Dostawa komputera przenośnego

Publication date 2019-12-03
End date 2019-12-12 00:00:00
Instytucja Wydział Mechatroniki Politechniki Warszawskiej
Miejscowość Warszawa
Województwo warszawskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 631679-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 302131006
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa komputera przenośnego

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0b20902c-ff5f-471b-8c30-fa4a651beacf
Biuletyn 631679-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wydział Mechatroniki Politechniki Warszawskiej
Regon 15543300000000
Zamawiajacy adres ulica ul. św. Andrzeja Boboli
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-525
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warszawskie
Zamawiajacy telefon 0-22 234-85-89
Zamawiajacy fax 0-22 849-99-36
Zamawiajacy email j.igielski@mchtr.pw.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście lub pisemnie, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wydział Mechatroniki Politechniki Warszawskiej ul. Św. Andrzeja Boboli 8, 02-525 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa komputera przenośnego
Numer referencyjny Mchtr.261.22.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa komputera przenośnego
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen zgodnie z zapisami w SIWZ część VII
Zakresie warunkow udzialu zgodnie z zapisami w SIWZ część VI
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień Umowy w zakresie zmiany: 1.1. zaoferowanego urządzenia na równoważne lub o lepszych parametrach, za cenę podaną w tej ofercie, w sytuacji, gdy zaoferowane urządzenie jest niedostępne na rynku. Wymianę urządzenia należy uzgodnić z Zamawiającym; 2.2 terminu dostawy w przypadku: 2.2.1 wystąpienia siły wyższej tj. zdarzenia, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani nie mogą przeciwdziałać, a które umożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań obejmująca w szczególności, następujące zdarzenia: - wojna, działania wojenne, działania wrogów zewnętrznych; - terroryzm, rewolucja, przewrót wojskowy lub cywilny, wojna domowa; - skutki zastosowania amunicji wojskowej, materiałów wybuchowych, skażenie radioaktywne, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę; - klęski żywiołowe, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi; - bunty, niepokoje, strajki wywołane przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawców; - inne wydarzenia losowe; 3. Strona dotknięta czynnikami losowymi powinna niezwłocznie poinformować drugą Stronę faksem, pocztą elektroniczną lub w innej formie pisemnej o zaistnieniu tych okoliczności lub o ich ustąpieniu. Wystąpienie wyżej opisanych okoliczności, jak również czas ich trwania potwierdzane jest przez właściwą Izbę Gospodarczą kraju Wykonawcy. Braków surowcowych, niedoborów siły roboczej, zastosowanie części wadliwych i przerw w pracy nie uznaje się jako czynników losowych. 4. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w sytuacji, kiedy nastąpi ustawowa zmiana stawki VAT. Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania prac i spowoduje zmianę wynagrodzenia Wykonawcy brutto. Kwota netto wynagrodzenia pozostanie bez zmian. 5. Wynagrodzenia z przyczyn wcześniej niemożliwych do przewidzenia lub, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 6. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej - w formie aneksu - pod rygorem ich nieważności.
IV 4 4 data 2019-12-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)