„Wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Koninie”

Publication date 2019-12-05
End date 2020-01-07 00:00:00
Instytucja Powiat Koniński - Starostwo Powiatowe w Koninie
Miejscowość Konin
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Tablice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 632662-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 301950002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i dostawę nw. tablic rejestracyjnych (wielkość szacunkowa):

1. Samochodowe zwyczajne jednorzędowe 49000 szt.
2. Samochodowe zwyczajne dwurzędowe 700 szt.
3. Dodatkowe samochodowe jednorzędowe 150 szt.
4. Dodatkowe samochodowe dwurzędowe 150 szt.
5. Motocyklowe zwyczajne 3000 szt.
6. Motorowerowe zwyczajne 1000 szt.
7. Tymczasowe 100 szt.
8. Indywidualne 60 szt.
9. Zabytkowe 40 szt.
10. Wtórniki tablic 500 szt.
11. Profesjonalne samochodowe 12 szt.
12. Profesjonalne dodatkowe 6 szt.
13. Profesjonalne motocyklowe 2 szt.
14. Profesjonalne motorowerowe 2 szt.
15. Samochodowe zmniejszone 150 szt.
16. Samochodowe dla pojazdu elektrycznego i napędzanego wodorem- ,,zielone” 2 szt.
17. Motocyklowe dla pojazdu elektrycznego i napędzanego wodorem- ,,zielone” 2 szt.
18. Motorowerowe dla pojazdu elektrycznego i napędzanego wodorem- ,,zielone” 2 szt.
19. Samochodowe zmniejszone dla pojazdu elektrycznego i napędzanego wodorem- ,,zielone” 2 szt.
jak również bezpłatny odbiór i złomowanie tablic używanych, przekazanych przez Zamawiającego.
Tablice zostaną wykonane zgodnie z:
- rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji
i oznaczania pojazdów (tj. Dz. U. z 2017r. poz. 2355 ze zm.) ,
- rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalna rejestracją pojazdów (tj. Dz.U. z 2019r. poz.546), - rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych znaków legalizacyjnych (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1751).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 69cc1a63-9722-419e-8271-2d55dd2f9462
Biuletyn 632662-N-2019
Zamawiajacy nazwa Powiat Koniński - Starostwo Powiatowe w Koninie
Regon 31102291400000
Zamawiajacy adres ulica Al. 1 Maja
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Konin
Zamawiajacy kod pocztowy 62-510
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 63 240 32 12
Zamawiajacy fax 63 240 33 00
Zamawiajacy email zamowienia@powiat.konin.pl
Adres strony url www.powiat.konin.pl
Adres strony internetowej www.bip.powiat.konin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.powiat.konin.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.powiat.konin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie, ososbiście lub za pomoc ą operatora pocztowego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Koninie, Al.1 Maja 9, 62-510 Konin
Nazwa nadana zamowieniu „Wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Koninie”
Numer referencyjny WO. 272.22.2019
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i dostawę nw. tablic rejestracyjnych (wielkość szacunkowa): 1. Samochodowe zwyczajne jednorzędowe 49000 szt. 2. Samochodowe zwyczajne dwurzędowe 700 szt. 3. Dodatkowe samochodowe jednorzędowe 150 szt. 4. Dodatkowe samochodowe dwurzędowe 150 szt. 5. Motocyklowe zwyczajne 3000 szt. 6. Motorowerowe zwyczajne 1000 szt. 7. Tymczasowe 100 szt. 8. Indywidualne 60 szt. 9. Zabytkowe 40 szt. 10. Wtórniki tablic 500 szt. 11. Profesjonalne samochodowe 12 szt. 12. Profesjonalne dodatkowe 6 szt. 13. Profesjonalne motocyklowe 2 szt. 14. Profesjonalne motorowerowe 2 szt. 15. Samochodowe zmniejszone 150 szt. 16. Samochodowe dla pojazdu elektrycznego i napędzanego wodorem- ,,zielone” 2 szt. 17. Motocyklowe dla pojazdu elektrycznego i napędzanego wodorem- ,,zielone” 2 szt. 18. Motorowerowe dla pojazdu elektrycznego i napędzanego wodorem- ,,zielone” 2 szt. 19. Samochodowe zmniejszone dla pojazdu elektrycznego i napędzanego wodorem- ,,zielone” 2 szt. jak również bezpłatny odbiór i złomowanie tablic używanych, przekazanych przez Zamawiającego. Tablice zostaną wykonane zgodnie z: - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tj. Dz. U. z 2017r. poz. 2355 ze zm.) , - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalna rejestracją pojazdów (tj. Dz.U. z 2019r. poz.546), - rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych znaków legalizacyjnych (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1751).
Cpv glowny przedmiot 30195000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow W tym zakresie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: - jest wpisany do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, prowadzonego przez marszałka województwa, właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy ( art.75a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym, t.j. Dz.U. z 2018r.poz. 1990 z zm.), - posiada aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi (art. 75 a ust. 2 pkt.2 ww. ustawy), - posiada aktualne zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami (co najmniej w zakresie zbierania, transportu oraz przetwarzania, przez które rozumie się zniszczenie - pocięcie zużytych tablic rejestracyjnych w sposób uniemożliwiający ich powtórne ich wykorzystanie) obejmującego wykonanie przedmiotowego zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku na podstawie: - zaświadczenia o dokonaniu wpisu do rejestru przedsiębiorców, - aktualnego certyfikatu, - aktualnego zezwolenia właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej – o udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy: a) którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zrealizował/realizuje co najmniej dwie dostawy tablic rejestracyjnych pojazdów, wykonanych zgodnie z wzorami zawartymi w załączniku nr 13 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. 2017r. poz. 2355 ze zm.), Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (tj.Dz. U. z 2018 r., poz. 1751) o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł. b) którzy wykażą, że skierują do realizacji zamówienia osoby posiadające kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie umożliwiające należyte wykonanie zamówienia, to znaczy co najmniej jedną osobę posiadającą co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe, która brała udział w realizacji dostawy infrastruktury technicznej po stronie Wykonawcy obejmującej wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych o wartości dostawy za wyżej wskazane tablice rejestracyjne o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie sprawdzenia przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów wg formuły „spełnia - nie spełnia".
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oryginał lub kopia poświadczonej za zgodność z oryginałem odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu 1/ oryginał lub kopia poświadczonej za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia marszałka województwa, właściwego ze względu na siedzibę wykonawcy o dokonaniu wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne; 2/ oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem aktualnego certyfikatu na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi (art. 75 a ust. 2 pkt.2 ww. ustawy), 3/ aktualne zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami (co najmniej w zakresie zbierania, transportu oraz przetwarzania, przez które rozumie się zniszczenie - pocięcie zużytych tablic rejestracyjnych w sposób uniemożliwiający ich powtórne ich wykorzystanie) obejmującego wykonanie przedmiotowego zamówienia 4/ wykaz usług w celu wykazania, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu i dostawie tablic rejestracyjnych (załącznik nr 3 do SIWZ). Należy również dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia wykonane zostały lub są wykonywane należycie. 5/ wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie dostaw, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi (załącznik nr 4 do SIWZ).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy tekst Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy, zostały zamieszczone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy. Wyjątek stanowią okoliczności przewidziane w art. 144 ustawy.
IV 4 4 data 2020-01-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)