Dostawa nowego sprzętu medycznego w ramach zadania : Remont Oddziału Rehabilitacji Kardiologicznej i Oddziału Rehabilitacji Ogólnoustrojowej oraz ich doposażenie w nowy sprzęt medyczny

Publication date 2019-12-09
End date 2019-12-19 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA w Złocieńcu
Miejscowość Złocieniec
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 633681-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331000001, 331416202, 331920002, 331921003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie i uruchomienie różnego sprzętu medycznego dla dwóch oddziałów Szpitala oraz przeprowadzenie szkolenia personelu z użytkowania dostarczonych urządzeń medycznych i łóżek elektrycznych wielofunkcyjnych.
Przedmiot zamówienia został podzielony na trzynaście części :
I. Spirometr – 1 szt
II. Rejestrator EKG 3-kanałowy (Holter EKG) – 4 szt
III. Aparat do EKG 12-kanałowy – 1 szt
IV. Ssak elektryczny – 1 szt
V. Zestaw do ćwiczeń w odciążeniu UGUL z osprzętem i stołem terapeutycznym kpl. - 2 szt.
VI. Aparat do terapii falą uderzeniową z laserem wysokoenergetycznym – 1 szt.
VII. Bieżnia medyczna do treningów lokomocji - 2 szt.
VIII. Zestaw do natrysku płaszczowego – 1 szt
IX. Platforma statyczno-dynamiczna do ćwiczeń – 1 szt.
X. Podnośnik jezdny w zestawie z siedziskami - po 1 szt – 2 elementy
XI. Aparat do Krioterapii oparami ciekłego azotu – 1 szt.
XII. Komplet mebli medycznych – 6 elementów
XIII. Łóżka szpitalne z szafką przyłóżkową – 3 elementy

Wykonawca może składać oferty na dowolną ilość części.
Minimalne parametry sprzętu medycznego i wyposażenia zawierają karty techniczne będące załącznikiem Nr 1a do SIWZ.
Wymagania realizacji zamówienia.
1) Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia urządzenia, które będą służyły do obsługi pacjenta muszą spełniać wymagania stawiane dla wyrobów medycznych i odpowiadać obowiązującym normom i przepisom, a w szczególności ustawy z dnia 20.05.2010r o wyrobach medycznych ( tj. Dz.U. z 2019r poz. 679 ).
2) Wykonawca wykona montaż urządzenia wraz ze szkoleniem personelu przy odbiorze technicznym produktu.
3) Do każdego urządzenia wykonawca dostarczy :
a) instrukcję obsługi w języku polskim w formie elektronicznej na nośniku cyfrowym i w wersji papierowej spiętej,
b) instrukcję mycia, dezynfekcji i bieżącej konserwacji urządzenia w języku polskim,
c) zaświadczenie o wpisie do Rejestru Wyrobów Medycznych lub zgłoszenie,
d) atesty, certyfikaty w tym certyfikat potwierdzający posiadanie znaku CE, deklaracje zgodności wraz z tłumaczeniem,
e) paszport techniczny urządzenia,
f) oznaczenie klasy wyrobu medycznego, nazwa i numer dokumentu dopuszczającego do obrotu i używania
g) kartę gwarancyjną producenta w języku polskim,
4) Wykonawca zaopatrzy dostarczone urządzenia w etykiety producenta, świadectwa dopuszczenia do użytku lub właściwe certyfikaty bezpieczeństwa w języku polskim.
5) Każde z dostarczonych urządzeń musi być objęte w okresie gwarancji autoryzowanym serwisem.
6) Wykonawca zapewni po upływie okresu gwarancji dostęp do urządzenia innym podmiotom serwisowym.
7) Wykonawca będzie wykonywał obowiązkowe przeglądy serwisowe przez cały okres gwarancji. Koszty wykonywania przeglądów zawarte będą w cenie urządzenia. Koszty nie obejmują materiałów eksploatacyjnych.
8) Przedmiot zamówienia będzie dostarczony do Zamawiającego transportem własnym wykonawcy.
