Zakup i dostawa wyposażenia

Publication date 2019-11-30
End date 2019-12-09 00:00:00
Instytucja Przedszkole Samorządowe nr 64 p.n. "Akademia Jasia i Małgosi" w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Urządzenia komputerowe,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Aparatura odbiorcza do radiotelefonii lub radiotelegrafii

Szczegóły

Numer ogłoszenia 630322-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 323442400, 301976442, 391410002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia przeznaczonego na potrzeby Zamawiającego w asortymencie i ilościach ujętych w zestawieniach stanowiących załącznik w formacie EXCEL. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowią załączniki Nr 6-10 do SIWZ
2. Opisy, skład, technologie bądź materiały wskazujące producentów określają wymagania minimalne jakościowo bądź technologicznie i dopuszcza się stosowanie parametrów, które nie obniżą tychże wartości w tym użytkowej i jakościowej dostarczanego asortymentu.
3. Wskazane bądź sugerujące opisy nie stanowią zatem preferencji Zamawiającego.
4. Wykonawca zobowiązany jest zatem wykazać, że dostarczany przez niego asortyment, spełnia minimalne wymagania Zamawiającego.
Do spełnienia powyższego warunku Zamawiający oczekuje przedłożenia wraz z Formularzem ofertowym specyfikacji/karty charakterystyki produktu – o ile występuje. W takim przypadku wypełnienie opisu oferowanego asortymentu w zestawieniu ilościowym (excel) stanowiącym załącznik do Formularza ofertowego nie jest wymagalne.
5. Przedłożone przez Wykonawcę dowody potwierdzające spełnienie warunku określonego w ww. pkt. 4 muszą być jednoznaczne. Zamawiający odrzuci przedłożone dokumenty jeżeli nie będą pozwalały na jednoznaczne spełnienie powyższego obowiązku.
6. Przedmiot zamówienia został określony w następujących częściach:
Cz. 1 – ZESTAW KOMPUTEROWY
Cz. 2 – MINI WIEŻA
Cz. 3 – PAPIER KSERO
Cz. 4 – STÓŁ PRZYŚCIENNY
Cz. 5 – TABORET CHROMOWANY
7. Realizacja dostaw będzie dokonywana na podstawie wskazań Zamawiającego w których określony zostanie termin i miejsce dostawy oraz asortyment zamówienia. Zamawiający w szczególności przewiduje dostarczenie określonego zamówienia do trzech wskazanych miejsc odpowiadających lokalizacji pozostałych uczestników przedmiotowego projektu. Z związku z powyższym Zamawiający wymaga wystawienie odrębnych faktur dla każdego podmiotu uczestniczącego w przedmiotowym projekcie. Wszelkie konsekwencje podatkowe leżą po stronie Wykonawcy/-ów.
8. Warunki dostawy:
1) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia zgodnego z opisem na własny koszt i ryzyko.
2) realizacja dostaw odbywa się na podstawie zawartej umowy oraz ewentualnych dodatkowych ustaleń bądź wskazówek Zamawiającego, zawierających ilości i terminy dostaw oraz w miarę potrzeb inne warunki istotne z punktu widzenia Zamawiającego,
3) jakiekolwiek zawiadomienie przekazywane miedzy stronami w formie pisemnej, elektronicznej, telefonicznej lub faxu skutkuje w momencie doręczenia go danej ze stron,
4) Zamawiający zastrzega prawo do sprawdzenia zamówionego asortymentu pod względem ilościowym i jakościowym również w momencie odbioru towaru.
5) Wykonawca zobowiązany jest do znakowania i opakowania towaru zgodnie z obowiązującymi przepisami, z uwzględnieniem wymagań Zamawiającego określonych w opisie przedmiotu zamówienia,
6) przy dostawie Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia:
a) odpowiednich środków transportu;
b) odpowiedniego zabezpieczenia towaru na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialności za braki i wady powstałe w czasie transportu;
c) przeprowadzenia ewentualnej kontroli jakości i zgodności dostarczonego towaru z wymogami Zamawiającego.
