Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni informatycznych i budowlanej w Zespole Szkół nr 6 w Rudzie Śląskiej.

Publication date 2019-12-03
End date 2019-12-16 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 6 im. Mikołaja Kopernika
Miejscowość Ruda Śląska
Województwo śląskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 629696-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 302130005, 302133008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa zestawów komputerowych (jednostka centralna, monitor, klawiatura, mysz) dla 4 pracowni w Zespole Szkół nr 6 (15-17 zestawów dla każdej pracowni). W każdym zestawie powinien być zainstalowany system operacyjny i oprogramowanie biurowe.
Dla trzech pracowni przewidziano zakup zestawu: rzutnik multimedialny, ekran, uchwyt i okablowanie. Do 2 pracowni przewidziano dostawę i montaż instalacji klimatyzacji. Do każdej pracowni pracowni przewidziano dodatkowy sprzęt ze względu na odpowiednie potrzeby kształcenia tj. dla pracowni nr
419. przewidziano zakup stolików komputerowych z osprzętem i okablowaniem, drukarkę, laserową sieciową, przełącznik KVM, drobny sprzęt do wykonywania i testowania sieci kablowych, dysk zewnętrzny i szafę warsztatową.
Dla pracowni nr 417. przewidziano zakup rolet.
Dla pracowni nr 420. przewidziano zakup tabletów z oprogramowaniem graficznym.
oraz dla pracowni nr 323. przewidziano zakup drukarek laserowych, urządzenia wielofunkcyjnego, aparatu fotograficznego, pendriwów, dysku zewnętrznego i oprogramowania do kosztorysowania i sporządzania harmonogramów robót.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8f06da90-6a15-41ed-9b47-4647974d3c50
Biuletyn 629696-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 6 im. Mikołaja Kopernika
Regon 55830500000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wawrzyna Kałusa
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Ruda Śląska
Zamawiajacy kod pocztowy 41-710
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 2420805, 2420942
Zamawiajacy fax 322 420 805
Zamawiajacy email sekretariat@kopernikus.pl
Adres strony url www.kopernikus.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.e-bip.org.pl/kopernikus
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Modernizacja pracowni kształcenia zawodowego w ZSP 6 im. M. Kopernika w Rudzie Śląskiej. Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, na podstawie umowy pomiędzy Urzędem Marszałkowskim Województwa Śląskiego a Miastem Ruda Śląska w ramach konkursu nr RPSL.12.02.01-IZ.01-24-245/18 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020; Oś Priorytetowa 12 – Infrastruktura edukacyjna; Działanie 12.2 Infrastruktura kształcenia zawodowego; Poddziałanie 12.2.1 Infrastruktura kształcenia zawodowego – ZIT
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Zamawiającym jest Miasto Ruda Śląska z siedzibą organu zarządzającego przy pl. Jana Pawła II nr 6 41-709 Ruda Śląska. Postępowanie prowadzone jest przez pełnomocnika Małgorzatę Kaszuba - Dyrektora Zespołu Szkół nr 6 w Rudzie Śląskiej któremu udzielono pełnomocnictwa. Rozstrzygnięcie przetargu nastąpi w Zespole Szkół nr 6 ul. Kałusa 3, 41-710 Ruda Śląska
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.e-bip.org.pl/kopernikus, www.kopernikus.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.e-bip.org.pl/kopernikus, www.kopernikus.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie papierowej na adres siedziby Szkoły tj. Zespół Szkół nr 6 ul. Kałusa 3, 41-710 Ruda Śląska
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół nr 6 ul. Kałusa 3, 41-710 Ruda Śląska
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni informatycznych i budowlanej w Zespole Szkół nr 6 w Rudzie Śląskiej.
Numer referencyjny ZS6-4180-1/2019/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa zestawów komputerowych (jednostka centralna, monitor, klawiatura, mysz) dla 4 pracowni w Zespole Szkół nr 6 (15-17 zestawów dla każdej pracowni). W każdym zestawie powinien być zainstalowany system operacyjny i oprogramowanie biurowe. Dla trzech pracowni przewidziano zakup zestawu: rzutnik multimedialny, ekran, uchwyt i okablowanie. Do 2 pracowni przewidziano dostawę i montaż instalacji klimatyzacji. Do każdej pracowni pracowni przewidziano dodatkowy sprzęt ze względu na odpowiednie potrzeby kształcenia tj. dla pracowni nr 419. przewidziano zakup stolików komputerowych z osprzętem i okablowaniem, drukarkę, laserową sieciową, przełącznik KVM, drobny sprzęt do wykonywania i testowania sieci kablowych, dysk zewnętrzny i szafę warsztatową. Dla pracowni nr 417. przewidziano zakup rolet. Dla pracowni nr 420. przewidziano zakup tabletów z oprogramowaniem graficznym. oraz dla pracowni nr 323. przewidziano zakup drukarek laserowych, urządzenia wielofunkcyjnego, aparatu fotograficznego, pendriwów, dysku zewnętrznego i oprogramowania do kosztorysowania i sporządzania harmonogramów robót.
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow do 21 dni od dnia zawarcia umowy
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust 5 ustawy), oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej, podpisaną własnoręcznym podpisem.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy zawiera załączony do SIWZ wzór umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontaktowe) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr4 do SIWZ. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art144 ust.1 pkt 2-6 ustawy.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty (w części dotyczącej przedmiotu umowy, terminów oraz wynagrodzenia), na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków:
a) zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek działania siły wyższej,
b) zostaną wprowadzone zmiany zasad finansowania zamówienia,
c) zostanie stwierdzona konieczność zaniechania wykonania dostaw, powodująca zmniejszenie przedmiotu umowy i wynagrodzenia o kwotę stanowiącą równowartość zaniechanych dostaw,
d) zostaną wprowadzone zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji dostawy, spowodowanych działaniem osób trzecich,
e) zaistnienia konieczności zrealizowania przedmiotu zamówienia w innym niż pierwotnie założono zakresie, gdyby zastosowanie przewidzianego zakresu groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy - w takim przypadku Wykonawca może wnieść o zmianę zakresu, zaproponowanie rozwiązań o równoważnych lub lepszych parametrach,
f) wprowadzenia rozwiązań zamiennych, które nie wykraczają poza zdefiniowany przedmiot zamówienia,
g) w przypadku obiektywnej niemożliwości dostarczenia przez Wykonawcę elementu przedmiotu zamówienia wskazanego w ofercie z powodu braku jego dostępności na rynku, co zostanie potwierdzone przez jego producenta, dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę za zgodą Zamawiającego asortymentu o właściwościach nie gorszych pełniących tą samą funkcję dydaktyczną i cenie nie wyższej niż wynikające z oferty. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest każdorazowo przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty (oświadczenie producenta, opinia o właściwościach nie gorszych niż zaoferowane w ofercie). Zmiana asortymentu wymaga zgody Zamawiającego,
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 2 podlega unieważnieniu.
IV 4 4 data 2019-12-16T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30 dni od podpisania umowy
IV 6 6 Nie jest wymagane składanie oświadczeń o spełnieniu warunków postępowania przetargowego

