GuidZP400 |
0b20902c-ff5f-471b-8c30-fa4a651beacf
|
Biuletyn |
631679-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Wydział Mechatroniki Politechniki Warszawskiej
|
Regon |
15543300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. św. Andrzeja Boboli
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-525
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warszawskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-22 234-85-89
|
Zamawiajacy fax |
0-22 849-99-36
|
Zamawiajacy email |
j.igielski@mchtr.pw.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście lub pisemnie, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wydział Mechatroniki Politechniki Warszawskiej ul. Św. Andrzeja Boboli 8, 02-525 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa komputera przenośnego
|
Numer referencyjny |
Mchtr.261.22.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa komputera przenośnego
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
zgodnie z zapisami w SIWZ część VII
|
Zakresie warunkow udzialu |
zgodnie z zapisami w SIWZ część VI
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień Umowy w zakresie zmiany:
1.1. zaoferowanego urządzenia na równoważne lub o lepszych parametrach, za cenę podaną w tej ofercie, w sytuacji, gdy zaoferowane urządzenie jest niedostępne na rynku. Wymianę urządzenia należy uzgodnić z Zamawiającym;
2.2 terminu dostawy w przypadku:
2.2.1 wystąpienia siły wyższej tj. zdarzenia, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani nie mogą przeciwdziałać, a które umożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań obejmująca w szczególności, następujące zdarzenia:
- wojna, działania wojenne, działania wrogów zewnętrznych;
- terroryzm, rewolucja, przewrót wojskowy lub cywilny, wojna domowa;
- skutki zastosowania amunicji wojskowej, materiałów wybuchowych, skażenie radioaktywne, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę;
- klęski żywiołowe, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi;
- bunty, niepokoje, strajki wywołane przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawców;
- inne wydarzenia losowe;
3. Strona dotknięta czynnikami losowymi powinna niezwłocznie poinformować drugą Stronę faksem, pocztą elektroniczną lub w innej formie pisemnej o zaistnieniu tych okoliczności lub o ich ustąpieniu. Wystąpienie wyżej opisanych okoliczności, jak również czas ich trwania potwierdzane jest przez właściwą Izbę Gospodarczą kraju Wykonawcy. Braków surowcowych, niedoborów siły roboczej, zastosowanie części wadliwych i przerw w pracy nie uznaje się jako czynników losowych.
4. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w sytuacji, kiedy nastąpi ustawowa zmiana stawki VAT. Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania prac i spowoduje zmianę wynagrodzenia Wykonawcy brutto. Kwota netto wynagrodzenia pozostanie bez zmian.
5. Wynagrodzenia z przyczyn wcześniej niemożliwych do przewidzenia lub, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
6. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej - w formie aneksu - pod rygorem ich nieważności.
|
IV 4 4 data |
2019-12-12T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|