami GMP/GHP – do wglądu : dopuszczenie środka transportu przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego do przewozu żywności.

Dysponenci i kierowcy WYKONAWCY winni posiadać aktualne świadectwa zdrowia, decyzje sanitarne na środki transportu oraz czystą odzież ochronną.

6. Kontrola jakości/ odbieranie towaru
Osobą upoważnioną do kontroli jakościowej towaru jest intendentka lub osoba upoważniona przez Dyrektora szkoły.
W przypadku niespełnienia wymogów co do jakości, ilości, terminów ważności do spożycia Zamawiający ma prawo odmówić odbioru przedmiotu zamówienia i żądać natychmiastowej dostawy właściwego asortymentu. W razie stwierdzenia wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja będzie zgłaszana telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznej wymiany towaru na towar wolny od wad, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego.
WYKONAWCA zobowiązuje się odebrać lub wymienić żywność niespełniającą wymagań jakościowych na wolną od wad, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, na własny koszt. WYKONAWCA podpisuje odbiór żywności niespełniającej wymagań.
WYKONAWCA zobowiązuje się przekazywać żywność bezpośrednio osobie upoważnionej do odbioru i kontroli ilościowej i jakościowej. Nie dopuszcza się pozostawiania żywności przez WYKONAWCĘ osobom nieupoważnionym.
Odbiór ilościowo - jakościowy dostarczonej żywności, będzie potwierdzany przez upoważnionego pracownika ZAMAWIAJACEGO.
WYKONAWCA zobowiązuje się do udostępnienia przy dostawie wszystkich niezbędnych informacji w celu dokonania oceny ilościowo – jakościowej odbieranej żywności.
7. Dostawa żywności następować będzie na podstawie zamówień składanych WYKONAWCY przez ZAMAWIAJACEGO telefonicznie bądź e-mailem. W zamówieniu Zamawiający przekaże rodzaj i ilość zamawianej żywności jaka ma być dostarczona.
8. W szczególnych przypadkach, wynikających z potrzeby ZAMAWIAJĄCEGO, WYKONAWCA winien przyjąć doraźne zamówienie w trybie pilnej realizacji.
9. Sposób dostawy oraz dostarczana żywność musi być zgodna z wszystkimi wymaganiami prawa żywnościowego:

-Rozporządzenie (WE) nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 r. ustalające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności (Dz. Urz. WE L 31 z 1.02.2002, str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 15, t. 6, str. 463), zwane dalej „rozporządzeniem nr 178/2002”

-Ustawy o Bezpieczeństwie Żywności i Żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r., (Dz. U z 2019 r. poz. 1252 z późn. zm.);

-Rozporządzenie WE nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 w sprawie higieny środków spożywczych

-oraz wszelkie akty wykonawcze obowiązujące w zakresie nieregulowanym w rozporządzeniu 852/2004

