Dostawa tablic rejestracyjnych do siedziby Starostwa Powiatowego w Strzelinie w latach 2020-2021

Publication date 2019-12-09
End date 2019-12-18 00:00:00
Instytucja Zarząd Powiatu w Strzelinie
Miejscowość Strzelin
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Tablice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 633784-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 301950002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych w następujących ilościach:
Samochodowe 20000 szt Motocyklowe 1000 szt Motorowerowa 1000 szt Zabytkowe samochodowe 20 szt Zabytkowe motocyklowe 10szt Indywidualne samochodowe 50 szt Indywidualne motocyklowe 20 szt Wtórniki tablic rejestracyjnych 400 szt Tablice dodatkowe „bagażnikowe” 300 szt Tablice profesjonalne 50 szt Tablice samochodowe zmniejszone 50 szt Tablice zielone (pojazdy elektryczne i napędzane wodorem) 100 szt

Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 2355 z późn. zm).
Zamawiający na własny koszt dostarczy przedmiot zamówienia, nie obciążając kosztami transportu Zamawiającego.
Dostawy realizowane będą w ilościach i terminach określonych przez zamawiającego według potrzeb na wniosek złożony elektronicznie (lub na wypadek awarii systemu faxem).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9bba393a-a0ff-43fb-ac3a-b607f1c37d5a
Biuletyn 633784-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zarząd Powiatu w Strzelinie
Regon 00000000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kamienna
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Strzelin
Zamawiajacy kod pocztowy 57-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon (071) 392 30 16
Zamawiajacy fax (071) 392 30 15
Zamawiajacy email przetargi@powiatstrzelinski.pl
Adres strony url www.powiatstrzelinski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.pzstrzelin.finn.pl/bipkod/20557740
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Strzelinie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Kamienna 10, 57-100 Strzelin
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa tablic rejestracyjnych do siedziby Starostwa Powiatowego w Strzelinie w latach 2020-2021
Numer referencyjny 1/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych w następujących ilościach: Samochodowe 20000 szt Motocyklowe 1000 szt Motorowerowa 1000 szt Zabytkowe samochodowe 20 szt Zabytkowe motocyklowe 10szt Indywidualne samochodowe 50 szt Indywidualne motocyklowe 20 szt Wtórniki tablic rejestracyjnych 400 szt Tablice dodatkowe „bagażnikowe” 300 szt Tablice profesjonalne 50 szt Tablice samochodowe zmniejszone 50 szt Tablice zielone (pojazdy elektryczne i napędzane wodorem) 100 szt Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 2355 z późn. zm). Zamawiający na własny koszt dostarczy przedmiot zamówienia, nie obciążając kosztami transportu Zamawiającego. Dostawy realizowane będą w ilościach i terminach określonych przez zamawiającego według potrzeb na wniosek złożony elektronicznie (lub na wypadek awarii systemu faxem).
Cpv glowny przedmiot 30195000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą że: a) posiadają uprawnienia do produkcji tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami lub tłoczenia numerów rejestracyjnych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 czerwca 1997r., Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r., poz. 1990 ze zm.) oraz b) posiadają aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi, o którym mowa w art. 75a ust. 2 pkt. 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r., - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r., poz. 1990 ze zm.)
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej dwie dostawy tablic rejestracyjnych. Każda z dostaw na kwotę minimum 100 000,00 zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zakresie warunkow udzialu 1) Zaświadczenie potwierdzające wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r., poz. 128 ze zm.), prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy 2) Aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi, o którym mowa w art. 75a ust. 2 pkt. 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r., - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r., poz. 128 ze zm.) 3) Wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy dostawy zostały wykonane prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30 dni

Criterion

Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)