DOSTAWĘ WĘDLIN Z MIĘSA CZERWONEGO ORAZ MIĘSA DROBIOWEGO DLA KPW ŚWINOUJŚCIE

Publication date 2019-12-05
End date 2019-12-13 00:00:00
Instytucja Komenda Portu Wojennego
Miejscowość Świnoujście
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 632661-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 151311300, 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Część nr 1 - dostawa wędlin z mięsa czerwonego dla KPW Świnoujście, Część nr 2 - dostawa mięsa drobiowego dla KPW Świnoujście. Asortyment i ilości poszczególnych towarów zawiera formularz cenowy stanowiący odpowiednio załącznik nr 2 do SIWZ dla części nr 1, załącznik nr 3 do SIWZ dla części nr 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych produktów (wraz z kodami CPV) zawarty jest: dla części nr 1 - w załączniku nr 4 do SIWZ (do pobrania osobno), dla części nr 2 - w załączniku nr 5 do SIWZ (do pobrania osobno). Podane w opisie przedmiotu zamówienia produkty określone są w oparciu o obowiązujące normy narzucające charakter, sposób wyrobu oraz skład produktu natomiast nie są wiążące dla Wykonawcy w stosunku co do nazw, które to nazwy mają charakter zwyczajowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f54567a2-613e-499b-ab9c-e97a6d7e15f2
Biuletyn 632661-N-2019
Zamawiajacy nazwa Komenda Portu Wojennego
Regon 81114359400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Steyera
Zamawiajacy adres numer domu 28
Zamawiajacy miejscowosc Świnoujście
Zamawiajacy kod pocztowy 72-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 261-242581
Zamawiajacy fax 261-242309
Zamawiajacy email kpw.zp@ron.mil.pl
Adres strony url http://www.kwps.wp.mil.pl
Adres strony internetowej narzedzia http://www.kwps.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny OBRONA NARODOWA
Dostep dokumentow zamowienia http://www.kwps.wp.mil.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.kwps.wp.mil.pl
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWĘ WĘDLIN Z MIĘSA CZERWONEGO ORAZ MIĘSA DROBIOWEGO DLA KPW ŚWINOUJŚCIE
Numer referencyjny 23/KPW/ŻYWN/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Część nr 1 - dostawa wędlin z mięsa czerwonego dla KPW Świnoujście, Część nr 2 - dostawa mięsa drobiowego dla KPW Świnoujście. Asortyment i ilości poszczególnych towarów zawiera formularz cenowy stanowiący odpowiednio załącznik nr 2 do SIWZ dla części nr 1, załącznik nr 3 do SIWZ dla części nr 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych produktów (wraz z kodami CPV) zawarty jest: dla części nr 1 - w załączniku nr 4 do SIWZ (do pobrania osobno), dla części nr 2 - w załączniku nr 5 do SIWZ (do pobrania osobno). Podane w opisie przedmiotu zamówienia produkty określone są w oparciu o obowiązujące normy narzucające charakter, sposób wyrobu oraz skład produktu natomiast nie są wiążące dla Wykonawcy w stosunku co do nazw, które to nazwy mają charakter zwyczajowy.
Cpv glowny przedmiot 15131130-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Obowiązującej decyzji administracyjnej właściwego powiatowego lekarza weterynarii w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania albo przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 242,471, z 2018 poz. 650), lub obowiązującej decyzji administracyjnej właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. z 2018, poz. 1541), lub zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2007 r. Nr 106, poz. 730). KONSORCJUM – w/w dokument składa każdy z członków.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. KONSORCJUM – w/w dokument składa każdy z członków. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.KONSORCJUM – w/w dokument składa każdy z członków.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Posiadania wdrożonego system HACCP potwierdzonego jednym z następujących dokumentów: certyfikat systemu HACCP wydany przez firmy posiadające akredytacje i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju, albo zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego sytemu HACCP. Przedłożone zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP – podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. z 2018, poz. 1541), albo protokół z ostatniej przeprowadzonej kontroli sanitarnej właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej, KONSORCJUM – w/w dokument składa co najmniej jeden z członków; oświadczenia Wykonawcy o stosowaniu zasad Dobrej Praktyki Higienicznej o treści zgodnej ze wzorem określonym wg załącznika nr 11 do SIWZ, KONSORCJUM – w/w dokument składa co najmniej jeden z członków.
