Zakup oraz sukcesywna dostawa żywnosci do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej w Turzy Śląskiej

Publication date 2019-12-03
End date 2019-12-17 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa w Turzy Śląskiej
Miejscowość Turza Śląska
Województwo śląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 631497-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Krótki opis zamówienia ( wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego- określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt , usługę lub roboty budowlane:1.przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy żywności do Stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej w Turzy Śl. na rok 2020. Zamówienie podzielne zostało na 10 części. Część 1. Pieczywo. Część 2. Woda mineralna. Część 3. Jaja. Część 4. Drób. Cześć 5. Mięso wieprzowe, wołowe. Produkty wieprzowe, produkty mięsno- wędliniarskie. Część 6. Artykuły mleczne i nabiał. Część 7. Mrożone ryby, warzywa, owoce, produkty głęboko mrożone. Część 8. Świeże warzywa i owoce. Część 9. Makarony. Część 10. Różne produkty spożywcze.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Miejsce dostawy : Szkoła Podstawowa w Turzy Śl.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7c72d4b3-4834-4842-89b6-9180594b9ef0
Biuletyn 631497-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa w Turzy Śląskiej
Regon 11919990000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ligonia
Zamawiajacy miejscowosc Turza Śląska
Zamawiajacy kod pocztowy 44-351
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 0-32 4511032
Zamawiajacy fax 0-32 4511032
Zamawiajacy email spturza@wp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu Zakup oraz sukcesywna dostawa żywnosci do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej w Turzy Śląskiej
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://jo.gorzyce.bip.gmina.pl/indeks.php?id=920
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie – za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy – prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Podstawowa im. ks. Ewalda Kasperczyka w Turzy Śl. ul. Ligonia 2 B
Nazwa nadana zamowieniu Zakup oraz sukcesywna dostawa żywnosci do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej w Turzy Śląskiej
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Krótki opis zamówienia ( wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego- określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt , usługę lub roboty budowlane:1.przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy żywności do Stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej w Turzy Śl. na rok 2020. Zamówienie podzielne zostało na 10 części. Część 1. Pieczywo. Część 2. Woda mineralna. Część 3. Jaja. Część 4. Drób. Cześć 5. Mięso wieprzowe, wołowe. Produkty wieprzowe, produkty mięsno- wędliniarskie. Część 6. Artykuły mleczne i nabiał. Część 7. Mrożone ryby, warzywa, owoce, produkty głęboko mrożone. Część 8. Świeże warzywa i owoce. Część 9. Makarony. Część 10. Różne produkty spożywcze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Miejsce dostawy : Szkoła Podstawowa w Turzy Śl.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow dostawy mają być realizowane cyklicznie, w dniu następnym po złożeniu zamówienia w godz. 7:00 – 8:30.Cały asortyment przynajmniej dwa razy w tygodniu (wg. potrzeb zamawiającego) , pieczywo codziennie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt. 12-23 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-12-17T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria wymiana towaru
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)