9. Dostarczony asortyment musi być oznakowany w sposób zrozumiały, napisy muszą być wyraźne, czytelne i nieusuwalne, umieszczone w widocznym miejscu, a także nie mogą być w żaden sposób ukryte, zasłonięte lub przesłonięte innymi nadrukami lub obrazkami.
10. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie w oryginalnych opakowaniach – bez stosowania opakowań zastępczych.

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA, WARUNKI GWARANCJI
21 dni od dnia zawarcia umowy, szczegóły w uzgodnieniu między stronami.
Za wyjątkiem cz. 3 Zamówienia, minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące, licząc od dnia podpisania przez strony protokołu odbioru lub innej formy potwierdzenia dostarczonego asortymentu - bez zastrzeżeń.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b0a09a54-1df3-43a5-80be-3f7405803a72
Biuletyn 630322-N-2019
Zamawiajacy nazwa Przedszkole Samorządowe nr 64 p.n. "Akademia Jasia i Małgosi" w Białymstoku
Regon 20040801900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Dubois
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15-349
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 85 745 30 50
Zamawiajacy fax 85 745 30 50
Zamawiajacy email przedszkole64@op.pl
Adres strony url http://www.ps64.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samorządowa jednostka budżetowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.ps64.pl/aktualnosci/przetargi/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.ps64.pl/aktualnosci/przetargi.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny operator pocztowy
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. St. Dubois 12, 15-349 Białystok
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa wyposażenia
Numer referencyjny ZP-5/PS64/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia przeznaczonego na potrzeby Zamawiającego w asortymencie i ilościach ujętych w zestawieniach stanowiących załącznik w formacie EXCEL. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowią załączniki Nr 6-10 do SIWZ 2. Opisy, skład, technologie bądź materiały wskazujące producentów określają wymagania minimalne jakościowo bądź technologicznie i dopuszcza się stosowanie parametrów, które nie obniżą tychże wartości w tym użytkowej i jakościowej dostarczanego asortymentu. 3. Wskazane bądź sugerujące opisy nie stanowią zatem preferencji Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest zatem wykazać, że dostarczany przez niego asortyment, spełnia minimalne wymagania Zamawiającego. Do spełnienia powyższego warunku Zamawiający oczekuje przedłożenia wraz z Formularzem ofertowym specyfikacji/karty charakterystyki produktu – o ile występuje. W takim przypadku wypełnienie opisu oferowanego asortymentu w zestawieniu ilościowym (excel) stanowiącym załącznik do Formularza ofertowego nie jest wymagalne. 5. Przedłożone przez Wykonawcę dowody potwierdzające spełnienie warunku określonego w ww. pkt. 4 muszą być jednoznaczne. Zamawiający odrzuci przedłożone dokumenty jeżeli nie będą pozwalały na jednoznaczne spełnienie powyższego obowiązku. 6. Przedmiot zamówienia został określony w następujących częściach: Cz. 1 – ZESTAW KOMPUTEROWY Cz. 2 – MINI WIEŻA Cz. 3 – PAPIER KSERO Cz. 4 – STÓŁ PRZYŚCIENNY Cz. 5 – TABORET CHROMOWANY 7. Realizacja dostaw będzie dokonywana na podstawie wskazań Zamawiającego w których określony zostanie termin i miejsce dostawy oraz asortyment zamówienia. Zamawiający w szczególności przewiduje dostarczenie określonego zamówienia do trzech wskazanych miejsc odpowiadających lokalizacji pozostałych uczestników przedmiotowego projektu. Z związku z powyższym Zamawiający wymaga wystawienie odrębnych faktur dla każdego podmiotu uczestniczącego w przedmiotowym projekcie. Wszelkie konsekwencje podatkowe leżą po stronie Wykonawcy/-ów. 8. Warunki dostawy: 1) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia zgodnego z opisem na własny koszt i ryzyko. 2) realizacja dostaw odbywa się na podstawie zawartej umowy oraz ewentualnych dodatkowych ustaleń bądź wskazówek Zamawiającego, zawierających ilości i terminy dostaw oraz w miarę potrzeb inne warunki istotne z punktu widzenia Zamawiającego, 3) jakiekolwiek zawiadomienie przekazywane miedzy stronami w formie pisemnej, elektronicznej, telefonicznej lub faxu skutkuje w momencie doręczenia go danej ze stron, 4) Zamawiający zastrzega prawo do sprawdzenia zamówionego asortymentu pod względem ilościowym i jakościowym również w momencie odbioru towaru. 