Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół we Wzdole Rządowym na rok 2020 r.’

Publication date 2019-12-02
End date 2019-12-11 00:00:00
Instytucja Gmina Bodzentyn
Miejscowość Bodzentyn
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Sprzęt nadawczy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 630695-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 158000006, 32210006, 151100006, 153311709, 31425003, 151000009, 155000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół we Wzdole Rządowym na rok 2020 r.’’

2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 7 niezależnych części:

 CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA – Dostawa świeżych warzyw i owoców CPV: 03221000-6, CPV: 03222300-6.
 CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA – Dostawa wyrobów piekarniczych CPV: 1511000-6
 CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA – Dostawa mrożonek CPV: 15331170-9
 CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA – Dostawa jaj kurzych świeżych o gramaturze 50 g
CPV: 03142500-3
 CZĘŚĆ V ZAMÓWIENIA – Dostawa drobnych artykułów spożywczych CPV: 15800000-6
 CZĘŚĆ VI ZAMÓWIENIA – Dostawa mięsa, wędlin i drobiu CPV: 15100000-9
 CZĘŚĆ VII ZAMÓWIENIA - Dostawa mleka i produktów mleczarskich
CPV: 15500000-3

Szczegółowy wykaz artykułów żywnościowych oraz ich ilość (w podziale na części zamówienia) zawiera Formularz cenowy stanowiący Załącznik 7A-G do SIWZ

3. Zamawiający informuje, że przy przedmiotowych dostawach zastosowanie będzie miało prawo opcji, oznacza to, że podane ilości są wielkościami maksymalnymi, które należy wycenić
w formularzu ofertowym. Zamawiający, będzie odbierał artykułu sukcesywnie w miarę potrzeb. Natomiast gwarantowana ilość artykułów, które zostaną odebrane to 80% artykułów wymienionych w Formularzu od Nr 7A do Nr 7G.

4. Szczegółowy opis realizacji zamówienia:

Wykonawca zobowiązany jest:

