GuidZP400 |
717ebe8a-7ad5-4a8a-9bee-13fd59580d4c
|
Biuletyn |
632765-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Wielgie
|
Regon |
54977200000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Starowiejska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wielgie
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87-603
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
542 897 380
|
Zamawiajacy fax |
542 897 795
|
Zamawiajacy email |
kglowinski@wielgie.pl
|
Adres strony url |
http://bip.wielgie.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Kształcenie ogólne w placówkach oświatowych Gminy Wielgie” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 10 Innowacyjna Edukacja, Działanie 10.2 Kształcenie ogólne i zawodowe, Podziałanie 10.2.2 Kształcenie ogólne, nr projektu RPKP.10.02.02-04-0009/19
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.wielgie.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.wielgie.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
papierowy
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gmina Wielgie, ul. Starowiejska 8, 87-603 Wielgie, pok. nr 2
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa wyposażenia pracowni TIK (Technologii Informacyjno Komunikacyjnej) oraz pomocy dydaktycznych dla 3 szkół podstawowych Gminy Wielgie uczestniczących w projekcie pn. „Kształcenie ogólne w placówkach oświatowych Gminy Wielgie” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 10 Innowacyjna Edukacja, Działanie 10.2 Kształcenie ogólne i zawodowe, Podziałanie 10.2.2 Kształcenie ogólne, nr projektu RPKP.10.02.02-04-0009/19 realizowanego przez Gminę Wielgie z podziałem na 2 części
|
Numer referencyjny |
GSR.271.17.2019.KG
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia pracowni TIK (Technologii Informacyjno Komunikacyjnej) oraz pomocy dydaktycznych dla 3 szkół podstawowych Gminy Wielgie uczestniczących w projekcie pn. „Kształcenie ogólne w placówkach oświatowych Gminy Wielgie” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 10 Innowacyjna Edukacja, Działanie 10.2 Kształcenie ogólne i zawodowe, Podziałanie 10.2.2 Kształcenie ogólne, nr projektu RPKP.10.02.02-04-0009/19 realizowanego przez Gminę Wielgie z podziałem na 2 części
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 2 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-12-30T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP;
2) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
3) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
4) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych.
Wzór oświadczeń, o których mowa w ppkt. 2-4 stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.
2. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy PZP, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:
1) zmiany osób wymienionych w umowie po stronie którejkolwiek ze stron.
3. Nie stanowi istotnej zmiany umowy zmiana danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między stronami umowy.
4. Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej i podpisania przez obie strony.
5. Z wnioskiem o zmianę treści umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający.
|
IV 4 4 data |
2019-12-13T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa wyposażenia pracowni TIK
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa:
1. Komputer przenośny – 68 sztuk
2. Serwer – 3 sztuki
3. Oprogramowanie serwerowe - 3 sztuki
4. Monitor – 3 sztuki
5. Klawiatura- 3 sztuki
6. Myszka – 3 sztuki
7. Switch – 3 sztuki
8. Zasilacz ups- 3 szt
9. Router – 3 sztuki
10. Patch Panel – 6 sztuk
11. Szafa RACK– 3 sztuki
12. Tablet- 30 sztuki
13. Dotykowy monitor interaktywny – 3 sztuki
14. Laserowe urządzenie wielofunkcyjne– 3 sztuki
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniki nr 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa:
1. Gra do nauki programowania – 9 sztuk
2. Zestaw ośmiu robotów edukacyjnych – 3 sztuki
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniki nr 2
|
| |