Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne.

Publication date 2019-12-03
End date 2019-12-11 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Brzesko
Województwo małopolskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 631164-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 151000009
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, Produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych, w ilościach wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ.
1) Zamówienie obejmuje dostawy produktów mięsnych według zamówień składanych przez Zamawiającego, do magazynu żywności w siedzibie Zamawiającego,
2) Dostawy odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy na podstawie zamówień składanych telefonicznie w dniu poprzednim.
3) Dostarczane produkty mięsne muszą być I klasy, świeże, nie mrożone ( wyjątek poz.43), muszą spełniać wymogi norm sanitarnych ,technologicznych i jakościowych, oraz spełniać warunki wynikające z ustawy z o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019.r poz.1252).
4) Wszystkie produkty mięsne objęte niniejszym postępowaniem (każda dostawa) powinny być pakowanie tak, aby zabezpieczać produkty mięsne przed uszkodzeniami i zanieczyszczeniami. Zapewniać właściwą jakość zapobiec utracie walorów smakowych i odżywczych produktu mięsnego, podczas całego okresu przydatności do spożycia . Opakowania powinny być czyste, bez obcych zapachów, zabrudzeń śladów pleśni, wykonane z materiałów opuszczonych do kontaktu z żywnością, spełniać wymagania POLSKIEJ NORMY pod względem jakościowym. Nie dopuszcza się opakowań zastępczych.
5) Opakowania powinny posiadać czytelne, trwałe napisy z nazwą produktu mięsnego, wykazem składników, terminem przydatności do spożycia , nazwą dostawcy( adresem), warunkami przechowywania, oznaczeniem partii produkcji .
6) Produkty mięsne należy dostarczać w pojemnikach posiadających atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością, tak, by dostawy realizowane były zgodnie z zasadami „dobrej praktyki higienicznej” (dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy).
7) Wykonawca winien używać nazw dostarczonych produktów takich jakich użył Zamawiający,lub złożyć oświadczenie, że nazwa jaką używa Wykonawca odpowiada jakością, składem produktowi jaki chce otrzymywać Zamawiający oraz ma spełnić wymagania POLSKIEJ NORMY.
8) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2be3224a-102e-4ba6-8a40-cda2619acf7f
Biuletyn 631164-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Regon 00000000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 68
Zamawiajacy miejscowosc Brzesko
Zamawiajacy kod pocztowy 32-800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy fax 146 621 155
Zamawiajacy email ZOZ.brzesko@pro.onet.pl.
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spzoz-brzesko.pl/Zamówienia Publiczne -2019
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzoz-brzesko.pl/Zamówienia Publiczne -2019
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pocztą,kurierem,lub dostarczyć osobiscie do Działu Zamówień Publicznych pokój 386
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą,kurierem,lub dostarczyć osobiscie do Działu Zamówień Publicznych pokój 386
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Brzesku ul.Kościuszki 68,32-800 Brzesko,Dział Zamówień Publicznych pokój 386
Nazwa nadana zamowieniu Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne.
