Sukcesywna dostawa żywności do stołówki Szkoły Podstawowej nr 12 w Olsztynie - liczba pakietów 8

Publication date 2019-12-03
End date 2019-12-16 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa nr 12
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 631692-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 158000000, 158000006, 151000009, 31425003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia publicznego pn. Sukcesywna dostawa żywności do stołówki Szkoły Podstawowej nr 12 w Olsztynie - liczba pakietów 8 w okresie od 1.01.2020 do 31.12.2020r.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ee5cb1fe-0c10-4b85-bc4f-acfce24c7d02
Biuletyn 631692-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa nr 12
Regon 383187527
Zamawiajacy adres ulica Turowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10-685
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 895428233
Zamawiajacy email robjel@wp.pl
Adres strony url http://bip-sp12.olsztyn.eu/index.php/zamowienia-publiczne/zamowienia-do-30-tysiecy-euro
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 9
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip-sp12.olsztyn.eu/index.php/zamowienia-publiczne/zamowienia-do-30-tysiecy-euro
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa żywności do stołówki Szkoły Podstawowej nr 12 w Olsztynie - liczba pakietów 8
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia publicznego pn. Sukcesywna dostawa żywności do stołówki Szkoły Podstawowej nr 12 w Olsztynie - liczba pakietów 8 w okresie od 1.01.2020 do 31.12.2020r.
Cpv glowny przedmiot 15800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem opłat składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Zgodnie z § 6 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 26 lipca 2016 r. (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126) dokumenty, o których mowa w pkt. 4 lit. ”a”, "b” i „c Wykonawca może złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez wykonawcę, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawcę, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta powinna być sporządzona w oparciu o wzór formularza oferty, stanowiącym załącznik nr1 do SIWZ. 2. Zgodnie z art. 82 ust. 1 PZP Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na wybrany pakiet. 3. Załączniki do SIWZ nr 1, nr 1”a” do 1”i”, nr 2 winny zostać wypełnione (bądź przepisane z zachowaniem ich treści) przez Wykonawcę bez dokonywania w nich jakichkolwiek zmian skutkujących zmianą sensu ich treści. 4. Wykonawca winien zapoznać się projektem umowy - Załącznik nr 3. 5. Do oferty winny być dołączone wszystkie dokumenty wymienione w rozdz. V – Wykaz oświadczeń i dokumentów (… ) niniejszej Specyfikacji. 6. Złożona oferta winna być zgodna z treścią SIWZ. 7. Oferta winna być napisana w języku polskim, nieścieralnym atramentem, na maszynie lub komputerze. Przy opracowywaniu załączników Zamawiający zaleca korzystanie ze wzorów dołączonych do niniejszej specyfikacji. 8. Wszystkie załączniki do oferty, stanowiące oświadczenia Wykonawcy winny być podpisane przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. 9. Zaleca się, aby wszystkie kartki oferty były ponumerowane kolejnymi numerami, parafowane oraz spięte. Wszystkie miejsca, w których wykonawca naniósł zmiany muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-12-16T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Produkty zwierzęce , mięso i produkty mięsne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis w SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Produkty mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis w SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis w SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Mrożonki , ryby
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis w SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Drób
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis w SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Różne produkty spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis w SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis w SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Jaja kurze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis w SIWZ
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 95,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 5,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)