9) Wykonawca będzie zobowiązany ubezpieczyć całą dostawę. Koszt ubezpieczenia obciąża wykonawcę.
10) Wykonawca w dniu dostawy zapewni odpowiednie siły do przeniesienia i montażu dostarczonego urządzenia i wyposażenia w miejsce wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego. Zamawiający nie będzie organizował sił do przeniesienia i montażu dostarczanego urządzenia.
11) Montaż urządzeń będzie wykonywany przez uprawnionych i autoryzowanych przez producenta pracowników zapewniających odpowiedzialność gwarancyjną.
12) Wykonawca przygotuje specyfikację szczegółową dostarczonych urządzeń lub wyposażenia w celu jego sprawnego przyjęcia i przekazania. W skład ww. dokumentacji wchodzi będzie w szczególności wykaz numerów seryjnych wszystkich głównych podzespołów bazowych wchodzących w skład urządzenia.
13) Dostawa i przekazanie urządzenia będącego przedmiotem zamówienia musi być wykonana w dniach roboczych i w godzinach służbowych.
14) W przypadku jakiegokolwiek uszkodzenia dostarczanego urządzenia, wykonawca dostarczy na własny koszt nowy egzemplarz w nieprzekraczalnym terminie 48 godzin.
15) W przypadku montażu urządzeń zasilanych energią elektryczną z sieci, montaż urządzeń może być wykonywane wyłącznie przez osoby posiadające wymagane uprawnienia.
16) Wykonawca dokona przeszkolenia personelu medycznego i technicznego Zamawiającego.
17) Zamawiający uzna przedmiot zamówienia za wykonany, jeżeli :
a) urządzenie zostanie dostarczone w stanie fizycznie nienaruszonym,
b) Zamawiający otrzyma wszystkie wymagane instrukcje obsługi serwisowej wraz z wykazem autoryzowanych punktów serwisowych ( zawierającym dane adresowe, kontakty, certyfikaty autoryzacyjne ) i instrukcję obsługi w języku polskim,
c) urządzenie zostanie zamontowane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
d) urządzenie zostanie uruchomione i wykazane zostanie, że spełnia ono wymagane parametry techniczno – użytkowe.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 f3c0b262-69fa-47d0-9465-7870a8468c36
Biuletyn 633681-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA w Złocieńcu
Regon 33008694800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kańsko
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Złocieniec
Zamawiajacy kod pocztowy 78-520
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 94 36 71 222, 36 71 233,
Zamawiajacy fax 94 37 21 453
Zamawiajacy email szpitalkansk@pro.onet.pl,
Adres strony url www.szpitalkansk.4bip.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie jest dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014 – 2020. OŚ PRIORYTETOWA: IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia DZIAŁANIE: 9.2.Infrastruktura ponadregionalnych podmiotów leczniczych
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Biuro Usług OFERTA. Zamówienia Publiczne. Ryszard Dąbrowski Ul. Podchorążych 13a/4, 64-920 Piła
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny jednostka służby zdrowia-zakład opieki zdrowotnej
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalkansk.4bip.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA w Złocieńcu ul. Kańsko 1 78-520 Złocieniec
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa nowego sprzętu medycznego w ramach zadania : Remont Oddziału Rehabilitacji Kardiologicznej i Oddziału Rehabilitacji Ogólnoustrojowej oraz ich doposażenie w nowy sprzęt medyczny
