GuidZP400 |
ecf8125e-c939-446d-931f-2c51a089d429
|
Biuletyn |
629917-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejska Arena Kultury i Sportu Sp. z o.o.
|
Regon |
10069454800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Władysława Bandurskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
94-020
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
0-42 272 15 11
|
Zamawiajacy fax |
0-42 272 15 04
|
Zamawiajacy email |
admin@maks-arena.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Gminna spółka prawa handlowego - sp. z o.o.
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.makis.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.makis.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa mat wegetacyjnych, zabezpieczających murawy boisk piłkarskich
|
Numer referencyjny |
07/2019/ZP
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa maty zabezpieczającej murawę boiska piłkarskiego:
1.1. Mata wegetacyjna, zabezpieczająca do murawy naturalnej przeznaczona do wywołania i podtrzymywania procesu wegetacji nawierzchni sportowych z trawy naturalnej oraz hybrydowych (połączenie murawy naturalnej i wzmocnienia syntetycznego) wraz z urządzeniem do automatycznego zwijania maty.
Ilość do dostarczenia: 1 komplet.
|
Cpv glowny przedmiot |
39500000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
45
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający wymaga, by zamówienie zostało zrealizowane najpóźniej w terminie 45 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy w sprawie udzielenia niniejszego zamówienia publicznego.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot,
na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli
z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy;
w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej:
Dostawy co najmniej dwóch mat wegetacyjnych o funkcjach identycznych z przedmiotem zamówienia na boiska piłkarskie wykorzystywane przez kluby polskiej piłkarskiej ekstraklasy lub piłkarskiej I ligi.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy;
w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej:
Dostawy co najmniej dwóch mat wegetacyjnych o funkcjach identycznych z przedmiotem zamówienia na boiska piłkarskie wykorzystywane przez kluby polskiej piłkarskiej ekstraklasy lub piłkarskiej I ligi.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, oświadczenia wymienione w pkt 7.1. SIWZ (załącznik nr 2 i 2a do SIWZ), dokumenty i oświadczenie w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego - Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą: folderów, katalogów, ulotek informacyjnych, prospektów - zawierających informacje techniczne nie zawierające informacji sprzecznych z opisem przedmiotu zamówienia podanym w SIWZ, wykaz oferowanego sprzętu wraz z podaniem modelu, wraz z opisem technicznym odpowiadającym wymaganiom Zamawiającego, pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
3.1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy jedynie w następujących przypadkach:
a) w razie wystąpienia siły wyższej, czyli losowego zdarzenia zewnętrznego, którego skutków nie da się przewidzieć, np. intensywne opady atmosferyczne, huragan, a także w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków wystąpienia siły wyższej,
b) w razie zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy,
oraz ze względu na:
c) uwarunkowania organizacyjno-techniczne,
d) uwarunkowania formalno-prawne,
e) inne przyczyny leżących po stronie Zamawiającego,
f) zmianę sprzętu na sprzęt o równoważnych parametrach lub lepszych i zmiana ta nie spowoduje zwiększenia wynagrodzenia.
3.2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadku zmiany przepisów prawnych mających wpływ na cenę umowy, a w szczególności zmiany ustawowej podatku VAT.
4. Warunkiem wprowadzenia do zawartej umowy zmian, o których mowa w pkt 20.3.1. będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej, zaakceptowanej przez każdą ze stron umowy.
5. W przypadkach wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt 20.3.1, strony ustalają nowe terminy wykonania przedmiotu umowy z zastrzeżeniem, że okres przesunięcia terminu wykonania równy będzie co najmniej okresowi przerwy w wykonywaniu przedmiotu umowy.
6. Wszelkie zmiany niniejszej umowy powinny być dokonane w formie pisemnej (aneksu podpisanego przez obie strony) pod rygorem nieważności.
7. Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości podatku od towarów i usług – w takim przypadku, na pisemny wniosek wykonawcy bądź zamawiającego zostanie sporządzony aneks.
|
IV 4 4 data |
2019-12-09T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:15
|
IV 4 5 okres |
30
|