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni informatycznej nr 419 w Zespole Szkół nr 6 w Rudzie Śląskiej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe realizacja do 21 dni od dnia zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa zestawów komputerowych (jednostka centralna, monitor, klawiatura, mysz) pracowni w Zespole Szkół nr 6 (17 zestawów). W każdym zestawie powinien być zainstalowany system operacyjny i oprogramowanie biurowe. W pracowni przewidziano zakup zestawu: rzutnik multimedialny, ekran, uchwyt i okablowanie. Do pracowni przewidziano dostawę i montaż instalacji klimatyzacji. Zaplanowano również zakup stolików komputerowych z osprzętem i okablowaniem, drukarkę, laserową sieciową, przełącznik KVM, drobne sprzęty do wykonywania i testowania sieci kablowych, dysk zewnętrzny i szafę warsztatową.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni informatycznej nr 417 w Zespole Szkół nr 6 w Rudzie Śląskiej.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe realizacja do 21 dni od dnia zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 16 zestawów komputerowych (jednostka centralna, monitor, klawiatura, mysz) dla 4 pracowni w Zespole Szkół nr 6. W każdym zestawie powinien być zainstalowany system operacyjny i oprogramowanie biurowe. Dla pracowni przewidziano zakup zestawu: rzutnik multimedialny, ekran, uchwyt i okablowanie. Do pracowni przewidziano dostawę i montaż instalacji klimatyzacji oraz zakup rolet.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni informatycznej nr 420 w Zespole Szkół nr 6 w Rudzie Śląskiej.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe realizacja do 21 dni od dnia zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 15 zestawów komputerowych (jednostka centralna, monitor, klawiatura, mysz) dla 4 pracowni w Zespole Szkół nr 6. W każdym zestawie powinien być zainstalowany system operacyjny i oprogramowanie biurowe.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni budowlanej nr 323 w Zespole Szkół nr 6 w Rudzie Śląskiej.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe realizacja do 21 dni od dnia zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 17 zestawów komputerowych (jednostka centralna, monitor, klawiatura, mysz) dla 4 pracowni w Zespole Szkół nr 6. W każdym zestawie powinien być zainstalowany system operacyjny i oprogramowanie biurowe. Dla pracowni przewidziano zakup drukarek laserowych, urządzenia wielofunkcyjnego, aparatu fotograficznego, pendrivwów, dysku zewnętrznego i oprogramowania do kosztorysowania i sporządzania harmonogramów robót.
  

Criterion

Kryteria czas realizacji serwisu
Znaczenie 10,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria cena ofertowa
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)