Numer referencyjny 7/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie i uruchomienie różnego sprzętu medycznego dla dwóch oddziałów Szpitala oraz przeprowadzenie szkolenia personelu z użytkowania dostarczonych urządzeń medycznych i łóżek elektrycznych wielofunkcyjnych. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzynaście części : I. Spirometr – 1 szt II. Rejestrator EKG 3-kanałowy (Holter EKG) – 4 szt III. Aparat do EKG 12-kanałowy – 1 szt IV. Ssak elektryczny – 1 szt V. Zestaw do ćwiczeń w odciążeniu UGUL z osprzętem i stołem terapeutycznym kpl. - 2 szt. VI. Aparat do terapii falą uderzeniową z laserem wysokoenergetycznym – 1 szt. VII. Bieżnia medyczna do treningów lokomocji - 2 szt. VIII. Zestaw do natrysku płaszczowego – 1 szt IX. Platforma statyczno-dynamiczna do ćwiczeń – 1 szt. X. Podnośnik jezdny w zestawie z siedziskami - po 1 szt – 2 elementy XI. Aparat do Krioterapii oparami ciekłego azotu – 1 szt. XII. Komplet mebli medycznych – 6 elementów XIII. Łóżka szpitalne z szafką przyłóżkową – 3 elementy Wykonawca może składać oferty na dowolną ilość części. Minimalne parametry sprzętu medycznego i wyposażenia zawierają karty techniczne będące załącznikiem Nr 1a do SIWZ. Wymagania realizacji zamówienia. 1) Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia urządzenia, które będą służyły do obsługi pacjenta muszą spełniać wymagania stawiane dla wyrobów medycznych i odpowiadać obowiązującym normom i przepisom, a w szczególności ustawy z dnia 20.05.2010r o wyrobach medycznych ( tj. Dz.U. z 2019r poz. 679 ). 2) Wykonawca wykona montaż urządzenia wraz ze szkoleniem personelu przy odbiorze technicznym produktu. 3) Do każdego urządzenia wykonawca dostarczy : a) instrukcję obsługi w języku polskim w formie elektronicznej na nośniku cyfrowym i w wersji papierowej spiętej, b) instrukcję mycia, dezynfekcji i bieżącej konserwacji urządzenia w języku polskim, c) zaświadczenie o wpisie do Rejestru Wyrobów Medycznych lub zgłoszenie, d) atesty, certyfikaty w tym certyfikat potwierdzający posiadanie znaku CE, deklaracje zgodności wraz z tłumaczeniem, e) paszport techniczny urządzenia, f) oznaczenie klasy wyrobu medycznego, nazwa i numer dokumentu dopuszczającego do obrotu i używania g) kartę gwarancyjną producenta w języku polskim, 4) Wykonawca zaopatrzy dostarczone urządzenia w etykiety producenta, świadectwa dopuszczenia do użytku lub właściwe certyfikaty bezpieczeństwa w języku polskim. 5) Każde z dostarczonych urządzeń musi być objęte w okresie gwarancji autoryzowanym serwisem. 6) Wykonawca zapewni po upływie okresu gwarancji dostęp do urządzenia innym podmiotom serwisowym. 7) Wykonawca będzie wykonywał obowiązkowe przeglądy serwisowe przez cały okres gwarancji. Koszty wykonywania przeglądów zawarte będą w cenie urządzenia. Koszty nie obejmują materiałów eksploatacyjnych. 8) Przedmiot zamówienia będzie dostarczony do Zamawiającego transportem własnym wykonawcy. 9) Wykonawca będzie zobowiązany ubezpieczyć całą dostawę. Koszt ubezpieczenia obciąża wykonawcę. 10) Wykonawca w dniu dostawy zapewni odpowiednie siły do przeniesienia i montażu dostarczonego urządzenia i wyposażenia w miejsce wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego. Zamawiający nie będzie organizował sił do przeniesienia i montażu dostarczanego urządzenia. 11) Montaż urządzeń będzie wykonywany przez uprawnionych i autoryzowanych przez producenta pracowników zapewniających odpowiedzialność gwarancyjną. 12) Wykonawca przygotuje specyfikację szczegółową dostarczonych urządzeń lub wyposażenia w celu jego sprawnego przyjęcia i przekazania. W skład ww. dokumentacji wchodzi będzie w szczególności wykaz numerów seryjnych wszystkich głównych podzespołów bazowych wchodzących w skład urządzenia. 13) Dostawa i przekazanie urządzenia będącego przedmiotem zamówienia musi być wykonana w dniach roboczych i w godzinach służbowych. 14) W przypadku jakiegokolwiek uszkodzenia dostarczanego urządzenia, wykonawca dostarczy na własny koszt nowy egzemplarz w nieprzekraczalnym terminie 48 godzin. 15) W przypadku montażu urządzeń zasilanych energią elektryczną z sieci, montaż urządzeń może być wykonywane wyłącznie przez osoby posiadające wymagane uprawnienia. 