GuidZP400 |
676180d8-a06f-4be6-87e4-d7d194f74090
|
Biuletyn |
630282-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
AMW SINEVIA Sp. z o.o.
|
Regon |
14298987700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ignacego Paderewskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowy Dwór Mazowiecki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 101 21 00 do 03
|
Zamawiajacy fax |
22 101 21 04
|
Zamawiajacy email |
zamowienia-kzb-ndm@sinevia.pl
|
Adres strony url |
www.amwsinevia.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.amwsinevia.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.amwsinevia.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
AMW SINEVIA Sp. z o.o., 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Paderewskiego 6, Kancelaria, I pietro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa odzieży roboczej oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników AMW SINEVIA Sp. z o.o.
|
Numer referencyjny |
SVA/BZ/4620/30/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej, ochronnej, obuwia i artykułów bhp, w ilościach, asortymencie - zgodnym ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia znajdującym się w formularzu cenowym (załącznik nr 1 do SIWZ) dla potrzeb AMW SINEVIA Sp. z o.o.
Zamawiający wymaga umieszczenia logotypu na przedmiocie zamówienia - zgodnie ze wzorami stanowiącymi załącznik nr 7 do SIWZ we wskazanych miejscach i zgodnie z wytycznymi znajdującymi się w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, tj.: prawo niezrealizowania do 50% zakresu przedmiotu zamówienia określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do umowy lub możliwość zwiększenia do 10% zakresu przedmiotu zamówienia określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do umowy.
Dostawy przedmiotu zamówienia będą realizowane sukcesywnie i dostarczone do magazynów Zamawiającego w podanych lokalizacjach dostaw (załącznik nr 9 do SIWZ).
|
Cpv glowny przedmiot |
18000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy Pzp - „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzieleniu zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości zamówienia lub części zamówienia, nie zostały mu przekazane”.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zamawiający wymaga złożenia:
1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – lub nie wezwie, jeżeli Zamawiający uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych;
2. w przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy) – dokumenty wymienione w pkt 1;
3. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
4. dokument, o którym mowa w pkt 3, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 4 stosuje się.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego:
a) dla pozycji nr 29, 30, 31 wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ – formularz cenowy – należy dołączyć opis produktu oraz zdjęcie;
b) dla pozostałych pozycji wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ – formularz cenowy (oprócz ww. wymienionych) - należy dołączyć deklarację zgodności, karty katalogowe ze szczegółowym opisem oferowanego asortymentu i zdjęcia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 24 000,00 zł.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dopuszcza się możliwość zmiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych, ponadto Zamawiający zastrzega zmianę umowy w części dotyczącej terminu jej wykonania oraz zamiany dostarczonego asortymentu np. w przypadku wycofania z produkcji zaoferowanych produktów, pod warunkiem, że proponowane produkty spełniają warunki OPZ, a cena za realizację zamówienia nie ulegnie zmianie oraz w razie konieczności wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2019-12-11T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:45
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|