5) Wykonawca zobowiązany jest do znakowania i opakowania towaru zgodnie z obowiązującymi przepisami, z uwzględnieniem wymagań Zamawiającego określonych w opisie przedmiotu zamówienia, 6) przy dostawie Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia: a) odpowiednich środków transportu; b) odpowiedniego zabezpieczenia towaru na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialności za braki i wady powstałe w czasie transportu; c) przeprowadzenia ewentualnej kontroli jakości i zgodności dostarczonego towaru z wymogami Zamawiającego. 9. Dostarczony asortyment musi być oznakowany w sposób zrozumiały, napisy muszą być wyraźne, czytelne i nieusuwalne, umieszczone w widocznym miejscu, a także nie mogą być w żaden sposób ukryte, zasłonięte lub przesłonięte innymi nadrukami lub obrazkami. 10. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie w oryginalnych opakowaniach – bez stosowania opakowań zastępczych. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA, WARUNKI GWARANCJI 21 dni od dnia zawarcia umowy, szczegóły w uzgodnieniu między stronami. Za wyjątkiem cz. 3 Zamówienia, minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące, licząc od dnia podpisania przez strony protokołu odbioru lub innej formy potwierdzenia dostarczonego asortymentu - bez zastrzeżeń.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, której nie dało się przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności i nie jest to zawinione przez Strony, 2) w celu prawidłowego wykonania umowy niezbędna i konieczna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania przez Wykonawcę, czego nie dało się przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności i nie jest to zawinione przez Strony, 3) niezbędna i konieczna jest zmiana terminu wykonania umowy ze względu na zaistnienie okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację umowy w wyznaczonym terminie, których nie dało się przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności i nie są one zawinione przez Strony, w szczególności zmian w harmonogramie roku szkolnego, 4) zmiany miejsca dostawy ze względu na zmiany organizacyjne po stronie Zamawiającego, 5) zmiany danych teleadresowych Zamawiającego lub Wykonawcy, 6) zmiany rachunku bankowego Wykonawcy, 7) ze względu na zaistnienie okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację umowy, których nie dało się przewidzieć pomimo zachowania należytej starannoś
IV 4 4 data 2019-12-09T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:55
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa ZESTAW KOMPUTEROWY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia przeznaczonego na potrzeby Zamawiającego w asortymencie i ilościach ujętych w zestawieniach stanowiących załącznik w formacie EXCEL. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowią załączniki Nr 6-10 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa MINI WIEŻA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32344240-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia przeznaczonego na potrzeby Zamawiającego w asortymencie i ilościach ujętych w zestawieniach stanowiących załącznik w formacie EXCEL. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowią załączniki Nr 6-10 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa PAPIER KSERO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia przeznaczonego na potrzeby Zamawiającego w asortymencie i ilościach ujętych w zestawieniach stanowiących załącznik w formacie EXCEL. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowią załączniki Nr 6-10 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa STÓŁ PRZYŚCIENNY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia przeznaczonego na potrzeby Zamawiającego w asortymencie i ilościach ujętych w zestawieniach stanowiących załącznik w formacie EXCEL. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowią załączniki Nr 6-10 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria gwarancja
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)