Dostawa umundurowania dla pracowników ZTM

Publication date 2019-12-05
End date 2019-12-13 00:00:00
Instytucja Zarząd Transportu Miejskiego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 631836-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 181000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie umundurowania dla pracowników ZTM zgodnie z obecnie obowiązującym wzorem oraz Załącznikiem nr 2 do SIWZ – Opisem Przedmiotu Zamówienia, z uwzględnieniem wszystkich warunków wskazanych w SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e8529f99-3f59-4993-8527-21e60308bfb2
Biuletyn 631836-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zarząd Transportu Miejskiego
Regon 12605780000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Żelazna
Zamawiajacy adres numer domu 61
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-848
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 8268211 w. 224
Zamawiajacy fax 22 8267006, 8272552
Zamawiajacy email zamowienia@ztm.waw.pl
Adres strony url www.ztm.waw.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samorządowa jednostka budżetowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ztm.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ztm.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zarząd Transportu Miejskiego, ul. Żelazna 61, 00-848 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa umundurowania dla pracowników ZTM
Numer referencyjny PN 81/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie umundurowania dla pracowników ZTM zgodnie z obecnie obowiązującym wzorem oraz Załącznikiem nr 2 do SIWZ – Opisem Przedmiotu Zamówienia, z uwzględnieniem wszystkich warunków wskazanych w SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-20T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow 1. Do przedmiotowego zamówienia, jako zamówienia sektorowego w rozumieniu przepisów art. 132 ust. 1 pkt. 6 oraz art. 133 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), dalej w skrócie: „ustawa Pzp”, nie stosuje się przepisów wyżej wymienionej ustawy. Przepisy ustawy Pzp mają odpowiednie zastosowanie jedynie w przypadkach wymienionych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej w skrócie: „SIWZ”). 2. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o zapisy SIWZ oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 380 z późn. zm.). 3. W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, z wyłączeniem przypadku określonego w art. 24 ust. 1 pkt 13 lit. d ustawy Pzp, oraz w przypadku, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp, jeżeli osoba, o której mowa w tym przepisie została skazana za przestępstwo wymienione w art. 24 ust. 1 pkt 13 lit. d ustawy Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 1. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 2. Złożenie przez wykonawców w ofercie dokumentów i oświadczeń, wymienionych w rozdziale X SIWZ będzie stanowiło podstawę do oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zastosowanie mają regulacje art. 23, art. 25a ust. 6 oraz art. 141 ustawy Pzp. 4. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 16-20 lub ust. 5 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, ze podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 5. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione powyżej w ust. 5. 6. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do jego wykluczenia dotyczy każdej części 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, 2) dowody, o których mowa w rozdz. VIII ust. 5. 2. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda następujących oświadczeń i dokumentów: 1) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodnego w treści z załącznikiem nr 3 do SIWZ), 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (zgodnego w treści z załącznikiem nr 3 do SIWZ); 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
Czy wadium 1
Wadium 1. W postępowaniu wymagane jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości a) dla części 1 zamówienia: 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych), b) dla części 2 zamówienia: 900,00 PLN (słownie: dziewięćset złotych). c) dla części 3 zamówienia: 600,00 PLN (słownie: sześćset złotych). 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu, 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych.
IV 4 4 data 2019-12-13T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa umundurowania dla pracowników ZTM
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 20.12.2019 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie umundurowania (kurtka zimowa, bluza polarowa, bluza polarowa lekka) dla pracowników ZTM zgodnie z obecnie obowiązującym wzorem oraz Załącznikiem nr 2 do SIWZ – Opisem Przedmiotu Zamówienia, z uwzględnieniem wszystkich warunków wskazanych w SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa umundurowania dla pracowników ZTM
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 20.12.2019 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie umundurowania (czapka zimowa, rękawiczki klasyczne zimowe, pasek klasyczny męski) dla pracowników ZTM zgodnie z obecnie obowiązującym wzorem oraz Załącznikiem nr 2 do SIWZ – Opisem Przedmiotu Zamówienia, z uwzględnieniem wszystkich warunków wskazanych w SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa umundurowania dla pracowników ZTM
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 20.12.2019 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie umundurowania (krawat, apaszka) dla pracowników ZTM zgodnie z obecnie obowiązującym wzorem oraz Załącznikiem nr 2 do SIWZ – Opisem Przedmiotu Zamówienia, z uwzględnieniem wszystkich warunków wskazanych w SIWZ.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)