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e0366efa-888b-4e8b-a12b-055cbb30ae7e
Biuletyn 629874-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa Nr 7
Regon 72709600000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Spacerowa
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Czeladź
Zamawiajacy kod pocztowy 41-253
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 0-32 265 35 03
Zamawiajacy fax 0-32 265 35 03
Zamawiajacy email czeladz7@wp.pl
Adres strony url www.sp7.czeladz.pl
Adres strony internetowej https://sp7-czeladz.logintrade.net
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Informacje dodatkowe zamawiajacy Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: zamawiający dołączył klauzulę informacyjną dotyczącą ochrony danych osobowych w załączniku nr 4 do SIWZ.
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia https://sp7-czeladz.logintrade.net
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://sp7-czeladz.logintrade.net
Dostep do dokumentow ograniczony nie
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej w postaci papierowej na adres Szkoła Podstawowa nr 7 im. 1000-lecia Państwa Polskiego ul. Spacerowa2 41-253 Czeladź
Wymagane przeslanie ofert inny tak w formie elektronicznej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres https://sp7-czeladz.logintrade.net
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowej nr 7 im. 1000-lecia Państwa Polskiego w Czeladzi w okresie od 02.01.2020 r. do 31.12.2020r.
Numer referencyjny ZP/3/D/SP&/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu 1. ZAMAWIAJĄCY zamawiać będzie tylko te produkty, które wymienione zostały w załączniku nr 1a- 1d do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia towarów do magazynów żywnościowych lub miejsc wskazanych, znajdujących się w obiekcie Zamawiającego. 2. Równoważność WYKONAWCA może zaproponować złożenie oferty równoważnej (produkt równoważny). W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia użyto nazwy wskazującej na producenta danego towaru rozumie się przez to produkt przykładowy, a ZAMAWIAJĄCY dopuszcza złożenie oferty równoważnej (produkt równoważny) o innej nazwie/marce pod warunkiem, że posiadać one będą te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo. W takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna i podać nazwę lub markę oferowanego produktu równoważnego. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same walory (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura produktu nie może odbiegać od gramatury sugerowanej przez Zamawiającego. W przypadku produktu o wyższej lub niższej pojemności niż wykazana przez Zamawiającego, gramatura po przemnożeniu będzie wynosić ilość jaką żąda Zamawiający. 3. Gwarancja jakości WYKONAWCA udziela ZAMAWIAJĄCEMU gwarancji jakości zdrowotnej i trwałości dostarczonej żywności do daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia określonych na czytelnych etykietach. Artykuły rolno – spożywcze muszą być składowane i transportowane w sposób zapewniający utrzymanie ich właściwej jakości handlowej. 4. Terminy dostaw Dostawy będą dokonywane sukcesywnie partiami, zgodnie z potrzebami Zamawiającego. W zamówieniu ZAMAWIAJĄCY przekaże rodzaj i ilość zamawianej żywności jaka ma być dostarczona. Wykonawca zobowiązuje się również do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby Zamawiającego w stosunku do danego asortymentu lub całości dostawy. 5. Transport Przedmiot zamówienia obejmuje transport do miejsca przeznaczenia na własny koszt i własne ryzyko Wykonawcy, w odpowiednich temperaturach i warunkach sanitarnych pojazdu. Wykonawca będzie zapewniał dostawę w miarę zgłaszanych potrzeb składanych pisemnie, telefonicznie lub drogą elektroniczną przez upoważnioną osobę Zamawiającego, najpóźniej z jednodniowym wyprzedzeniem. WYKONAWCA dostarczać będzie żywność do ZAMAWIAJĄCEGO na własny koszt i ryzyko. WYKONAWCA dostarczy zamówiony towar w terminie wskazanym przez ZAMAWIAJĄCEGO własnym ubezpieczonym środkiem transportu – spełniającym warunki zgodne z zasadami GMP/GHP – do wglądu : dopuszczenie środka transportu przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego do przewozu żywności. Dysponenci i kierowcy WYKONAWCY winni posiadać aktualne świadectwa zdrowia, decyzje sanitarne na środki transportu oraz czystą odzież ochronną. 6. Kontrola jakości/ odbieranie towaru Osobą upoważnioną do kontroli jakościowej towaru jest intendentka lub osoba upoważniona przez Dyrektora szkoły. W przypadku niespełnienia wymogów co do jakości, ilości, terminów ważności do spożycia Zamawiający ma prawo odmówić odbioru przedmiotu zamówienia i żądać natychmiastowej dostawy właściwego asortymentu. W razie stwierdzenia wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja będzie zgłaszana telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznej wymiany towaru na towar wolny od wad, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego. WYKONAWCA zobowiązuje się odebrać lub wymienić żywność niespełniającą wymagań jakościowych na wolną od wad, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, na własny koszt. WYKONAWCA podpisuje odbiór żywności niespełniającej wymagań. WYKONAWCA zobowiązuje się przekazywać żywność bezpośrednio osobie upoważnionej do odbioru i kontroli ilościowej i jakościowej. Nie dopuszcza się pozostawiania żywności przez WYKONAWCĘ osobom nieupoważnionym. Odbiór ilościowo - jakościowy dostarczonej żywności, będzie potwierdzany przez upoważnionego pracownika ZAMAWIAJACEGO. WYKONAWCA zobowiązuje się do udostępnienia przy dostawie wszystkich niezbędnych informacji w celu dokonania oceny ilościowo – jakościowej odbieranej żywności. 7. Dostawa żywności następować będzie na podstawie zamówień składanych WYKONAWCY przez ZAMAWIAJACEGO telefonicznie bądź e-mailem. W zamówieniu Zamawiający przekaże rodzaj i ilość zamawianej żywności jaka ma być dostarczona. 8. W szczególnych przypadkach, wynikających z potrzeby ZAMAWIAJĄCEGO, WYKONAWCA winien przyjąć doraźne zamówienie w trybie pilnej realizacji. 9. Sposób dostawy oraz dostarczana żywność musi być zgodna z wszystkimi wymaganiami prawa żywnościowego: -Rozporządzenie (WE) nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 r. ustalające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności (Dz. Urz. WE L 31 z 1.02.2002, str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 15, t. 6, str. 463), zwane dalej „rozporządzeniem nr 178/2002” -Ustawy o Bezpieczeństwie Żywności i Żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r., (Dz. U z 2019 r. poz. 1252 z późn. zm.); -Rozporządzenie WE nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 w sprawie higieny środków spożywczych -oraz wszelkie akty wykonawcze obowiązujące w zakresie nieregulowanym w rozporządzeniu 852/2004