- dostarczać produkty zgodnie z treścią zawartą w SIWZ oraz załącznikami do SIWZ stosownie dla właściwej CZĘŚCI ZAMÓWIENIA.
- dostarczać produkty, które są dopuszczone do sprzedaży.
- dostarczać artykuły nie wykazujące oznak nieświeżości lub zepsucia, świeże, zgodnie
z Systemami Bezpieczeństwa Jakości Żywności i Polskimi Normami Żywieniowymi oraz okresem przydatności do spożycia dla danego produktu.
- w zależności od rodzaju asortymentu dostarczać go w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które będą posiadać nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), informację w sprawie producenta (nazwie), dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze/litrażu,
- dostarczać produkty pierwszej klasy jakości ( ze względu na charakter i właściwości produktu)
posiadające właściwy okres przydatności do spożycia, w opakowaniach dopuszczonych do kontaktu z żywnością, które powinny zabezpieczać produkt przed uszkodzeniem i zanieczyszczeniem, czyste bez obcych zapachów, zabrudzeń, pleśni i uszkodzeń mechanicznych.
Pierwsza klasa jakości mięsa oznacza: mięso chude, nieścięgniste o zawartości tłuszczu ok. 7%, bez tłuszczu zewnętrznego, nie zawierające skórek, chrząstek, ścięgien niekonsumpcyjnych.
- dostarczać produkty czyste, niezabrudzone, nieuszkodzone mechanicznie, spełniające wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach, posiadające właściwe atesty, certyfikaty oraz posiadające ważne terminy ważności do spożycia (produkty sypkie i przyprawy min. 3 miesiące).
- dostarczać asortyment własnym transportem, na swój koszt zgodnie z wymogami sanitarnymi
i HACCP, w sposób zapobiegającym utracie walorów smakowych i odżywczych.
- realizować zamówienia do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bodzentynie środkami transportowymi dostosowanymi do przewozu artykułów spożywczych, w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej ich jakości. Do przewozu mrożonek wymaga się zastosowania właściwego środka transportu tj. samochód lodówka. Do przewozu mięsa i wędlin wymaga się zastosowania odpowiedniego środka transportu tj. samochód izoterma.
- zagwarantować dowóz surowców w pojemnikach oraz opakowaniach posiadających atest PZH odnoście dopuszczenia do kontaktu z żywnością, tak, by dostawy realizowane były zgodnie
z zasadami „dobrej praktyki higienicznej” (dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy, daty przydatności do spożycia, temperatury przewozu).
- dostawa żywności następować będzie na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego telefonicznie lub osobiście potwierdzonych pisemnym zleceniem. Przed wydaniem żywności, ilości dostarczonego towaru oraz jego zgodność z zamówieniem zostanie sprawdzona przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 dea9a5f4-36c3-46e1-bc73-845e627bf3dc
Biuletyn 630695-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Bodzentyn
Regon 53471800000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Suchedniowska
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Bodzentyn
Zamawiajacy kod pocztowy 26-010
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 041 3115010, 3115511, 3115114
Zamawiajacy fax 041 3115010, 3115511, 3115114
Zamawiajacy email inwestycje@bodzentyn.ugm.pl
Adres strony url www.bodzentyn.bip.jur.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bodzentyn.bip.jur.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pomocą operatora pocztowego,kuriera,osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta i Gminy w Bodzentynie, ul. Suchedniowska 3, 26-010 Bodzentyn
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół we Wzdole Rządowym na rok 2020 r.’
Numer referencyjny BRO.271.63.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci nie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 7
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół we Wzdole Rządowym na rok 2020 r.’’ 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 7 niezależnych części:  CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA – Dostawa świeżych warzyw i owoców CPV: 03221000-6, CPV: 03222300-6.  CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA – Dostawa wyrobów piekarniczych CPV: 1511000-6  CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA – Dostawa mrożonek CPV: 15331170-9  CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA – Dostawa jaj kurzych świeżych o gramaturze 50 g CPV: 03142500-3  CZĘŚĆ V ZAMÓWIENIA – Dostawa drobnych artykułów spożywczych CPV: 15800000-6  CZĘŚĆ VI ZAMÓWIENIA – Dostawa mięsa, wędlin i drobiu CPV: 15100000-9  CZĘŚĆ VII ZAMÓWIENIA - Dostawa mleka i produktów mleczarskich CPV: 15500000-3 Szczegółowy wykaz artykułów żywnościowych oraz ich ilość (w podziale na części zamówienia) zawiera Formularz cenowy stanowiący Załącznik 7A-G do SIWZ 3. Zamawiający informuje, że przy przedmiotowych dostawach zastosowanie będzie miało prawo opcji, oznacza to, że podane ilości są wielkościami maksymalnymi, które należy wycenić w formularzu ofertowym. Zamawiający, będzie odbierał artykułu sukcesywnie w miarę potrzeb. Natomiast gwarantowana ilość artykułów, które zostaną odebrane to 80% artykułów wymienionych w Formularzu od Nr 7A do Nr 7G. 4. Szczegółowy opis realizacji zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest: - dostarczać produkty zgodnie z treścią zawartą w SIWZ oraz załącznikami do SIWZ stosownie dla właściwej CZĘŚCI ZAMÓWIENIA. - dostarczać produkty, które są dopuszczone do sprzedaży. - dostarczać artykuły nie wykazujące oznak nieświeżości lub zepsucia, świeże, zgodnie z Systemami Bezpieczeństwa Jakości Żywności i Polskimi Normami Żywieniowymi oraz okresem przydatności do spożycia dla danego produktu. - w zależności od rodzaju