Zakup i dostawa klipsów archiwizacyjnych

Publication date 2019-12-03
End date 2019-12-13 00:00:00
Instytucja Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 627730-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 301972204
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia podzielony jest na następujące części:
Część A: zakup i dostawa klipsów archiwizacyjnych do produkcji teczek dla potrzeb Biura Poligrafii ZUS.
Zamawiana liczba klipsów archiwizacyjnych: 1 500 000 sztuk.
Część B: zakup i dostawa klipsów archiwizacyjnych dla potrzeb Oddziałów ZUS.
Zamawiana liczba klipsów archiwizacyjnych: 937 500 sztuk.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8b56ac57-68ec-405a-8857-fa4492e39759
Biuletyn 627730-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Regon 00001775600000
Zamawiajacy adres ulica Szamocka
Zamawiajacy adres numer domu 3, 5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-748
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 667 17 04
Zamawiajacy fax 22 667 17 33
Zamawiajacy email SekretariatDZP@zus.pl
Adres strony url www.zus.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Zamawiajacy powierzyl Nie
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zus.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zus.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Tak
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres osobiście, poprzez posłańca, za pośrednictwem operatora pocztowego - patrz pkt 1.5.2.3. - 1.5.2.4. Siwz. Adres - Zakład Ubezpieczeń Społecznych ul. Szamocka 3, 5 , 01-748 Warszawa.
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa klipsów archiwizacyjnych
Numer referencyjny TZ/271/44/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Oferty lub wnioski 2
Maksymalna liczba czesci 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia podzielony jest na następujące części: Część A: zakup i dostawa klipsów archiwizacyjnych do produkcji teczek dla potrzeb Biura Poligrafii ZUS. Zamawiana liczba klipsów archiwizacyjnych: 1 500 000 sztuk. Część B: zakup i dostawa klipsów archiwizacyjnych dla potrzeb Oddziałów ZUS. Zamawiana liczba klipsów archiwizacyjnych: 937 500 sztuk.
Cpv glowny przedmiot 30197220-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: Część A: w dwóch dostawach: pierwsza dostawa 500 000 szt. klipsów archiwizacyjnych w terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy do Biura Poligrafii w Warszawie, nie wcześniej niż 02.01.2020 r.; druga dostawa 1 000 000 szt. klipsów archiwizacyjnych w terminie do 60 dni od daty zawarcia umowy do Wydziału Produkcji Poligraficznej – 1 w Chorzowie oraz Wydziału Produkcji Poligraficznej – 2 w Słupsku, nie wcześniej niż 02.01.2020 r. Część B: w terminie do 60 dni od dnia zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż 02.01.2020 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Nie dotyczy
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy
Zakresie kryteriow selekcji Nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - w części A: 6 300,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy trzysta złotych, 00/100); - w części B: 3 900,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące dziewięćset złotych, 00/100).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem odmiennych postanowień Umowy. 2.Z wnioskiem o zmianę Umowy może wystąpić każda ze Stron. 3.Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności stanowiących podstawę do zmiany Umowy nie stanowi o obowiązku Stron do wprowadzenia tej zmiany. 4.Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian organizacyjnych i świadczenia usługi stanowiącej Przedmiot Umowy (zmiany sposobu spełnienia świadczenia), w przypadku gdy będzie to konieczne ze względu na zmiany struktury organizacyjnej Zamawiającego lub Wykonawcy. 5.Zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy wskazanego w Umowie stanowi zmianę Umowy i wymaga zawarcia pisemnego aneksu do Umowy. 6.Zmiany Umowy nie stanowi zmiana: nazw/określeń Stron, siedziby Stron, danych lub osób odpowiedzialnych za prawidłową realizację Przedmiotu Umowy, formy zabezpieczenia należytego wykonania Umowy. Zmiany, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, wymagają dla swojej skuteczności pisemnego poinformowania o nich drugiej Strony. 7.Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany Umowy w zakresie przeniesienia praw i obowiązków wynikających z Umowy na osoby trzecie, w tym w zakresie cesji wierzytelności.
IV 4 4 data 2019-12-13T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. W przypadku wniesienia odwołania, odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu faksem – wyłącznie na numer +48 22 667-17-33/36, lub drogą elektroniczną – wyłącznie na adres: SekretariatDZP@zus.pl. 2. Forma pisemna zastrzeżona jest dla złożenia oferty wraz z załącznikami (dotyczy również złożenia / uzupełnienia dokumentów, oświadczeń, oraz pełnomocnictw – art. 26 ust. 2, 2f, 3 oraz 3a ustawy), w tym oświadczeń i dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia, a także zmiany lub wycofania oferty.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa klipsów archiwizacyjnych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197220-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Część A: w dwóch dostawach: - pierwsza dostawa 500 000 szt. klipsów archiwizacyjnych w terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy do Biura Poligrafii w Warszawie, nie wcześniej niż 02.01.2020 r.; - druga dostawa 1 000 000 szt. klipsów archiwizacyjnych w terminie do 60 dni od daty zawarcia umowy do Wydziału Produkcji Poligraficznej – 1 w Chorzowie oraz Wydziału Produkcji Poligraficznej – 2 w Słupsku, nie wcześniej niż 02.01.2020 r.
Zalacznik krotki opis Część A: zakup i dostawa klipsów archiwizacyjnych do produkcji teczek dla potrzeb Biura Poligrafii ZUS.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa klipsów archiwizacyjnych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197220-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Część B: w terminie do 60 dni od dnia zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż 02.01.2020 r.
Zalacznik krotki opis Część B: zakup i dostawa klipsów archiwizacyjnych dla potrzeb Oddziałów ZUS.
  

Criterion

Kryteria Cena oferty
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)