Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Technicznych w Leżajsku

Publication date 2019-12-05
End date 2019-12-13 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Technicznych im. T. Kościuszki
Miejscowość Leżajsk
Województwo podkarpackie
Branża
  • Różne produkty spożywcze i produkty suszone

Szczegóły

Numer ogłoszenia 632606-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 158900003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup artykułów żywnościowych i ich dostawa (sukcesywna), do Zespołu Szkół Technicznych im. Tadeusza Kościuszki
Szczegółowy opis i zakres (wykaz ilościowy produktów żywnościowych) przedmiotu zamówienia określony został w załączniku do SIWZ.
Zamówienie podzielone zostało na siedem następujących części: Główny kod CPV: 15000000-8
Część nr 1 - Mięso, wędliny
Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
15.10.00.00-9 – Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
15.13.11.30-5 – Wędliny
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięs i wędlin wg zapotrzebowania Zamawiającego (zgłoszenie nastąpi w formie faksu, maila, telefonicznie lub pisemnie) w terminach:
– 3 razy w tygodniu, w godzinach 700 - 800 wg zgłoszenia Zamawiającego
Część nr 2 – Warzywa, owoce, jaja
Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
15.30.00.00-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
03.14.25.00-3 – Jaja
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy warzyw, owoców i jaj wg zapotrzebowania Zamawiającego (zgłoszenie nastąpi w formie faksu, maila, telefonicznie lub pisemnie) w terminach:
– codziennie oprócz sobót, niedziel, świąt przewidzianych ustawą, oraz dni wolnych od zajęć dydaktycznych, w godzinach 700 – 800 wg zgłoszenia Zamawiającego.

Część nr 3 – Nabiał
Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
15.50.00.00-3 – Produkty mleczarskie
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy nabiału wg zapotrzebowania Zamawiającego (zgłoszenie nastąpi w formie faksu, maila, telefonicznie lub pisemnie) w terminach:
- 3 razy w tygodniu, w godzinach 700 – 800 wg zgłoszenia Zamawiającego.

Część nr 4 – Pieczywo, ciasta
Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
15.81.00.00-9 – Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pieczywa i ciast, wg zapotrzebowania Zamawiającego (zgłoszenie nastąpi w formie faksu, maila, telefonicznie lub pisemnie) w terminach:
– codziennie oprócz sobót, niedziel, świąt przewidzianych ustawą, oraz dni wolnych od zajęć dydaktycznych w godzinach 700 – 800 wg zgłoszenia Zamawiającego.

Część nr 5 – Mrożonki, ryby
Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
15.33.11.70-9 – Warzywa mrożone
15.22.10.00-3 – Ryby mrożone
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mrożonek i ryb, wg zapotrzebowania Zamawiającego (zgłoszenie nastąpi w formie faksu, maila, telefonicznie lub pisemnie) w terminach:
- 1 raz w tygodniu, w godzinach 700 – 800 wg zgłoszenia Zamawiającego.

Część nr 6 – Art. Ogólnospożywcze

15.20.00.00-0 – Ryby przetworzone i konserwowane
15.40.00.00-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15.60.00.00-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15.80.00.00-6 - Różne produkty spożywcze
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy art. Ogólnospożywczych, wg zapotrzebowania Zamawiającego (zgłoszenie nastąpi w formie faksu, maila, telefonicznie lub pisemnie) w terminach:
- 2 razy w tygodniu, w godzinach 700 – 800 wg zgłoszenia Zamawiającego.