asortymentu dostarczać go w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które będą posiadać nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), informację w sprawie producenta (nazwie), dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze/litrażu, - dostarczać produkty pierwszej klasy jakości ( ze względu na charakter i właściwości produktu) posiadające właściwy okres przydatności do spożycia, w opakowaniach dopuszczonych do kontaktu z żywnością, które powinny zabezpieczać produkt przed uszkodzeniem i zanieczyszczeniem, czyste bez obcych zapachów, zabrudzeń, pleśni i uszkodzeń mechanicznych. Pierwsza klasa jakości mięsa oznacza: mięso chude, nieścięgniste o zawartości tłuszczu ok. 7%, bez tłuszczu zewnętrznego, nie zawierające skórek, chrząstek, ścięgien niekonsumpcyjnych. - dostarczać produkty czyste, niezabrudzone, nieuszkodzone mechanicznie, spełniające wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach, posiadające właściwe atesty, certyfikaty oraz posiadające ważne terminy ważności do spożycia (produkty sypkie i przyprawy min. 3 miesiące). - dostarczać asortyment własnym transportem, na swój koszt zgodnie z wymogami sanitarnymi i HACCP, w sposób zapobiegającym utracie walorów smakowych i odżywczych. - realizować zamówienia do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bodzentynie środkami transportowymi dostosowanymi do przewozu artykułów spożywczych, w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej ich jakości. Do przewozu mrożonek wymaga się zastosowania właściwego środka transportu tj. samochód lodówka. Do przewozu mięsa i wędlin wymaga się zastosowania odpowiedniego środka transportu tj. samochód izoterma. - zagwarantować dowóz surowców w pojemnikach oraz opakowaniach posiadających atest PZH odnoście dopuszczenia do kontaktu z żywnością, tak, by dostawy realizowane były zgodnie z zasadami „dobrej praktyki higienicznej” (dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy, daty przydatności do spożycia, temperatury przewozu). - dostawa żywności następować będzie na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego telefonicznie lub osobiście potwierdzonych pisemnym zleceniem. Przed wydaniem żywności, ilości dostarczonego towaru oraz jego zgodność z zamówieniem zostanie sprawdzona przez Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Wykonawca nie stawia żadnego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca nie stawia żadnego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Dla części III zamówienia – dostawa mrożonek Wykonawca powinien dysponować właściwymi środkami transportu do przewozu mrożonek tj. samochód lodówka, minimum 1 pojazd. Dla części VI zamówienia – dostawa mięsa i wędlin Wykonawca powinien dysponować właściwymi środkami transportu do przewozu mięsa i wędlin tj. samochód izoterma, minimum 1 pojazd. W związku z powyższym Wykonawca który złożył ofertę na część nr III lub VI zamówienia, a którego oferta zostanie najwyżej oceniona zobowiązany jest do przedłożenia na wezwanie Zamawiającego wykazu sprzętu (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ) wraz z informacją o podstawie dysponowania niniejszym wyposażeniem
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
Zakresie warunkow udzialu wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; (tylko dla części nr III i VI).
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Dopuszcza się istotne zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty: w następującym zakresie: a) zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy, b) ograniczenia lub zwiększenia zakresu dostaw na danej części zamówienia wynikającej ze znacznego ograniczenia/zwiększenia liczby dzieci korzystających z posiłków, w tej sytuacji zostanie sporządzony stosowny aneks do umowy. c) rozszerzenie asortymentu dostaw, zwiększenia dostaw w zakresie poszczególnych części zamówienia, w sytuacji gdy Zamawiający uzna, że zachodzi taka potrzeba, a Wykonawca wyrazi na to zgodę. d) waloryzacji cen jednostkowych w sytuacji gdy kwartalny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych publikowany przez Prezesa GUS wykaże wzrost lub obniżkę cen o wartość minimum 1%.
IV 4 4 data 2019-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa świeżych warzyw i owoców
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03221000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opis według załącznika nr 7A do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa wyrobów piekarniczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15110000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opis według załącznika nr 7B do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa mrożonek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331170-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opis według załącznika nr 7C do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa jaj kurzych świeżych o gramaturze min. 50 g
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opis według załącznika nr 7D do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa drobnych artykułów spożywczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opis według załącznika nr 7E do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa mięsa, wędlin i drobiu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opis według załącznika nr 7F do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa mleka i produktów mleczarskich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opis według załącznika nr 7G do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Termin rozpatrzenia reklamacji i dostawy towaru objętego reklamacją
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)