GuidZP400 |
6c0cd903-eb1d-4795-bce0-223b2137a2ec
|
Biuletyn |
633742-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Krapkowickie Centrum Zdrowia Sp. z o. o.
|
Regon |
16021349900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Os. XXX-Lecia
|
Zamawiajacy adres numer domu |
21
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Krapkowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
47-303
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
77 44 67 228
|
Zamawiajacy fax |
77 44 59 826
|
Zamawiajacy email |
przetargi@kcz.krapkowice.pl
|
Adres strony url |
www.kcz.krapkowice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka prawa handlowego
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.kcz.krapkowice.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa rękawic medycznych dla Krapkowickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
|
Numer referencyjny |
PN 14/XII/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa rękawic diagnostycznych nitrylowych, lateksowych, winylowych oraz chirurgicznych szczegółowo opisanych w załączniku nr 2 - formularz cenowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
181477,43
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie postawił żadnego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie postawił żadnego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie postawił żadnego warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W zakresie spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego:
- Oświadczenie Wykonawcy o klasie wyrobu medycznego (klasa zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia),
- Deklaracja zgodności z załącznikami (jeżeli produkt nie jest wyrobem medycznym – inny dokument dopuszczający przedmiot zamówienia do obrotu),
- Karty danych technicznych gotowego wyrobu wystawione przez producenta – na potwierdzenie spełnienia wymagań określonych przez Zamawiającego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ,
2. Wypełnione odpowiednie Formularz cenowy - załączniki nr 2 do SIWZ,
3. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z dokumentów rejestrowych. Udowodnienie posiadania uprawnień do podpisania oferty ciąży na Wykonawcy. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia, jeżeli zamawiający posiada dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014r. poz. 1114 oraz z 2016r. poz. 352).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian do umowy:
a) zmiany modelu dostarczanego asortymentu w stosunku do podanego w ofercie, z zastrzeżeniem, że zmiana ta nastąpi wyłącznie w przypadku, gdy model sprzętu został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych co najmniej takich jak model oferowany, lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, za cenę nie wyższą od ustalonej w umowie,
b) zmiany modelu dostarczanego asortymentu w stosunku do podanego w ofercie, na sprzęt posiadający co najmniej parametry takie jak model oferowany i z punktu widzenia technicznego lub technologicznego zapewniające uzyskanie korzystnej dla Zamawiającego funkcjonalności lub lepszych parametrów pracy, za cenę nie wyższą od ustalonej w umowie, w przypadku konieczności wymiany sprzętu przez Wykonawcę w czasie gwarancji a dotychczas użytkowany model sprzętu został wycofany z dystrybucji i nie został zastąpiony przez producenta modelem należącym do tej samej linii produktowej bez konieczności poniesienia jakichkolwiek dodatkowych kosztów przez Zamawiającego.
Zmieniony model dostarczanego asortymentu w stosunku do podanego w ofercie musi być w pełni kompatybilny z pozostałymi urządzeniami zaoferowanymi przez Wykonawcę
c) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu asortymentu), zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy,
d) zmiany stawki podatku od towarów i usług.
3. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 2 pkt d), będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu Umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi Umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. W przypadku ww. zmiany wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
|
IV 4 4 data |
2019-12-18T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Rękawice diagnostyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
122603,48
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa rękawic diagnostycznych nitrylowych, bezpudrowych, diagnostycznych lateksowych oraz winylowych od rozmiaru S do XL w ilości wskazanej w załączniku nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Rękawice chirurgiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
58873,93
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa rękawic chirurgicznych neoprenowych w kolorze kremowym oraz lateksowych w rozmiarze od S do XL, kolor brązowy, w ilości wskazanej w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |