GuidZP400 |
ee5cb1fe-0c10-4b85-bc4f-acfce24c7d02
|
Biuletyn |
631692-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa nr 12
|
Regon |
383187527
|
Zamawiajacy adres ulica |
Turowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
10-685
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
895428233
|
Zamawiajacy email |
robjel@wp.pl
|
Adres strony url |
http://bip-sp12.olsztyn.eu/index.php/zamowienia-publiczne/zamowienia-do-30-tysiecy-euro
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip-sp12.olsztyn.eu/index.php/zamowienia-publiczne/zamowienia-do-30-tysiecy-euro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa żywności do stołówki Szkoły Podstawowej nr 12 w Olsztynie - liczba pakietów 8
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia publicznego pn. Sukcesywna dostawa żywności do stołówki Szkoły Podstawowej nr 12 w Olsztynie - liczba pakietów 8 w okresie od 1.01.2020 do 31.12.2020r.
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2020-01-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
c) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że nie zalega
z opłacaniem opłat składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5. Zgodnie z § 6 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia
w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 26 lipca 2016 r. (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126) dokumenty, o których mowa w pkt. 4 lit. ”a”, "b” i „c Wykonawca może złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez wykonawcę, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawcę, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta powinna być sporządzona w oparciu o wzór formularza oferty, stanowiącym załącznik nr1 do SIWZ.
2. Zgodnie z art. 82 ust. 1 PZP Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na wybrany pakiet.
3. Załączniki do SIWZ nr 1, nr 1”a” do 1”i”, nr 2 winny zostać wypełnione (bądź przepisane
z zachowaniem ich treści) przez Wykonawcę bez dokonywania w nich jakichkolwiek zmian skutkujących zmianą sensu ich treści.
4. Wykonawca winien zapoznać się projektem umowy - Załącznik nr 3.
5. Do oferty winny być dołączone wszystkie dokumenty wymienione w rozdz. V – Wykaz oświadczeń i dokumentów (… ) niniejszej Specyfikacji.
6. Złożona oferta winna być zgodna z treścią SIWZ.
7. Oferta winna być napisana w języku polskim, nieścieralnym atramentem, na maszynie
lub komputerze. Przy opracowywaniu załączników Zamawiający zaleca korzystanie ze wzorów dołączonych do niniejszej specyfikacji.
8. Wszystkie załączniki do oferty, stanowiące oświadczenia Wykonawcy winny być podpisane przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę.
9. Zaleca się, aby wszystkie kartki oferty były ponumerowane kolejnymi numerami, parafowane oraz spięte. Wszystkie miejsca, w których wykonawca naniósł zmiany muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-12-16T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Produkty zwierzęce , mięso i produkty mięsne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis w SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Produkty mleczarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis w SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis w SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Mrożonki , ryby
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis w SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Drób
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis w SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Różne produkty spożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis w SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis w SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Jaja kurze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis w SIWZ
|
| |