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 1536471,10
Waluta calosc PLN
Data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w powyższym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje żadnego wymagania.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga aby wykonawca dokonywał dostaw zgodnie z załącznikiem 1 punkt 3.9 oraz punkt 3.8 a także zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast tych dokumentów (Odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się przedmiotowych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem terminu składania ofert. Dot. odpisu z KRS (dla podmiotów wpisanych do KRS) lub odpisu z CEIDG(dla podmiotów wpisanych do CEIDG)
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp , Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej (Platforma Zakupowa) informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp), oświadczenie o  przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp. Umowa w sprawie zamówienia publicznego może zostać zawarta wyłącznie z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, po upływie terminów określonych w art. 94 ustawy Pzp. Zamawiający wyznaczy termin zawarcia umowy z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, nie krótszy niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo 10 dni – jeżeli zostało przesłane w inny sposób.
IV 4 4 data 2019-12-16T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia w przypadkach określonych w art. 93 ust. 1 ustawy Pzp.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa POZOSTAŁE PRODUKTY SPOŻYWCZE, NABIAŁ, JAJA, PIECZYWO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03100000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 35377,97
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis - Zamawiający wymaga, aby artykuły spożywcze nie zawierały konserwantów np. benzoesanu sodu, glutaminianu sodu itp. oraz środków polepszających smak i zapach. - Zawartość soli, cukru w produktach zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia do ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Wymagane są etykiety ze składem surowcowym i wartością odżywczą w 100 g produktów. - Soczki owocowe - bez dodatku cukrów i substancji słodzących o niskiej zawartości sodu - Masło o zawartości nie mniej niż 82% tłuszczu mlecznego - Produkty mleczne zawierające nie więcej niż 10 g cukrów w 100 ml produktu gotowego do spożycia, zawierające nie więcej niż 10 g tłuszczu w 100g /ml produktu gotowego do spożycia - Makarony Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych o podobnej lecz nie gorszej jakości – z mąki DURUM - jaja konsumpcyjne nie będą starsze niż 7 dni od daty pakowania - Produkty w puszkach winny być wyposażone w elementy do otwierania ręcznego, bez pomocy otwieracza mechanicznego. - termin przydatności do spożycia min 14 dni od dnia dostawy
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa PRODUKTY ZWIERZĘCE, MIĘSO I PRZETWORY MIĘSNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 41194,13
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis W przypadku kiełbas i wędlin wymagane są etykiety ze składem surowcowym i wartością odżywczą w 100 g produktu; wędliny pokrojone przez Wykonawcę w plastry w ilości zgodnie z zamówieniem dnia poprzedzającego przez Zamawiającego. - Mięso świeże, nie mrożone o barwie i zapachu charakterystycznym dla danego rodzaju, jędrne, elastyczne, pochodzące z produkcji krajowej. - Przetwory mięsne zawierające co najmniej 82 - 90% mięsa i nie więcej niż 10g tłuszczu w 100g produktu gotowego do spożycia - termin przydatności do spożycia min 14 dni od dnia dostawy
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa ŚWIEŻE I PRZETWORZONEWARZYWA I OWOCE,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 54075,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis -Świeże owoce o jędrnej skórce, bez przebarwień świadczących o braku świeżości. Warzywa i owoce świeże cechować się będą regularnym kształtem właściwym dla danej odmiany, będą wolne od szkodników, zanieczyszczeń ziemią , uszkodzeń, oznak wyrastania korzenia w pęd nasienny, brakiem oznak więdnięcia, wyschnięcia czy gnicia; -Świeże owoce o jędrnej skórce, bez przebarwień świadczących o braku świeżości - przetworzone owoce i warzywa bez konserwantów, zawartość soli i cukrów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia do ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia; wymagane są etykiety ze składem surowcowym i wartością odżywczą w 100 g produktu Pieczywo ma być świeżo wypieczone, zawartość soli, cukru w w/w produktach zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia do ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Wymagane są etykiety ze składem surowcowym i wartością odżywczą w 100 g produktów. Pieczywo wyprodukowane będzie w dobie dostawy.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa MROŻONKI, RYBY MROŻONE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15896000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 23000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zamawiający wymaga, aby towar zamówiony(mrożony) przywożony był w temp. minimum (-18°C) z terminami przydatności do spożycia i pakowany w oryginalnych opakowaniach lub zabezpieczone folią. -Mrożonki sypkie i nie zbrylone. -Ryby mrożone nie więcej niż 10% glazury, bez skóry, bez ości - termin przydatności do spożycia min 14 dni od dnia dostawy
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)