16) Wykonawca dokona przeszkolenia personelu medycznego i technicznego Zamawiającego. 17) Zamawiający uzna przedmiot zamówienia za wykonany, jeżeli : a) urządzenie zostanie dostarczone w stanie fizycznie nienaruszonym, b) Zamawiający otrzyma wszystkie wymagane instrukcje obsługi serwisowej wraz z wykazem autoryzowanych punktów serwisowych ( zawierającym dane adresowe, kontakty, certyfikaty autoryzacyjne ) i instrukcję obsługi w języku polskim, c) urządzenie zostanie zamontowane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, d) urządzenie zostanie uruchomione i wykazane zostanie, że spełnia ono wymagane parametry techniczno – użytkowe.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 2
Okreslenie warunkow nie określa się
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie określa się
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy,  którzy posiadają doświadczenie w realizacji dostaw będących przedmiotem zamówienia i zakresu wybranych części zamówienia,  dysponują środkami transportu zapewniającego wykonanie dostawy,  dysponują personelem posiadającym kwalifikacje do wykonania zamówienia, a w szczególności osobami posiadającymi uprawnienia do montażu i uruchomienia dostarczonego/dostarczonych urządzeń zapewniając tym samym zachowanie warunków gwarancji,  dysponują lub zapewnią obsługę serwisową dostarczonych urządzeń w okresie gwarancji, jak i w okresie pogwarancyjnym. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia – na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zamawiający żąda złożenia do oferty :  odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 1.1 Zamawiający żąda od Wykonawcy, który na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 1 ppkt. 1. 1.2 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt. 1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione zgodnie ze wskazaniem w pkt. 1. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione zgodnie ze wskazaniem w pkt. 1. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia do oferty oświadczenia – wg załącznika Nr 2. 3. W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia lub wyposażenie spełnia wymagania, Zamawiający żąda złożenia do oferty następujących dokumentów : 1) wykaz autoryzowanych punktów serwisowych z podaniem : nazwy, adresu, danych kontaktowych ( telefon, e-mail, strona internetowa punktu serwisowego ), 2) karty technologiczne lub specyfikacje techniczne producenta dostarczanego urządzenia w języku polskim z zaznaczonymi ( podkreślonymi ) wymaganymi przez Zamawiającego parametrami techniczno – użytkowymi. Karty technologiczne lub specyfikacje techniczne muszą potwierdzać wszystkie wymagane parametry, 3) kolorowe zdjęcia oferowanych urządzeń lub wyposażenia, 4) oświadczenie o oznakowaniu znakiem CE w miejscu widocznym, 5) potwierdzone zgłoszenie kompletnego urządzenia do rejestru wyrobów medycznych. Wszystkie oferowane urządzenia muszą poosiadać następujące informacje :  nazwa, typ, model urządzenia  nazwa producenta  rok produkcji  okres gwarancji producenta
IV 4 4 data 2019-12-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa - Spirometr – 1 szt
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 2
Zalacznik krotki opis 1. Spirometr - 1 szt. - urządzenie pomiarowe służące do badania pojemności płuc pacjenta. Rejestruje objętość i prędkość powietrza wdychanego i wydychanego.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa - Rejestrator EKG 3-kanałowy (Holter EKG) – 4 szt
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 2
Zalacznik krotki opis 2. Rejestrator EKG 3-kanałowy (Holter EKG) - 4 szt. – urządzenie pomiarowe umożliwiające rejestrowanie pracy serca w sposób ciągły, przez 24 godziny na dobę w celu późniejszej, szczegółowej komputerowej analizy.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa - Aparat do EKG 12-kanałowy – 1 szt