Część nr 7 – Art. Garmażeryjne

Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

15.89.43.00-4 – Dania gotowe
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy art. garmażeryjnych, wg zapotrzebowania Zamawiającego (zgłoszenie nastąpi w formie faksu, maila, telefonicznie lub pisemnie) w terminach:
- według zamówienia, w godzinach 700 – 800 wg zgłoszenia Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 33eca89e-944f-404f-a07a-af31d6761f1e
Biuletyn 632606-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Technicznych im. T. Kościuszki
Regon 18762000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 67
Zamawiajacy miejscowosc Leżajsk
Zamawiajacy kod pocztowy 37-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 172 406 107
Zamawiajacy fax 172 406 108
Zamawiajacy email ciusiek1@go2.pl
Adres strony url www.zst.lezajsk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zst.lezajsk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zst.lezajsk.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest przygotowanie ofert w formie pisemnej - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w innej formie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 37-300 Leżajsk, ul. Mickiewicza 67
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Technicznych w Leżajsku
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zakup artykułów żywnościowych i ich dostawa (sukcesywna), do Zespołu Szkół Technicznych im. Tadeusza Kościuszki Szczegółowy opis i zakres (wykaz ilościowy produktów żywnościowych) przedmiotu zamówienia określony został w załączniku do SIWZ. Zamówienie podzielone zostało na siedem następujących części: Główny kod CPV: 15000000-8 Część nr 1 - Mięso, wędliny Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9 – Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.13.11.30-5 – Wędliny Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięs i wędlin wg zapotrzebowania Zamawiającego (zgłoszenie nastąpi w formie faksu, maila, telefonicznie lub pisemnie) w terminach: – 3 razy w tygodniu, w godzinach 700 - 800 wg zgłoszenia Zamawiającego Część nr 2 – Warzywa, owoce, jaja Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty 03.14.25.00-3 – Jaja Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy warzyw, owoców i jaj wg zapotrzebowania Zamawiającego (zgłoszenie nastąpi w formie faksu, maila, telefonicznie lub pisemnie) w terminach: – codziennie oprócz sobót, niedziel, świąt przewidzianych ustawą, oraz dni wolnych od zajęć dydaktycznych, w godzinach 700 – 800 wg zgłoszenia Zamawiającego. Część nr 3 – Nabiał Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3 – Produkty mleczarskie Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy nabiału wg zapotrzebowania Zamawiającego (zgłoszenie nastąpi w formie faksu, maila, telefonicznie lub pisemnie) w terminach: - 3 razy w tygodniu, w godzinach 700 – 800 wg zgłoszenia Zamawiającego. Część nr 4 – Pieczywo, ciasta Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9 – Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pieczywa i ciast, wg zapotrzebowania Zamawiającego (zgłoszenie nastąpi w formie faksu, maila, telefonicznie lub pisemnie) w terminach: – codziennie oprócz sobót, niedziel, świąt przewidzianych ustawą, oraz dni wolnych od zajęć dydaktycznych w godzinach 700 – 800 wg zgłoszenia Zamawiającego. Część nr 5 – Mrożonki, ryby Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9 – Warzywa mrożone 15.22.10.00-3 – Ryby mrożone Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mrożonek i ryb, wg zapotrzebowania Zamawiającego (zgłoszenie nastąpi w formie faksu, maila, telefonicznie lub pisemnie) w terminach: - 1 raz w tygodniu, w godzinach 700 – 800 wg zgłoszenia Zamawiającego. Część nr 6 – Art. Ogólnospożywcze 15.20.00.00-0 – Ryby przetworzone i konserwowane 15.40.00.00-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.60.00.00-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.80.00.00-6 - Różne produkty spożywcze Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy art. Ogólnospożywczych, wg zapotrzebowania Zamawiającego (zgłoszenie nastąpi w formie faksu, maila, telefonicznie lub pisemnie) w terminach: - 2 razy w tygodniu, w godzinach 700 – 800 wg zgłoszenia Zamawiającego. Część nr 7 – Art. Garmażeryjne Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.89.43.00-4 – Dania gotowe Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy art. garmażeryjnych, wg zapotrzebowania Zamawiającego (zgłoszenie nastąpi w formie faksu, maila, telefonicznie lub pisemnie) w terminach: - według zamówienia, w godzinach 700 – 800 wg zgłoszenia Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 15890000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku konsorcjum, oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Z kim umowa bedzie zawarta 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa w sytuacji gdy: 1. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia powodująca, że realizacja przedmiotu Umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa. Zmiana tych przepisów musi wywierać bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów umowy, do których się odnosi; 2. wystąpią uzasadnione przyczyny spowodowane czynnikami niezależnymi od Wykonawcy, które mają wpływ na jakość realizacji zamówienia/ uniemożliwiają realizację zamówienia w pierwotnie określony sposób; 3. wystąpi konieczność wprowadzenia zmian w przedmiocie umowy, polegająca na rezygnacji z określonego zakresu, o ile zmiana nie będzie miała wpływu na osiągnięcie celów zamówienia i jest uzasadniona celowością, gospodarnością lub obiektywną niemożnością realizacji zadania przewidzianego w ramach umowy; 4. wystąpią zmiany wykonawcy w przypadku sukcesji generalnej następującej w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu lub dziedziczenia oraz przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa (np. łączenie, dzielenie, przekształcenie spółek); 5. nastąpi ustawowa zmiana podatku VAT
IV 4 4 data 2019-12-13T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki j. polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)