Numer referencyjny DZP-271-63/19
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa, Produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych, w ilościach wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ. 1) Zamówienie obejmuje dostawy produktów mięsnych według zamówień składanych przez Zamawiającego, do magazynu żywności w siedzibie Zamawiającego, 2) Dostawy odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy na podstawie zamówień składanych telefonicznie w dniu poprzednim. 3) Dostarczane produkty mięsne muszą być I klasy, świeże, nie mrożone ( wyjątek poz.43), muszą spełniać wymogi norm sanitarnych ,technologicznych i jakościowych, oraz spełniać warunki wynikające z ustawy z o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019.r poz.1252). 4) Wszystkie produkty mięsne objęte niniejszym postępowaniem (każda dostawa) powinny być pakowanie tak, aby zabezpieczać produkty mięsne przed uszkodzeniami i zanieczyszczeniami. Zapewniać właściwą jakość zapobiec utracie walorów smakowych i odżywczych produktu mięsnego, podczas całego okresu przydatności do spożycia . Opakowania powinny być czyste, bez obcych zapachów, zabrudzeń śladów pleśni, wykonane z materiałów opuszczonych do kontaktu z żywnością, spełniać wymagania POLSKIEJ NORMY pod względem jakościowym. Nie dopuszcza się opakowań zastępczych. 5) Opakowania powinny posiadać czytelne, trwałe napisy z nazwą produktu mięsnego, wykazem składników, terminem przydatności do spożycia , nazwą dostawcy( adresem), warunkami przechowywania, oznaczeniem partii produkcji . 6) Produkty mięsne należy dostarczać w pojemnikach posiadających atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością, tak, by dostawy realizowane były zgodnie z zasadami „dobrej praktyki higienicznej” (dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy). 7) Wykonawca winien używać nazw dostarczonych produktów takich jakich użył Zamawiający,lub złożyć oświadczenie, że nazwa jaką używa Wykonawca odpowiada jakością, składem produktowi jaki chce otrzymywać Zamawiający oraz ma spełnić wymagania POLSKIEJ NORMY. 8) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Okreslenie warunkow W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do posiadania: 1) aktualnej decyzji administracyjnej wystawionej przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia niezwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia tj. (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1252). lub 2) zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów, zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2007 r. Nr 106, poz. 730) lub 3) aktualnej decyzji administracyjnej wystawionej przez właściwego Powiatowego Lekarza Weterynarii w sprawie zatwierdzenia, warunkowego zatwierdzenia albo przedłużenia warunkowego zatwierdzenia zakładu do produkcji lub obrotu, określającą rodzaj i zakres działalności oraz nadającą weterynaryjny numer identyfikacyjny, zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 824).
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr: 4 do niniejszej SIWZ. Informacje dodatkowe
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr: 4 do niniejszej SIWZ. Informacje dodatkowe
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu potwierdzenie braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 25 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu 1) aktualną decyzje administracyjną wystawioną przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia niezwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia tj. (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1252). lub 2) zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów, zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2007 r. Nr 106, poz. 730) lub 3) aktualną decyzje administracyjna wystawionej przez właściwego Powiatowego Lekarza Weterynarii w sprawie zatwierdzenia, warunkowego zatwierdzenia albo przedłużenia warunkowego zatwierdzenia zakładu do produkcji lub obrotu, określającą rodzaj i zakres działalności oraz nadającą weterynaryjny numer identyfikacyjny, zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 824).
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca, w ciągu 3 dni od dnia opublikowania na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (zał. nr 7 do SIWZ - należy złożyć w oryginale). Wraz ze złożonym oświadczeniem, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) Istotne postanowienia umowy zawiera projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ. 2) Zamawiający przewiduje zmianę umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp tj. zwiększenia wartości umowy do wartości nie większej niż 10% wartości zamówienia określonego pierwotnie w umowie, poprzez wykonanie usługi objętej niniejszą umową. Zmiana umowy nastąpi po zawarciu stosownego aneksu do umowy.
IV 6 1 sposob udostepniania 1.W przypadku, gdy informacje składane w trakcie postępowania stanowią tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których dostawca/ wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane ogólnie, muszą być opatrzone klauzulą: „NIE UDOSTĘPNIAĆ OGÓLNIE. INFORMACJA STANOWI TAJEMNICĘ PRZEDSIEBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 UST. 2 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI” (Dz. U. z 2019r., poz. 1010) i załączona jako odrębna część niezłączona z ofertą w sposób trwały. 2.Wykonawca zastrzegając tajemnicę przedsiębiorstwa zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne uzasadnienie odnośnie charakteru zastrzeżonych w niej informacji. Uzasadnienie ma na celu udowodnienie spełnienia przesłanek określonych w tym przepisie tj., że zastrzeżona informacja: a) ma charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwa lub inne informacje mające wartość gospodarczą, b) nie została wykorzystana do wiadomości publicznej i nie jest powszechnie znana osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie jest łatwo dostępna dla takich osób, c) podjęto w stosunku do niej przez osobę uprawnioną do korzystania z niej lub rozporządzania nią działania, w celu utrzymania jej w poufności (z zachowaniem należytej staranności). 3.Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2019-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)