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony Formularz ofertowy o treści zgodnej ze wzorem określonym wg załącznika nr 1 do SIWZ, wypełniony Formularz cenowy o treści zgodnej ze wzorem określonym wg załączników nr 2 - 3 do SIWZ, pełnomocnictwo (jeżeli takie występuje).
Czy wadium 1
Wadium Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: Część nr 1 – 11.320,52 zł, Część nr 2 – 1.676,79 zł.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności określonych w art. 144 ustawy Pzp oraz w n/w przypadkach: 1) zmiana asortymentu przewidzianego w umowie na inny asortyment w niej przewidziany z zastrzeżeniem, że nie może ulec zmianie wartość całej umowy. Zmiana może dotyczyć rodzaju asortymentu, a także jego ilości, 2) zmiany ilości, wartości i częstotliwości dostaw w szczególnie uzasadnionych przypadkach (np. osiągania wyższych stanów gotowości bojowej, szkolenia rezerw osobowych, likwidacji klęsk żywiołowych, restrukturyzacji sił zbrojnych, kryzysu, zagrożenia lub wojny lub innych zadań postawionych Zamawiającemu przez organa władzy państwowej). Wykonawca zagwarantuje bezpłatny dowóz towaru oraz zwiększenie ilości (wg stawek cen jednostkowych obowiązujących zgodnie z niniejszą umową) i częstotliwości dostaw do miejsc stacjonowania jednostek wojskowych oraz innych miejsc wskazanych przez zamawiającego. Wykonawca zostanie poinformowany o powyższym na piśmie z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem, 3) wydłużenia terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 4) zmiany osób reprezentujących Zamawiającego i Wykonawcę z przyczyn losowych, 5) zmiany danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), zmiana podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy, w wypadku, kiedy Wykonawca określi go, co do tożsamości w ofercie, 6) zmniejszenia ilości, wartości i częstotliwości dostaw w stosunku do ilości, wartości i częstotliwości przyjętych w umowie maksymalnie do 20%, 7) zmiana ceny umownej tylko i wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, obowiązująca od terminu wprowadzenia tych zmian.
IV 4 4 data 2019-12-13T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część nr 1 - dostawa wędlin z mięsa czerwonego dla KPW Świnoujście,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część nr 1 - dostawa wędlin z mięsa czerwonego dla KPW Świnoujście. Asortyment i ilości poszczególnych towarów zawiera formularz cenowy stanowiący odpowiednio załącznik nr 2 do SIWZ dla części nr 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych produktów (wraz z kodami CPV) zawarty jest: dla części nr 1 - w załączniku nr 4 do SIWZ (do pobrania osobno). Podane w opisie przedmiotu zamówienia produkty określone są w oparciu o obowiązujące normy narzucające charakter, sposób wyrobu oraz skład produktu natomiast nie są wiążące dla Wykonawcy w stosunku co do nazw, które to nazwy mają charakter zwyczajowy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część nr 2 - dostawa mięsa drobiowego dla KPW Świnoujście.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część nr 2 - dostawa mięsa drobiowego dla KPW Świnoujście. Asortyment i ilości poszczególnych towarów zawiera formularz cenowy stanowiący odpowiednio załącznik nr 3 do SIWZ dla części nr 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych produktów (wraz z kodami CPV) zawarty jest: dla części nr 2 - w załączniku nr 5 do SIWZ (do pobrania osobno). Podane w opisie przedmiotu zamówienia produkty określone są w oparciu o obowiązujące normy narzucające charakter, sposób wyrobu oraz skład produktu natomiast nie są wiążące dla Wykonawcy w stosunku co do nazw, które to nazwy mają charakter zwyczajowy.
  

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)