GuidZP400 |
5803d705-e5c6-467b-bcea-56e2b18874a1
|
Biuletyn |
632540-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa Państwowy Instytut Badawczy
|
Regon |
10464542000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kolska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01-045
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
223 808 200
|
Zamawiajacy fax |
22 3808201,3808391
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@nask.pl
|
Adres strony internetowej |
https://bip.nask.pl/bip/zamowienia-publiczne
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.nask.pl/bip/zamowienia-publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.nask.pl/bip/zamowienia-publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest przygotowanie oferty w formie pisemnej - Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert w formie elektronicznej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa - Państwowy Instytut Badawczy, ul. Kolska 12 01-045 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa i montaż mebli”
|
Numer referencyjny |
ZZ.2111.673.2019.RST [OSE2019]
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż trzech lad recepcyjnych, czterech kontenerków i czterech szafek w budynku znajdującym się w Warszawie przy ul. Stawki 40
na 3 i 4 piętrze.
|
Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw
wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Dokumenty składane przez podmioty
zagraniczne: 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w Rozdziale VII pkt 5 ppkt A lit. a) Tomu I SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w
którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której
dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w ppkt 1) powyżej, zastępuje się je
dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób
uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone
przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu
zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania
wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Ofertę stanowi wypełniony i podpisany Formularz „Oferta” sporządzony na podstawie wzoru
stanowiącego Załącznik nr 1 do Tomu I SIWZ - IDW wraz z: 1) Formularzem cenowym sporządzony
na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do Tomu I SIWZ-IDW. 2 Wraz z ofertą powinny być
złożone: a) Oświadczenie wymagane postanowieniami Rozdziału VII pkt 1 Tomu I SIWZ - IDW -
sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Tomu I SIWZ- IDW. b) W celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art.
24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie
internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (propozycję
treści oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której
mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Pzp zawarto w Załączniku nr 4 do Tomu I SIWZ – IDW).
c)Pełnomocnictwo upoważniające do podpisania oferty, chyba, że upoważnienie wynika z innych
dokumentów dołączonych do oferty lub z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać za pomocą
bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Pełnomocnictwo składane jest w formie oryginału lub
notarialnie poświadczonej kopii. d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego
zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo składane jest w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. e) W przypadku zastrzeżenia części oferty jako tajemnica przedsiębiorstwa na
podstawie art. 8 ust 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien załączyć do oferty stosowne wyjaśnienia
mające wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu
przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej.
2. Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, stanowiącej Załącznik nr 2
do umowy. Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści Załącznika nr 2 do umowy możliwa jest
w przypadkach, w zakresie i na warunkach określonych poniżej.
3. Przewiduje się możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy:
1) gdy dochowanie terminu jest niemożliwe z uwagi na wystąpienie Siły wyższej określonej w §7 umowy, która ma bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania przedmiotu umowy,
2) w razie wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron lub których Strony przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć,
3) gdy konieczne okaże się przedłużenie terminu dostawy, z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego.
- nie dłużej jednak niż o 30 dni w ww. przypadkach.
4. Możliwa jest zmiana umowy:
1) w przypadku zmian obowiązujących w przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w umowie,
2) w innych przypadkach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, a niepozwalających na realizację umowy zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia oraz postanowieniami umowy
- w opisanych przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu) ulec może odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, termin wykonania przedmiotu zamówienia, sposób realizacji przedmiotu zamówienia.
3) w razie złożenia wniosku o upadłość albo likwidację Wykonawcy,
4) w przypadku istotnych problemów finansowych , ekonomicznych lub organizacyjnych Wykonawcy, uzasadniających ryzyko, że jego produkt/ usługi lub elementy świadczenia mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości,
- w opisanych przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu) ulec może odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, cena Umowy netto/ brutto, termin wykonania przedmiotu zamówienia, sposób realizacji przedmiotu zamówienia.
5) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony,
6) zmiany zakresu przedmiotu umowy powierzonego podwykonawcom,
7) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawcą stroną, w tym instytucjami nadzorującymi Zamawiającego, które mają bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy,
8) zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 144 ustawy PZP,
5. Nie stanowi zmiany umowy zmiana osób o których mowa w §6 umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-12-16T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|