Zakup i dostawa Aparatu elektrochirurgicznego ze specjalistycznymi programami do resekcji w środowisku płynnym (mono i bipolarna) oraz systemem zamykania dużych naczyń – zestaw z wyposażeniem dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie, w 24 równych ratach miesięcznych, bezprocentowych.

Publication date 2019-12-02
End date 2019-12-12 00:00:00
Instytucja SP ZOZ Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
Miejscowość Opoczno
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 630722-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 330000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa Aparatu elektrochirurgicznego ze specjalistycznymi programami do resekcji w środowisku płynnym (mono i bipolarna) oraz systemem zamykania dużych naczyń – zestaw z wyposażeniem dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie, w 24 równych ratach miesięcznych, bezprocentowych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał nr 4 do SIWZ (Parametry techniczne)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3ccd3ccc-58a0-4892-b150-f35e9b4a04ba
Biuletyn 630722-N-2019
Zamawiajacy nazwa SP ZOZ Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
Regon 30427200000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Partyzantów
Zamawiajacy adres numer domu 30
Zamawiajacy miejscowosc Opoczno
Zamawiajacy kod pocztowy 26-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 44 754 48 22,
Zamawiajacy fax 44 7544822
Zamawiajacy email zamowienia2@szpitalopoczno.pl, ulawalczak@szpitalopoczno.pl
Adres strony url ww.szpitalopoczno.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia ww.szpitalopoczno.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja ww.szpitalopoczno.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy zgodnie z SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SP ZOZ Szpital Powiatowy im. E. Biernackiego w Opocznie; 26-300 Opoczno, ul. Partyzantów 30, sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa Aparatu elektrochirurgicznego ze specjalistycznymi programami do resekcji w środowisku płynnym (mono i bipolarna) oraz systemem zamykania dużych naczyń – zestaw z wyposażeniem dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie, w 24 równych ratach miesięcznych, bezprocentowych.
Numer referencyjny 30/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa Aparatu elektrochirurgicznego ze specjalistycznymi programami do resekcji w środowisku płynnym (mono i bipolarna) oraz systemem zamykania dużych naczyń – zestaw z wyposażeniem dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie, w 24 równych ratach miesięcznych, bezprocentowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał nr 4 do SIWZ (Parametry techniczne)
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc pln
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile to wynika z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu. Zastosowanie ma oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp Załącznik nr 2 do SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu. Zastosowanie ma oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1ustawy Pzp Załącznik nr 2 do SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie określa spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu. Zastosowanie ma oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1ustawy Pzp Załącznik nr 2 do SIWZ
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu a) Materiałów informacyjnych, prospektów lub kart katalogowych, instrukcję obsługi producenta w języku polskim potwierdzających spełnianie przez oferowany sprzęt/aparat/wyposażenie parametrów technicznych wymaganych i oferowanych oraz ocenianych w kryterium "Parametry techniczne", określonych w Zał nr 4 (Parametry techniczne) z dokładnym opisem, której pozycji dotyczą. b) Certyfikaty lub deklaracje zgodności oraz zgłoszenia do Urzędu Rejestracji Wyrobów Medycznych (w zależności od wymogów wynikających z Ustawy o wyrobach medycznych) oraz inne dokumenty dopuszczające oferowany sprzęt do użytkowania Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona złoży na wezwanie Zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione a) Pełnomocnictwo (w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie) do reprezentowania Wykonawcy w tym do podpisania oferty, jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów załączonych do oferty. Jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy wynika z innych dokumentów, Wykonawca załącza je do oferty, chyba, że Zamawiający może te dokumenty uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. b) Wypełniony formularz oferty sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń. c) Wypełniony Załącznik nr 4 do SIWZ (Parametry techniczne) d) Oświadczenie o obowiązku podatkowym ( tzw. odwrócony podatek VAT) Załącznik nr 3 do SIWZ e) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu należy je złożyć w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. (nie dotyczy przypadku gdy wpłynie tylko jedna oferta). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty (w szczególności części dotyczącej przedmiotu umowy, terminów oraz wynagrodzenia), na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: a) Zmiany przywoływanych w przedmiotowej umowie ustaw albo innych przepisów prawa mających odpowiednie zastosowanie (zmiany przepisów bądź wymogów szczególnych dotyczących przedmiotu zamówienia); b) Zmiany o charakterze niezależnym od stron – siła wyższa. Za okoliczności „siły wyższej” uznaje się między innymi: pożar, powódź, huragan, eksplozję, awarie energetyczne, wojnę, operacje wojskowe, rozruchy, niepokoje społeczne, ograniczenia i zakazy wydane przez organy administracji publicznej, a także inne nadzwyczajne zjawiska losowe i przyrodnicze, wszystkie z nich powstające poza kontrolą Stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a jeżeli możliwe były do przewidzenia nie można było im zapobiec. Zaistnienie siły wyższej powinno być udokumentowane przez Stronę powołującą się na nią; c) W przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT,w ramach niniejszej umowy zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę; d) Zmiany nazwy firmy Wykonawcy i Zamawiającego; e) Zmiany adresu siedziby firmy Wykonawcy i Zamawiającego lub numeru kontaktowego; f) Zmiany konta bankowego Wykonawcy i Zamawiającego; g) Zmiany oznaczeń Towarów objętych ofertą na skutek zaprzestania produkcji, poprzez dopuszczenie Towarów zamiennych o parametrach zgodnych z SIWZ. h) Przedłużenia okresu gwarancji. 2. Zmiana umowy w powyższym zakresie wymagają zawarcia aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z wyjątkiem zmian określonych w ust. 1 pkt d-f i (h) , które wymagają jedynie powiadomienia na piśmie o zmianie przez stronę, której zmiana dotyczy. 3. Każda ze stron w przypadku zmiany danych wskazanych w ust. 1 pkt d - e niniejszego paragrafu zobowiązana jest niezwłocznie powiadomić o tym drugą stronę. W przypadku niedopełnienia tego obowiązku pismo/zgłoszenie wysłanie pod dotychczasowy adres bądź numer uznaje się za prawidłowo doręczone. 4. Zamawiający dopuszcza obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę. Obniżenie cen jednostkowych może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga aneksu do umowy. 5. SIWZ jest integralną częścią umowy. 6. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i dotyczą w szczególności: - przedłużenia okresu gwarancji, zmiany sposobu i częstotliwości serwisowania sprzętu.
IV 4 4 data 2019-12-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki pln
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)