Sukcesywna dostawa worków typu big bag do siedziby MPGK Sp. z .o.o. w Katowicach

Publication date 2019-12-02
End date 2019-12-10 00:00:00
Instytucja Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Worki i torby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 630857-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 189300007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa worków typu big bag o pojemności 1 m3, wykonanych z tkaniny polipropylenowej powlekanej o gramaturze min. 165 g/m2, w ilość 20 000 sztuk. Zamawiający zastrzega sobie do zwiększenia zamówienia w ramach prawa opcji w wymiarze do 25 % zakresu podstawowego. W przypadku nieskorzystania z prawa opcji wykonawcy nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie. Miejsce dostawy: MPGK Sp. z o.o., ul. Obroki 140, 40-833 Katowice Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 4 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza realizację zadania przez podwykonawców, wówczas Wykonawca wskaże w ofercie zakres usług wykonywanych przez podwykonawców. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za działania podwykonawców. Zamawiający wymaga gwarancji jakości i rękojmi na dostarczone worki na okres nie krótszy niż 24 miesiące, przy czym okres gwarancji i rękojmi musi być jednakowy. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonania analizy jakości, grubości oraz pozostałych parametrów dostarczonych worków w wyspecjalizowanym laboratorium, w przypadku stwierdzenia wad, całkowity koszt badania poniesie Wykonawca. Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 38a0c085-37a9-4c38-83f3-89a51ffa572a
Biuletyn 630857-N-2019
Zamawiajacy nazwa Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
Regon 27013532800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Obroki
Zamawiajacy adres numer domu 140
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-833
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 3587657, 3587645
Zamawiajacy fax 323 587 661
Zamawiajacy email info@mpgk.com.pl
Adres strony url www.mpgk.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka prawa handlowego
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.mpgk.com.pl
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Obroki 140, 40-833 Katowice
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa worków typu big bag do siedziby MPGK Sp. z .o.o. w Katowicach
Numer referencyjny PN/39/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa worków typu big bag o pojemności 1 m3, wykonanych z tkaniny polipropylenowej powlekanej o gramaturze min. 165 g/m2, w ilość 20 000 sztuk. Zamawiający zastrzega sobie do zwiększenia zamówienia w ramach prawa opcji w wymiarze do 25 % zakresu podstawowego. W przypadku nieskorzystania z prawa opcji wykonawcy nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie. Miejsce dostawy: MPGK Sp. z o.o., ul. Obroki 140, 40-833 Katowice Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 4 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza realizację zadania przez podwykonawców, wówczas Wykonawca wskaże w ofercie zakres usług wykonywanych przez podwykonawców. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za działania podwykonawców. Zamawiający wymaga gwarancji jakości i rękojmi na dostarczone worki na okres nie krótszy niż 24 miesiące, przy czym okres gwarancji i rękojmi musi być jednakowy. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonania analizy jakości, grubości oraz pozostałych parametrów dostarczonych worków w wyspecjalizowanym laboratorium, w przypadku stwierdzenia wad, całkowity koszt badania poniesie Wykonawca. Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy.
Cpv glowny przedmiot 18930000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-06-28T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Umowa będzie obowiązywać od daty jej podpisania do 28.06.2021 roku.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie sprecyzował wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają ubezpieczenia od Odpowiedzialności Cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 000,00 zł. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca przedłoży dokument potwierdzający ubezpieczenie na wymaganą wartość
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zdolności zawodowe rozumiane jako zrealizowane min. 2 dostawy worków typu big bag tożsamych z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto każda, wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt. 1), 4) ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie w wymogami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp – Załącznik nr 1 do SIWZ (formularz oferty punkt 4)
Zakresie warunkow udzialu Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu stawianych Wykonawcom Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów: Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w SIWZ pkt 5.1.1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu stawianych Wykonawcom Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów: Wykaz dostaw wykonanych - co najmniej 2 dostawy w zakresie dostaw worków typu big bag, tożsamych z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 300.000,00 zł brutto każda oraz dowody potwierdzające należyte ich wykonanie; Uwaga: Jeżeli dana dostawa jest nadal wykonywana (niezakończona), to dla potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu konieczne jest wykazanie, że przedstawiona przez Wykonawcę dostawa została zrealizowana w zakresie wymaganym przez Zamawiającego.
Czy wadium 1
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 14 000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w formie: 1. pieniądza, 2. gwarancji bankowej, 3. gwarancji ubezpieczeniowej, 4. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 110). Wadium winno być wniesione na okres związania ofertą (co najmniej 30 dni od terminu składania ofert) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium wnoszone jest w pieniądzu środki muszą być na rachunku Zamawiającego przed terminem składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno być przekazane przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: w ING BANK ŚLĄSKI S.A Oddział Katowice o numerze: 30 1050 1214 1000 0007 0000 4336 z adnotacją „Wadium do przetargu nr PN/39/2019 – za datę złożenia wadium w tej formie przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Numer IBAN: PL30 1050 1214 1000 0007 0000 4336, „kod SWIFT: INGBPLPW”.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana umowy może nastąpić jedynie w przypadkach opisanych w art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2019-12-10T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)