Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 1 im. ppłka pilota Mariana Pisarka w Radzyminie w 2020r.

Publication date 2019-12-02
End date 2019-12-10 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa nr 1 im. Ppłk Pil. Mariana Pisarka
Miejscowość Radzymin
Województwo mazowieckie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Warzywa przetworzone,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 630855-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 151000009, 153311709, 158000006, 153000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna ( w miarę pojawiających się potrzeb) dostawa produktów spożywczych (z podziałem na pięć pakietów) do siedziby zamawiającego.
Podział zamówienia na pakiety: Pakiet 1. Mięso i wędliny (załącznik nr 2a), Pakiet 2. Mrożonki (załącznik nr 2b), Pakiet 3. Artykuły spożywcze i nabiał (załącznik nr 2c), Pakiet 4. Garmażerka (załącznik nr 2d),Pakiet 5. Warzywa i owoce (załącznik nr 2e).Podane w załącznikach ilości produktów w poszczególnych pakietach są szacunkowe. Ze względu na brak możliwości podania na etapie ogłoszenia niniejszego postępowania dokładnej ilości osób żywionych, zakres zamówienia może zostać zmniejszony lub zwiększony, odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych z tytułu niezrealizowanych dostaw. Wykonawca nie może odmówić realizacji dostaw ze względu na zmniejszenie zamówienia.
Wszystkie dostarczone produkty muszą być asortymentem pierwszego gatunku z terminem przydatności do spożycia, nie przekraczającym połowy czasu przydatności do spożycia określonego przez producenta.Produkty, w zależności od rodzaju asortymentu, muszą być dostarczone w zamkniętych, nieuszkodzonych opakowaniach z czytelnymi opisami w języku polskim. Pojemniki,
w których będą dostarczane produkty z pakietu 1, pakietu 4 i pakietu 5 muszą posiadać atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością. Wszystkie dostarczane produkty muszą być czyste, nieuszkodzone mechanicznie, spełniające wymagania jakościowe. Bezpośrednio po dostawie towaru nastąpi potwierdzenie, przez pracownika Zamawiającego, zgodności zamawianego asortymentu ze złożonym zamówieniem. W przypadku zakwestionowania przez pracownika Zamawiającego dostarczonego towaru, pod względem jakości i ilości, Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowy, w terminie nie dłuższym niż 2 godziny od zgłoszenia reklamacji. Produkty będą dostarczane przez Wykonawcę, jego własnym staraniem, na jego koszt oraz ryzyko, środkami transportu dostosowanymi do przewozu artykułów spożywczych, w sposób zapobiegający utracie świeżości, walorów smakowych i odżywczych. Dostawa produktów obejmuje również ich rozładunek i wniesienie do miejsc wskazanych przez pracowników Zamawiającego.Realizacja dostaw będzie dokonywana sukcesywnie (w dni robocze w godzinach od 7.00 do 8.00 lub od 14.00 do 16.00, lub innych ustalonych przez strony, w zależności od zamawianego asortymentu) na podstawie zamówień Zamawiającego, w których każdorazowo określony zostanie termin dostawy oraz asortyment według cen nie wyższych niż określonych w formularzu ofertowym. Zamawiający będzie składał każdorazowo zamówienia drogą telefoniczną lub mailową nie później niż 24 godziny przed oczekiwaną dostawą. W celu ułatwienia realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość sporządzenia pomiędzy stronami harmonogramu dostaw, określającego szczegółowy termin dostaw poszczególnych produktów. W przypadku nieterminowej dostawy, bądź braku dostawy z winy Wykonawcy, Wykonawca zobowiązuje się pokryć ewentualną różnicę w cenie zakupionych artykułów (pomiędzy faktyczną ceną zakupu interwencyjnego a ceną z formularza ofertowego), związaną z koniecznością interwencyjnego dokonania zakupu.Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych, tj. produktów o cechach i parametrach jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ. Produkt równoważny oznacza produkt odpowiadający wymaganiom Zamawiającego, określonym w niniejszej SIWZ, tzn. produkt posiadający cechy i parametry jakościowe nie gorsze od cech, parametrów jakościowych wskazanych przez Zamawiającego w pomocniczym formularzu cenowym dołączonym do wzoru oferty. Gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego w pomocniczym formularzu cenowym. Zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji, co produkt określony przez Zamawiającego. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia, które zostały określone w pomocniczym formularzu cenowym do oferty, należy uznać na minimalne. Przy każdej dostawie Zamawiający zastrzega sobie prawo pobrania prób dostarczonego towaru, w zależności od rodzaju asortymentu, w ramach kontroli prewencyjnej lub w ramach reklamacji w obecności Wykonawcy oraz pod rygorem dokonania tych czynności bez udziału Wykonawcy na jego ryzyko.Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca w odniesieniu do producenta uczestniczącego w postępowaniu przetargowym, zobowiązuje się udostępnić dokumentację z wewnętrznej kontroli jakości zdrowotnej żywności i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9554ff58-faa2-4412-b72f-ca28aacb5bd5
Biuletyn 630855-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa nr 1 im. Ppłk Pil. Mariana Pisarka
Regon 79992500000000
Zamawiajacy adres ulica ul. 11 Listopada
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Radzymin
Zamawiajacy kod pocztowy 05-250
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 786 50 31
Zamawiajacy fax 22 786 50 31
Zamawiajacy email sp1radz@poczta.onet.pl
Adres strony url https://bip.radzymin.pl/przetargi/215
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Centrum Usług Wspólnych w Radzyminie ul. 11 Listopada 2, 05-250 Radzymin
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.radzymin.pl/przetargi/215
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w nieprzezroczystej zabezpieczonej przed otwarciem kopercie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Usług Wspólnych w radzyminie ul. 11 Listopada 2, 05-250 Radzymin II piętro
