Dostawa mięsa, wędlin oraz drobiu

Publication date 2019-11-29
End date 2019-12-09 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach
Miejscowość Suwałki
Województwo podlaskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 629753-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 151000009, 151120006, 151315000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa wieprzowego, wołowego, wędlin wieprzowych i drobiowych oraz drobiu świeżego. Dostawa mięsa przez Wykonawcę odbywać się będzie codziennie od poniedziałku do soboty do godz. 7.00 lub wg. potrzeb Zamawiającego, zaś wędlin trzy razy w tygodniu. Mięso, wędliny oraz drób będą dostarczane w ilości zgodnej z zamówieniami częściowymi składanymi przez osoby upoważnione, telefonicznie bądź pisemnie najpóźniej do godz. 15.00 dnia poprzedzającego dostawę wg cen określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Szczegółowo określa SIWZ.
Część I – Mięso wieprzowe, wołowe i podroby – w ilości 7.595 kg
Część II – Wędliny, pasztety, galarety, mielonki wieprzowe itp. – w ilości 7.880 kg
Część III – Mięso drobiowe – w ilości 3.595 kg
Część IV – Wędliny, kiełbasy, pasztety, galarety, mielonki drobiowe itp. – w ilości 3.610 kg i 200 szt

Dodatkowe informacje

GuidZP400 43424b28-1253-485d-9dd6-e0160a0ba236
Biuletyn 629753-N-2019
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach
Regon 29334400000000
Zamawiajacy adres ulica ul. gen. Kazimierza Pułaskiego
Zamawiajacy adres numer domu 66
Zamawiajacy miejscowosc Suwałki
Zamawiajacy kod pocztowy 16-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 0-87 5628500
Zamawiajacy fax 0-87 5628507
Zamawiajacy email dps_kalina@mgmnet.pl
Adres strony url www.dpskalina.suwalki.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dpskalina.suwalki.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej "Kalina" u. Pułaskiego 66, 16-400 Suwałki
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mięsa, wędlin oraz drobiu
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa wieprzowego, wołowego, wędlin wieprzowych i drobiowych oraz drobiu świeżego. Dostawa mięsa przez Wykonawcę odbywać się będzie codziennie od poniedziałku do soboty do godz. 7.00 lub wg. potrzeb Zamawiającego, zaś wędlin trzy razy w tygodniu. Mięso, wędliny oraz drób będą dostarczane w ilości zgodnej z zamówieniami częściowymi składanymi przez osoby upoważnione, telefonicznie bądź pisemnie najpóźniej do godz. 15.00 dnia poprzedzającego dostawę wg cen określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Szczegółowo określa SIWZ. Część I – Mięso wieprzowe, wołowe i podroby – w ilości 7.595 kg Część II – Wędliny, pasztety, galarety, mielonki wieprzowe itp. – w ilości 7.880 kg Część III – Mięso drobiowe – w ilości 3.595 kg Część IV – Wędliny, kiełbasy, pasztety, galarety, mielonki drobiowe itp. – w ilości 3.610 kg i 200 szt
Cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Wykonawca musi posiadać uprawnienia do produkcji, sprzedaży mięsa lub wędlin.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca musi posiadać pojazd spełniający warunki sanitarne.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp
Zakresie warunkow udzialu Aktualny dokument (decyzja) potwierdzający spełnienie warunków sanitarnych na produkcję, sprzedaż mięsa lub wędlin - wystawiony przez właściwy organ. Aktualny dokument (zaświadczenie, decyzja) potwierdzający spełnienie warunków sanitarnych przez pojazd, którym realizowana będzie dostawa wystawiony przez właściwy organ.
Inne dokumenty niewymienione Formularz cenowy oraz projekt umowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Cena dostarczanego towaru może ulec zmianie o wysokość kwartalnego wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszanych przez Prezesa GUS w Monitorze Polskim po upływie 7 dni od dnia otrzymania i podpisania przez obydwie strony aneksu do umowy. 2. Pierwsza zmiana ceny w przypadku zaistnienia przesłanek dla jej zmiany zgodnie z ust. 2, może nastąpić nie wcześniej niż po upływie 3 miesięcy od dnia podpisania niniejszej umowy, następne zaś nie częściej niż jeden raz na 3 miesiące. 3. Cena może ulec zmianie przy zmianie stawki podatku VAT. 4. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększania lub zmniejszania ilości zamawianego towaru w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia mieszkańców Domu, w przypadku zmiany ilości zalecanych diet oraz zmiany jadłospisu dziennego lub miesięcznego. Zmiana ilości nie powoduje zmiany cen jednostkowych danego asortymentu.
IV 4 4 data 2019-12-09T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 20

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Mięso wieprzowe, wołowe i podroby.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Mięso wieprzowe, wołowe i podroby – w ilości 7.595 kg. Szczegółowo określa SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wędliny, kiełbasy, pasztety, galarety, mielonki wieprzowe itp.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Wędliny, pasztety, galarety, mielonki wieprzowe itp. – w ilości 7.880 kg. Szczegółowo określa SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Mięso drobiowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15112000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Mięso drobiowe – w ilości 3.595 kg. Szczegółowo określa SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Wędliny, kiełbasy, pasztety, galarety, mielonki drobiowe itp.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15131500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Wędliny, kiełbasy, pasztety, galarety, mielonki drobiowe itp. – w ilości 3.610 kg i 200 szt. Szczegółowo określa SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)