DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA W RAMACH PROJEKTU „ROZWÓJ E-ADMINISTRACJI W GMINIE LUBIN”.

Publication date 2019-12-03
End date 2019-12-11 00:00:00
Instytucja Gmina Lubin
Miejscowość Lubin
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 631376-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania celem doposażenia infrastruktury technicznej Zamawiającego.

Zamówienie jest częścią projektu pn. „Rozwój  e-administracji w Gminie Lubin”.
Zamówienie obejmuje: dostawę 5 zestawów komputerowych „all in one”, zapewnienie gwarancji jakości wykonania zamówienia, w tym usług serwisu zgodnie z wymaganiami SIWZ w szczególności Opisu Przedmiotu Zamówienia w okresie wskazanym, zgodnie z ofertą Wykonawcy.

1 a. Projekt pn. „Rozwój  e-administracji w Gminie Lubin” realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego  na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 2. Technologie informacyjno-komunikacyjne, Działanie 2.1 E-usługi publiczne, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zadania określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia oraz załączone do niej dokumenty, w szczególności: Opis przedmiotu zamówienia, Formularz techniczny sprzętu i oprogramowania oraz wzór umowy.
3. Szczególne warunki zamówienia: Zawiera Załącznik Nr 7 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.

4. Wymagany okres gwarancji: 36 miesięcy (minimum dopuszczone przez zamawiającego).
Szczegółowe zapisy dotyczące gwarancji oraz rękojmi zawiera załączony do SIWZ: Opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7) oraz wzór umowy (zał. nr 8).
Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji. Za wydłużenie okresu gwarancji Zamawiający przyzna Wykonawcy dodatkowe punkty na zasadach określonych w Rozdziale XV SIWZ.
5. Wykonawca, ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
1)rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8a28613c-fb98-4a9e-85e2-50176caf8809
Biuletyn 631376-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Lubin
Regon 39064754100000
Zamawiajacy adres ulica Księcia Ludwika I
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Lubin
Zamawiajacy kod pocztowy 59-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon (76) 8403100,
Zamawiajacy fax (76) 8403140
Zamawiajacy email zamowienia@ug.lubin.pl,
Adres strony url www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn. „Rozwój  e-administracji w Gminie Lubin” realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego  na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 2. Technologie informacyjno-komunikacyjne, Działanie 2.1 E-usługi publiczne, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Lubin - Urząd Gminy w Lubinie, 59-300 Lubin, ul. Księcia Ludwika I 3
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA W RAMACH PROJEKTU „ROZWÓJ E-ADMINISTRACJI W GMINIE LUBIN”.
Numer referencyjny OR.271.54.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania celem doposażenia infrastruktury technicznej Zamawiającego. Zamówienie jest częścią projektu pn. „Rozwój  e-administracji w Gminie Lubin”. Zamówienie obejmuje: dostawę 5 zestawów komputerowych „all in one”, zapewnienie gwarancji jakości wykonania zamówienia, w tym usług serwisu zgodnie z wymaganiami SIWZ w szczególności Opisu Przedmiotu Zamówienia w okresie wskazanym, zgodnie z ofertą Wykonawcy. 1 a. Projekt pn. „Rozwój  e-administracji w Gminie Lubin” realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego  na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 2. Technologie informacyjno-komunikacyjne, Działanie 2.1 E-usługi publiczne, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zadania określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia oraz załączone do niej dokumenty, w szczególności: Opis przedmiotu zamówienia, Formularz techniczny sprzętu i oprogramowania oraz wzór umowy. 3. Szczególne warunki zamówienia: Zawiera Załącznik Nr 7 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. 4. Wymagany okres gwarancji: 36 miesięcy (minimum dopuszczone przez zamawiającego). Szczegółowe zapisy dotyczące gwarancji oraz rękojmi zawiera załączony do SIWZ: Opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7) oraz wzór umowy (zał. nr 8). Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji. Za wydłużenie okresu gwarancji Zamawiający przyzna Wykonawcy dodatkowe punkty na zasadach określonych w Rozdziale XV SIWZ. 5. Wykonawca, ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. 1)rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia (termin dostawy): nie później niż 30 dni od daty podpisania umowy. Szczegółowe zapisy dotyczące terminu realizacji zamówienia zawiera wzór umowy załączony do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. posiada zdolność zawodową. 1/ Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej: - 1 (jedną) dostawę sprzętu komputerowego (tj. dostawa komputerów z oprogramowaniem).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu A) Wykaz dostaw wykonanych, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane - zgodnie z  Załącznikiem Nr 5 do SIWZ, B) Dowody określające czy dostawy wykazane w Załączniku Nr 5, zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa w zdaniu poprzednim, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożą oferty w niniejszym postępowaniu, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - Załącznik Nr 4 do SIWZ. 2. DO OFERTY ZAŁĄCZYĆ: Zobowiązanie podmiotu/ -ów udostępniających zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – Rozdział IX SIWZ). 3. Wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania w przypadku zaistnienia następujących okoliczności przewidzianych w ogłoszeniu o zamówieniu tj.: Przewiduje się następujące, istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty: 1. Zmiana zakresu zobowiązań niniejszej Umowy w stosunku do Oferty Wykonawcy nastąpić może wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności określonych przez art. 144 Ustawy Pzp, a wskazanych poniżej, jak: 1) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy – w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT od produktów i usług będących przedmiotem dostawy lub świadczenia usług ze strony Wykonawcy, przy czym wartość wynagrodzenia brutto Wykonawcy nie ulega w takim przypadku zmianie, 2) zmiany terminu realizacji umowy, w związku z wystąpieniem okoliczności związanych z przedłużeniem terminu dostawy w następujących przypadkach: a) wstrzymania realizacji umowy przez uprawnione organy, z przyczyn niewynikających z winy stron umowy; b) wystąpienia przyczyn niezależnych od Stron umowy związanych z procedurami lub postępowaniami prowadzonymi przez stosowne organy administracji publicznej; c) wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w terminie, d) jeżeli konieczność wprowadzenia zmian spowodowana jest zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, ze skutkami z nich wynikającymi lub jest następstwem zmian wytycznych dotyczących realizacji projektów z wykorzystaniem środków pochodzących z funduszy Unii Europejskiej na lata 2014 – 2020. e) Zmiany wynikające z §10 wzoru umowy. 2. Wszelkie zmiany Umowy muszą być dokonane w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. UWAGA: W przypadku, gdy w wyniku postępowania umowa będzie zawierana z podmiotem nie będącym płatnikiem podatku VAT, umowa zostanie odpowiednio zmodyfikowana.
IV 4 4 data 2019-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena wykonania przedmiotu zamówienia
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)