Dostawy sprzętu medycznego i środka zmiękczającego dla szpitala w Pilchowicach - postępowanie II

Publication date 2019-12-09
End date 2019-12-17 00:00:00
Instytucja Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach
Miejscowość Pilchowice
Województwo śląskie
Branża
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 633678-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331410000, 331416408, 331900008, 336312004, 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

zamówienie dotyczy dostaw kaniul, sprzętu medycznego i środka zmiękczającego do myjni dla szpitala w Pilchowicach

Dodatkowe informacje

GuidZP400 009ff61c-4d28-4512-8f7d-3c898a9e011c
Biuletyn 633678-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach
Regon 27621529300000
Zamawiajacy adres ulica Dworcowa
Zamawiajacy adres numer domu 31
Zamawiajacy miejscowosc Pilchowice
Zamawiajacy kod pocztowy 44-145
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 331 99 03,
Zamawiajacy fax 32 331 99 08
Zamawiajacy email szpital@szpital-pilchowice.pl,
Adres strony url www.szpital-pilchowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital-pilchowice.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital@pilchowice.pl
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, kurierem do siedziby Zamawiającego (za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 2188),
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy sprzętu medycznego i środka zmiękczającego dla szpitala w Pilchowicach - postępowanie II
Numer referencyjny 26/ZP/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu zamówienie dotyczy dostaw kaniul, sprzętu medycznego i środka zmiękczającego do myjni dla szpitala w Pilchowicach
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków szczegółowych wymaga jedynie oświadczenia
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków szczegółowych wymaga jedynie oświadczenia
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków szczegółowych wymaga jedynie oświadczenia
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2 Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Inne dokumenty niewymienione I. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa 1. informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. II. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu: Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. III. Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, IV. Formularz ofertowy z arkuszem asortymentowo cenowym, V. Jeżeli uprawnienie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: 1. Strony przewidują możliwość dokonania zmiany niniejszej umowy w następujących sytuacjach: a) zmiany numeru katalogowego produktu lub zmiany nazwy produktu - przy zachowaniu jego parametrów, b) zastąpienie produktu objętego umową zamiennikiem w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku produktu będącego przedmiotem zamówienia - przy czym zmiana ta będzie dopuszczalna pod warunkiem posiadania przez zamiennik tych samych lub lepszych parametrów w cenie jednostkowej brutto zaoferowanej w ofercie lub niższej, c) zmiany sposobu konfekcjonowania - w wyniku niniejszej zmiany Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny jednostkowej opakowania, która zostanie wyliczona z proporcji. 2. Strony postanawiają, że dokonają w formie pisemnego aneksu zmiany wynagrodzenia, określonego w § 5 ust. 1, w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy się nie zmieni, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. Powyższa zmiana obowiązuje od chwili wejścia w życie powszechnie obowiązujących przepisów prawa w tym zakresie. 3. W przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności określonych w ust. 1 niniejszego paragrafu, Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu wniosek o wyrażenie zgody na zmianę z uzasadnieniem proponowanej zmiany. Zmiany te nie wymagają sporządzania aneksu do umowy. 4. W przypadku przejściowego braku produktu będącego przedmiotem niniejszej umowy, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego (pisemnie, drogą e-mail) i po uzyskaniu jego zgody (pisemnie, drogą e-mail) do dostarczenia w terminie określonym w § 3 ust. 1 produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową i po w cenie jednostkowej brutto zaoferowanej w ofercie lub niższej. 5. Strony przewidują możliwość zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku obniżenia cen producenta towaru będącego przedmiotem umowy - zmiana ta nie wymaga sporządzania aneksu do umowy. 6. Umowa nie podlega zmianom w razie zmian powszechnie obowiązujących przepisów chyba, że powszechnie obowiązujące przepisy przewidują zmiany wpływające na treść umowy.
IV 4 4 data 2019-12-17T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku - kaniule
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zamówienie dotyczy dostaw kaniul. Asortyment i szacunkowe ilości podano w Arkuszu asortymentowo-cenowym załączonym do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawy sprzętu do ssaków próżniowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141640-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zamówienie dotyczy dostaw sprzętu medycznego do ssaków próżniowych. między innymi: wkłady jednorazowe do odsysania, karnistry, dreny, cewniki, zestawy butlowe, łączniki. Asortyment i szacunkowe ilości podano w Arkuszu asortymentowo - cenowym załączonym do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawy sprzętu jednorazowego do spirometru Pneumo 2005
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zamówienie dotyczy dostaw sprzętu do spirometrii między innymi: 1. Pneumotachografy DP 050, 2. Filtr antybakteryjny i antywirusowy z zintegrowanym spłaszczonym ustnikiem plus klips na nos do badań spirometrycznych kompatybilny z pneumotachografem DP050, 3. Przewód pneumotachografu PP 001. Asortyment i szacunkowe ilości podano w Arkuszu asortymentowo cenowym załączonym do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa środka zmiękczającego do myjni basenów i kaczek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631200-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis środek zmiękczająco płuczący stosowany podczas dezynfekcji termicznej, o dopuszczalnym PH 5-7 (kompatybilny z myjnią Erlen 1.45 Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia kompatybilności od producenta myjki. Parametr wymagany ze względu na gwarancję którą są objęte urządzenia ) w opakowaniu 5L
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawy sprzętu jednorazowego do spirometru ASPIRO D200
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zamówienie dotyczy dostawy głowic pneumotachometryczna GPK 17, papieru termoczułego, bezpyłowy R 112 BN. Asortyment i szacunkowe ilości podano w Arkuszu asortymentowo cenowym załączonym do SIWZ.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)