GuidZP400 |
34a4a376-156a-4ed3-a8c4-493b2109822f
|
Biuletyn |
633135-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie
|
Regon |
43102923400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Stanisława Staszica
|
Zamawiajacy adres numer domu |
16
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20-081
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48815344610
|
Zamawiajacy fax |
+48815324153
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@spsk1.lublin.pl
|
Adres strony url |
https://portal.smartpzp.pl/spsk1
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://portal.smartpzp.pl/spsk1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://portal.smartpzp.pl/spsk1
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
zgodnie z art. 9 ust.1 ustawy PZP
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Staszica 16, 20-081 Lublin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pieczątek, opraw i poduszek zastępczych
|
Numer referencyjny |
EO/EZ-2734/72/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa pieczątek, opraw i poduszek zastępczych, który szczegółowy opis zawarto w Załączniku Nr 1 do SIWZ - „Formularz oferty – formularz cenowy“.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia stanowi ofertę całościową.
3. Zamawiający nie dopuszcza rozwiązań równoważnych w niniejszej SIWZ.
4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1 (Wyroby biurowe).
|
Cpv glowny przedmiot |
30192000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy, w przypadku:
a) wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy,
b) wprowadzenia nowej technologii lub zaprzestania produkcji lub wycofanie z obrotu lub wstrzymanie w obrocie asortymentu objętego niniejszą umową (Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie wyłącznie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych, przy zastrzeżeniu braku możliwości podwyższenia ceny),
c) zmiany nazwy producenta produktu objętego umową,
d) zmiany wielkości opakowania (Wykonawca przeliczy pozostałą ilość niezrealizowanego asortymentu /w zaokrągleniu
w górę/ aby możliwa była realizacja pozostałej części przedmiotu zamówienia),
e) zmiany stawki podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy (zmianie może ulec jedynie wartość umowy brutto o różnicę wynikającą ze zmiany wartości podatku VAT),
f) zmian danych identyfikujących strony - zgodnie z zapisami w aktualnym odpisie z właściwego rejestru,
2. Obniżenie ceny oferowanych produktów przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzania aneksu do umowy.
3. Zamawiający przewiduje zmianę terminu obowiązywania umowy w przypadku:
a) wcześniejszego jej zrealizowania w zakresie dostaw przedmiotu umowy – wówczas umowa wygasa;
b) niewyczerpania wartości umowy w terminie jej obowiązywania – wówczas w drodze aneksu, można przedłużyć przedmiotową umowę nie dłużej jednak niż o 6 miesięcy.
4. Inne zmiany umowy dopuszczalne będą o ile nie będą istotne w stosunku do treści oferty.
5. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem pkt. 3.
6. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy.
7. Każda zmiana może nastąpić w drodze aneksu do umowy, po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wniosku Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust 3.
8. Wniosek winien być złożony w formie pisemnej i zawierać uzasadnienie, z zastrzeżeniem ust. 3.
9. W przypadku zmiany bądź rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22 a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest w formie pisemnej wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2019-12-18T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|