Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji zadań powstającego Centrum Usług Wspólnych w Karczewie.

Publication date 2019-12-05
End date 2019-12-11 00:00:00
Instytucja Gmina Karczew
Miejscowość Karczew
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 632739-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 302133008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, w tym: komputery; drukarki, monitory; przełącznik sieciowy; UPS; licencje dostępowe; pakiety biurowe. Szczegółowo przedmiot zamówienia określa: Szczegółowa specyfikacja techniczna zamawianego sprzętu, zwierająca opis minimalnych wymaganych parametrów zamawianego sprzętu – stanowiąca Załącznik Nr 8 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych Postanowieniach Umowy (IPU) stanowiących Zał. Nr 6 do SIWZ. Załączniki szczegółowo wymienione są w punkcie 26 SIWZ. Wyżej wymieniona dokumentacja jest załącznikiem do ogłoszenia o zamówieniu i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d8035800-d2e4-4d21-a050-72cfd20f42e6
Biuletyn 632739-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Karczew
Regon 13269226000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Warszawska
Zamawiajacy adres numer domu 28
Zamawiajacy miejscowosc Karczew
Zamawiajacy kod pocztowy 05-480
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 7806516, 780 76 41
Zamawiajacy fax 227 806 536
Zamawiajacy email przetargi@karczew.pl
Adres strony url www.karczew.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Wspolne udzielanie zamowienia Nie dotyczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.karczew.pl/?bip=1&cid=404
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.karczew.pl/?bip=1&cid=404
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Osobiście, pocztą, kurierem.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Karczew - Urząd Miejski w Karczewie ul. Warszawska 28, 05-480 Karczew, Biuro Obsługi Mieszkańców (parter).
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji zadań powstającego Centrum Usług Wspólnych w Karczewie.
Numer referencyjny ZP.271.17.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, w tym: komputery; drukarki, monitory; przełącznik sieciowy; UPS; licencje dostępowe; pakiety biurowe. Szczegółowo przedmiot zamówienia określa: Szczegółowa specyfikacja techniczna zamawianego sprzętu, zwierająca opis minimalnych wymaganych parametrów zamawianego sprzętu – stanowiąca Załącznik Nr 8 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych Postanowieniach Umowy (IPU) stanowiących Zał. Nr 6 do SIWZ. Załączniki szczegółowo wymienione są w punkcie 26 SIWZ. Wyżej wymieniona dokumentacja jest załącznikiem do ogłoszenia o zamówieniu i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie lub jest w trakcie należytego wykonania minimum jednego (1) zamówienia (umowy), którego przedmiotem była (jest) dostawa minimum 8 komputerów stacjonarnych lub komputerów przenośnych (laptopów). Uwaga I: W przypadku, gdy ww. zakres dostaw będzie stanowił część usług o szerszym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo dostawy, o których mowa powyżej.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnienie warunku udziału w postępowaniu określonego w punkcie III.1.3) – w punkcie 1 (odpowiednio w punkcie 6.1.3.1 SIWZ) dotyczącego zdolności technicznych lub zawodowych w zakresie wymaganego doświadczenia oceniane będzie łącznie, a to oznacza, że Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli warunek spełnia co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej, zamiast ww. dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający posiada dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848 i 1590).
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Specyfikację techniczną sprzętu oferowanego przez Wykonawcę - w zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w Szczegółowej specyfikacji technicznej zamawianego sprzętu – stanowiącej Załącznik Nr 8 do SIWZ – sporządzony zgodnie ze wzorem wykazu stanowiącego Załącznik Nr 10 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca bez wezwania Zamawiającego zobowiązany jest, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej (na której udostępniono SIWZ) informacji z otwarcia ofert, przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca, który nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć informację o braku przynależności do grupy kapitałowej wraz z ofertą. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o którym mowa w pkt 8.3 SIWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 700,00 zł (słownie: siedemset złotych i 00/100). Wadium musi obejmować cały okres związania oferta, tj. 30 dni włącznie z dniem składania ofert. Szczegółowe zapisy dotyczące wadium zostały określone w punkcie 13 SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania Nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb Nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu Nie dotyczy
IV 4 4 data 2019-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 6 2 SkrocenieTerminu 1
IV 6 2 Powody Skrócenie terminu otwarcia ofert wynika z faktu, iż środki na zakup komputerów i oprogramowania zostały wprowadzone do budżetu Wydziału Organizacji i Nadzoru na sesji 28 października 2019 r. Wyspecyfikowanie liczby stanowisk w powstającym Centrum Usług Wspólnych, a co się z tym wiąże przygotowanie ilości i parametrów niezbędnego sprzętu i oprogramowania zajęło kilka tygodni. Ze względu na kończący się rok budżetowy zachodzi konieczność wcześniejszego zakończenia procedur przetargowych i podpisania umowy na dostawę sprzętu i oprogramowania.
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)