Dostawa sprzętu komputerowego II

Publication date 2019-12-05
End date 2019-12-13 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie
Miejscowość Oława
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli,
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 632988-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 302374601, 302131006, 302321108, 301914008, 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego II, znak sprawy ZOZ/DZP/PN/37/19
2. Zamówienie obejmuje swoim zakresem 5 zadań:

L.P. Zadanie
1 Zadanie nr 1 – Sprzęt komputerowy, akcesoria, peryferia
2 Zadanie nr 2 - Laptopy
3 Zadanie nr 3 – Drukarki
4 Zadanie nr 4 - Niszczarki
5 Zadanie nr 5 - Tonery

3. Ilości, charakterystykę oraz parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia określono w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiących załączniki nr 9 oraz Załącznikach nr 1, 2-1, 2-2, 2-3, 2-4, 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
6. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych, zostały określone cechy równoważności ( w Załączniku nr 2-1, 2-2, 2-3, 2-4 do SIWZ). Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie przedmiot zamówienia co najmniej równy pod względem opisanych cech technicznych i jakościowych. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca, który składa ofertę równoważną zobowiązany jest poinformować o tym fakcie Zamawiającego oraz wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez podanie informacji – w Załączniku nr 2-1, 2-2, 2-3, 2-4 - o spełnieniu cech wskazanych przez Zamawiającego jako równoważne.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 463f98b8-5ecd-413e-8c17-a7a02693c05e
Biuletyn 632988-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie
Regon 00030681600000
Zamawiajacy adres ulica K. K. Baczyńskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Oława
Zamawiajacy kod pocztowy 55-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713011300
Zamawiajacy fax 713011312
Zamawiajacy email m.zaplotna@zozolawa.wroc.pl
Adres strony url https://zozolawa.wroc.pl/
Adres strony internetowej https://zozolawa.wroc.pl/zam%C3%B3wienia-publiczne.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://zozolawa.wroc.pl/zam%C3%B3wienia-publiczne.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://zozolawa.wroc.pl/zam%C3%B3wienia-publiczne.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie, ul. Baczyńskiego 1, 55-200 Oława, pok nr 5
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego II
Numer referencyjny ZOZ/DZP/PN/37/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego II, znak sprawy ZOZ/DZP/PN/37/19 2. Zamówienie obejmuje swoim zakresem 5 zadań: L.P. Zadanie 1 Zadanie nr 1 – Sprzęt komputerowy, akcesoria, peryferia 2 Zadanie nr 2 - Laptopy 3 Zadanie nr 3 – Drukarki 4 Zadanie nr 4 - Niszczarki 5 Zadanie nr 5 - Tonery 3. Ilości, charakterystykę oraz parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia określono w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiących załączniki nr 9 oraz Załącznikach nr 1, 2-1, 2-2, 2-3, 2-4, 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 6. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych, zostały określone cechy równoważności ( w Załączniku nr 2-1, 2-2, 2-3, 2-4 do SIWZ). Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie przedmiot zamówienia co najmniej równy pod względem opisanych cech technicznych i jakościowych. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca, który składa ofertę równoważną zobowiązany jest poinformować o tym fakcie Zamawiającego oraz wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez podanie informacji – w Załączniku nr 2-1, 2-2, 2-3, 2-4 - o spełnieniu cech wskazanych przez Zamawiającego jako równoważne.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 7
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow nie dotyczy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Zamawiający wymaga dostarczenie tego dokumentu.
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Oświadczenie o spełnieniu wymogów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 2-1, 2-2, 2-3 lub/i 2-4 (dotyczy Zadań 1-4) W przypadku wątpliwości co do spełnienia przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia ( Załącznik nr 2-1, 2-2, 2-3 lub/i 2-4) Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania wykonawcy do złożenia folderów/ulotek informacyjnych/ katalogów wydanych przez producenta oferowanych produktów lub jego autoryzowanego przedstawiciela, potwierdzających ich właściwości i przeznaczenie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w Załączniku nr 2-1, 2-2, 2-3 lub/i 2-4 i 9 do SIWZ 9 (dotyczy Zadań 1-5) 3) Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada ważne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania wystawione zgodnie z przepisami prawa na terenie RP - załącznik Nr 8;
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ - Wzór umowy
IV 4 4 data 2019-12-13T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1 Sprzęt komputerowy, akcesoria, peryferia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237460-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 1 Sprzęt komputerowy, akcesoria, peryferia - zgodnie z Załącznikiem nr 2-1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2 Laptop
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 2 Laptop - zgodnie z Załącznikiem nr 2-2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3 Drukarki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 3 Drukarki - zgodnie z Załącznikiem nr 2-3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4 Niszczarki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30191400-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 4 Niszczarki - zgodnie z Załącznikiem nr 2-4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5 Tonery
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 5 Tonery - zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SIWZ
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)