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 1 im. ppłka pilota Mariana Pisarka w Radzyminie w 2020r.
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna ( w miarę pojawiających się potrzeb) dostawa produktów spożywczych (z podziałem na pięć pakietów) do siedziby zamawiającego. Podział zamówienia na pakiety: Pakiet 1. Mięso i wędliny (załącznik nr 2a), Pakiet 2. Mrożonki (załącznik nr 2b), Pakiet 3. Artykuły spożywcze i nabiał (załącznik nr 2c), Pakiet 4. Garmażerka (załącznik nr 2d),Pakiet 5. Warzywa i owoce (załącznik nr 2e).Podane w załącznikach ilości produktów w poszczególnych pakietach są szacunkowe. Ze względu na brak możliwości podania na etapie ogłoszenia niniejszego postępowania dokładnej ilości osób żywionych, zakres zamówienia może zostać zmniejszony lub zwiększony, odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych z tytułu niezrealizowanych dostaw. Wykonawca nie może odmówić realizacji dostaw ze względu na zmniejszenie zamówienia. Wszystkie dostarczone produkty muszą być asortymentem pierwszego gatunku z terminem przydatności do spożycia, nie przekraczającym połowy czasu przydatności do spożycia określonego przez producenta.Produkty, w zależności od rodzaju asortymentu, muszą być dostarczone w zamkniętych, nieuszkodzonych opakowaniach z czytelnymi opisami w języku polskim. Pojemniki, w których będą dostarczane produkty z pakietu 1, pakietu 4 i pakietu 5 muszą posiadać atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością. Wszystkie dostarczane produkty muszą być czyste, nieuszkodzone mechanicznie, spełniające wymagania jakościowe. Bezpośrednio po dostawie towaru nastąpi potwierdzenie, przez pracownika Zamawiającego, zgodności zamawianego asortymentu ze złożonym zamówieniem. W przypadku zakwestionowania przez pracownika Zamawiającego dostarczonego towaru, pod względem jakości i ilości, Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowy, w terminie nie dłuższym niż 2 godziny od zgłoszenia reklamacji. Produkty będą dostarczane przez Wykonawcę, jego własnym staraniem, na jego koszt oraz ryzyko, środkami transportu dostosowanymi do przewozu artykułów spożywczych, w sposób zapobiegający utracie świeżości, walorów smakowych i odżywczych. Dostawa produktów obejmuje również ich rozładunek i wniesienie do miejsc wskazanych przez pracowników Zamawiającego.Realizacja dostaw będzie dokonywana sukcesywnie (w dni robocze w godzinach od 7.00 do 8.00 lub od 14.00 do 16.00, lub innych ustalonych przez strony, w zależności od zamawianego asortymentu) na podstawie zamówień Zamawiającego, w których każdorazowo określony zostanie termin dostawy oraz asortyment według cen nie wyższych niż określonych w formularzu ofertowym. Zamawiający będzie składał każdorazowo zamówienia drogą telefoniczną lub mailową nie później niż 24 godziny przed oczekiwaną dostawą. W celu ułatwienia realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość sporządzenia pomiędzy stronami harmonogramu dostaw, określającego szczegółowy termin dostaw poszczególnych produktów. W przypadku nieterminowej dostawy, bądź braku dostawy z winy Wykonawcy, Wykonawca zobowiązuje się pokryć ewentualną różnicę w cenie zakupionych artykułów (pomiędzy faktyczną ceną zakupu interwencyjnego a ceną z formularza ofertowego), związaną z koniecznością interwencyjnego dokonania zakupu.Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych, tj. produktów o cechach i parametrach jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ. Produkt równoważny oznacza produkt odpowiadający wymaganiom Zamawiającego, określonym w niniejszej SIWZ, tzn. produkt posiadający cechy i parametry jakościowe nie gorsze od cech, parametrów jakościowych wskazanych przez Zamawiającego w pomocniczym formularzu cenowym dołączonym do wzoru oferty. Gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego w pomocniczym formularzu cenowym. Zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji, co produkt określony przez Zamawiającego. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia, które zostały określone w pomocniczym formularzu cenowym do oferty, należy uznać na minimalne. Przy każdej dostawie Zamawiający zastrzega sobie prawo pobrania prób dostarczonego towaru, w zależności od rodzaju asortymentu, w ramach kontroli prewencyjnej lub w ramach reklamacji w obecności Wykonawcy oraz pod rygorem dokonania tych czynności bez udziału Wykonawcy na jego ryzyko.Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca w odniesieniu do producenta uczestniczącego w postępowaniu przetargowym, zobowiązuje się udostępnić dokumentację z wewnętrznej kontroli jakości zdrowotnej żywności i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej https://bip.radzymin.pl/przetargi/215, informacji, której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiajacemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-12-10T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Mięso i wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ( w miarę pojawiających się potrzeb)mięsa i wędlin do siedziby zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331170-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (w miarę pojawiających się potrzeb) dostawa mrożonek do siedziby zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Artykuły spożywcze i nabiał
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (w miarę pojawiających się potrzeb) artykułów spożywczych i nabiału do siedziby zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Garmażerka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (w miarę pojawiających się potrzeb) garmażerki do siedziby zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Warzywa i owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (w miarę pojawiających się potrzeb) owoców i warzyw do siedziby zamawiającego.
  

Criterion

Kryteria Czas realizacji dostawy dodatkowej, w dniu złożenia zamówienia
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Termin płatności faktury
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)