Dostawa sprzętu komputerowego dla MOPR

Publication date 2019-12-03
End date 2019-12-12 00:00:00
Instytucja Miasto Poznań
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 630555-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu komputerowego:
• Klawiatura – 50 szt;
• Myszka optyczna – 50 szt;
• Monitor – 5 szt;
• UPS – 4 szt;
• Projektor multimedialny – 1 szt.
Sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich, pierwszej jakości.

Szczegółowy opis parametrów sprzętu komputerowego zawierają załączniki do wzoru umowy tj.:
Załącznik nr 1a – Projektor multimedialny
Załącznik nr 1b – Klawiatura
Załącznik nr 1c – Myszka optyczna
Załącznik nr 1d – Monitor
Załącznik nr 1e – UPS

Warunki gwarancji opisane są w załączniku nr 2 do wzoru umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2dfea987-5758-4438-a882-f0b85ab5a29f
Biuletyn 630555-N-2019
Zamawiajacy nazwa Miasto Poznań
Regon 63125782200000
Zamawiajacy adres ulica Plac Kolegiacki
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-841
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 785 210
Zamawiajacy fax 61 878 50 85
Zamawiajacy email zp@um.poznan.pl
Adres strony url http://bip.poznan.pl
Adres strony internetowej http://bip.poznan.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.poznan.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.poznan.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Poznania, Plac kolegiacki 17, 61-841 Poznań, pok. 152-sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego dla MOPR
Numer referencyjny ZOU-XII.271.221.2019.EW
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu komputerowego: • Klawiatura – 50 szt; • Myszka optyczna – 50 szt; • Monitor – 5 szt; • UPS – 4 szt; • Projektor multimedialny – 1 szt. Sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich, pierwszej jakości. Szczegółowy opis parametrów sprzętu komputerowego zawierają załączniki do wzoru umowy tj.: Załącznik nr 1a – Projektor multimedialny Załącznik nr 1b – Klawiatura Załącznik nr 1c – Myszka optyczna Załącznik nr 1d – Monitor Załącznik nr 1e – UPS Warunki gwarancji opisane są w załączniku nr 2 do wzoru umowy.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty/oświadczenia składające się na ofertę: a) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany – załącznik nr 1 do SIWZ; b) Wypełnione i podpisane załączniki nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e i 2 do wzoru umowy; Oraz inne wymagane przez Zamawiającego dokumenty składane wraz z ofertą: c) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie – wypełniony i podpisany załącznik nr 2 do SIWZ; d) Wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do SIWZ (jeśli dotyczy) e) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadami art. 23 ust. 2 ustawy. Dodatkowo: Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do SIWZ oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa należy zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający bezpośrednie odczytanie treści np. poprzez zastosowanie nieprzejrzystej folii. Niedochowanie należytej staranności poprzez niepodjęcie niezbędnych działań w celu zachowania poufności informacji mających stanowić tajemnicę przedsiębiorstwa oraz brak wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa skutkuje jawnością całej oferty.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Warunki zmiany treści zawartej umowy określone są w § 11 wzoru umowy
IV 4 4 data 2019-12-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja na myszkę optyczną
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Gwarancja na baterię UPS
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Gwarancja na monitor
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Gwarancja na klawiaturę
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Gwarancja na UPS
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Gwarancja na projektor multimedialny
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)