GuidZP400 |
7c72d4b3-4834-4842-89b6-9180594b9ef0
|
Biuletyn |
631497-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa w Turzy Śląskiej
|
Regon |
11919990000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ligonia
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Turza Śląska
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44-351
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-32 4511032
|
Zamawiajacy fax |
0-32 4511032
|
Zamawiajacy email |
spturza@wp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
Zakup oraz sukcesywna dostawa żywnosci do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej w Turzy Śląskiej
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://jo.gorzyce.bip.gmina.pl/indeks.php?id=920
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie – za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy – prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Podstawowa im. ks. Ewalda Kasperczyka w Turzy Śl. ul. Ligonia 2 B
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup oraz sukcesywna dostawa żywnosci do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej w Turzy Śląskiej
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Krótki opis zamówienia ( wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego- określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt , usługę lub roboty budowlane:1.przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy żywności do Stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej w Turzy Śl. na rok 2020. Zamówienie podzielne zostało na 10 części. Część 1. Pieczywo. Część 2. Woda mineralna. Część 3. Jaja. Część 4. Drób. Cześć 5. Mięso wieprzowe, wołowe. Produkty wieprzowe, produkty mięsno- wędliniarskie. Część 6. Artykuły mleczne i nabiał. Część 7. Mrożone ryby, warzywa, owoce, produkty głęboko mrożone. Część 8. Świeże warzywa i owoce. Część 9. Makarony. Część 10. Różne produkty spożywcze.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Miejsce dostawy : Szkoła Podstawowa w Turzy Śl.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Data rozpoczecia |
2020-01-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
dostawy mają być realizowane cyklicznie, w dniu następnym po złożeniu zamówienia w godz. 7:00 – 8:30.Cały asortyment przynajmniej dwa razy w tygodniu (wg. potrzeb zamawiającego) , pieczywo codziennie.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt. 12-23 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-12-17T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|