Dostawa artykułów spożywczych dla DPS Ruda Różaniecka.

Publication date 2019-11-29
End date 2019-12-09 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej
Miejscowość Ruda Różaniecka
Województwo podkarpackie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 629964-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wymagań ilościowych, jakościowych, terminów przydatności do spożycia znakowania, transportu zawarty jest w Rozdz. III oraz załączniku Nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 de6476d8-4704-48f2-8d55-86e21dd7db87
Biuletyn 629964-N-2019
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej
Regon 18019602900000
Zamawiajacy adres ulica Ruda Różaniecka
Zamawiajacy adres numer domu 53
Zamawiajacy miejscowosc Ruda Różaniecka
Zamawiajacy kod pocztowy 37-613
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 166 319 615
Zamawiajacy fax 166 248 661
Zamawiajacy email ruda_rozaniecka@dps.pl
Adres strony url www.dps-rudarozaniecka.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dps-rudarozaniecka.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej, pocztą, kurierem lub osobiście.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej, 37-613 Ruda Różaniecka 53, pok.303
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów spożywczych dla DPS Ruda Różaniecka.
Numer referencyjny DPS.26.7.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wymagań ilościowych, jakościowych, terminów przydatności do spożycia znakowania, transportu zawarty jest w Rozdz. III oraz załączniku Nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp (pkt 2.2.1. V rozdz. SIWZ) ; Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony formularz oferty; Wypełniony formularz cenowy; Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy; Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego,(jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 Ustawy Pzp przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie: 1) wysokość podatku VAT w zakresie przedmiotu zamówienia w wypadku ustawowych zmian w tym zakresie. Zmiana wymaga zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze stron o zmianę wraz z uzasadnieniem; 2) w przypadku wycofania z obrotu lub zaprzestania produkcji asortymentu będącego przedmiotem niniejszej Umowy - Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania odpowiednika asortymentu będącego przedmiotem umowy w ramach tego samego gatunku, tych samych cech, walorów, itp. oraz spełniającego wymagania, o których mowa w § 2 ust. 3 Umowy - o tej lub niższej cenie jak określono z zał. Nr 1 i 2 Umowy. Wykonawca, w przypadku zaistnienia tego typu zdarzeń, każdorazowo pisemnie informuje Zamawiającego, załączając odpowiednie dokumenty potwierdzające zaistnienie w/w faktów. 3) udziału podwykonawcy (lub jego zmiany) na etapie realizacji umowy, jeżeli Wykonawca przestawi oświadczenie lub dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wobec tego podwykonawcy; 4) zmiany zakresu podwykonawstwa; 5) zmiany do treści zawartej umowy w okolicznościach i przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt. 3, 5, 6 ustawy Pzp;
IV 4 4 data 2019-12-09T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena ofertowa
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)