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 2
Zalacznik krotki opis 3. Aparat do EKG 12-kanałowy - 1 szt. - urządzenie diagnostyczne wykorzystywane w celu rozpoznawania chorób serca.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa - Ssak elektryczny – 1 szt
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 2
Zalacznik krotki opis 4. Ssak elektryczny - 1 szt. - urządzenie służące usuwaniu wydzielin pacjenta takich, jak np. krew, ropa, śluz poprzez precyzyjne i bezpieczne ich odsysanie.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa - Zestaw do ćwiczeń w odciążeniu UGUL z osprzętem i stołem terapeutycznym kpl. - 2 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 2
Zalacznik krotki opis 5. Zestaw do ćwiczeń w odciążeniu UGUL z osprzętem i stołem terapeutycznym kpl. - 2 szt. – jest to jeden z najbardziej popularnych sprzętów rehabilitacyjnych o strukturze otwartej kabiny. Przeznaczony do wykonywania ćwiczeń samowspomaganych, czynnych w odciążeniu, w odciążeniu z oporem, a także ćwiczeń czynnych z oporem z zastosowaniem systemów bloczkowociężarkowych. Umożliwia szczególne zastosowanie w usprawnianiu leczniczym schorzeń ortopedycznych, reumatologicznych i neurologicznych.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa - Aparat do terapii falą uderzeniową z laserem wysokoenergetycznym – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 2
Zalacznik krotki opis 6. Aparat do terapii falą uderzeniową i laserem wysokoenergetycznym -1 szt. – urządzenie to służy do rehabilitacji pacjentów przy pomocy dwóch różnych metod, tj.: 1) Terapii falami uderzeniowymi – jest to metoda nieinwazyjna, będąca nowoczesnym rozwiązaniem przy eliminowaniu przewlekłego bólu występującego w układzie mięśniowo-szkieletowym. Stosowana przede wszystkim w leczeniu przewlekłych schorzeń mięśni, ścięgien i więzadeł oraz w bólach kręgosłupa. Najczęstsze wskazania to: zespół bolesnego barku, zapalenie nadkłykcia bocznego/przyśrodkowego kości ramiennej, ból więzadła rzepki "kolano skoczka", ból odcinka lędźwiowo-krzyżowego kręgosłupa, ból ścięgna Achillesa i punkty spustowe; 2) Terapii laserem wysokoenergetycznym – jest to nowoczesna metoda nieinwazyjna, polegająca na zastosowaniu lasera o wysokiej mocy, co pozwala na głęboką penetrację punktową, zapewniającą przyczynową terapię bólu. Zastosowanie lasera wysokoenergetycznego obejmuje szeroki zakres wskazań klinicznych - od urazów i stanów zapalnych przez zmiany zwyrodnieniowe stawów.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa - Bieżnia medyczna do treningów lokomocji - 2 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 2
Zalacznik krotki opis 7. Bieżnia medyczna do treningów lokomocji - 2 szt. – urządzenie służy do rehabilitacji pacjentów przy pomocy ruchu (spacer lub bieg po ruchomej bieżni), a także zadawaniu pacjentom prób wysiłkowych. Stosowane w leczeniu chorób kardiologicznych, ale także w rehabilitacji po przebytych urazach narządów ruchu.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa - Zestaw do natrysku płaszczowego – 1 szt
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 2
Zalacznik krotki opis 8. Zestaw do natrysku płaszczowego - 1 szt. – urządzenie służy do rehabilitacji pacjentów przy pomocy zabiegu wykorzystującego temperaturę wody i czynnik mechaniczny (masujący) strumienia wody. Konstrukcja natrysku wykonana z rur, z których wypływa pod ciśnieniem woda. Natryski działają uspokajająco i relaksująco powodując zmniejszenie ciśnienia tętniczego krwi i przekrwienie skóry poprzez rozszerzenie naczyń krwionośnych. Wskazany w szczególności w nerwicach, zaburzeniach ukrwienie obwodowego, zanikach mięśniowych, stanach po złamaniach, zwichnięciach i urazach tkanek miękkich, bólach na tle zwyrodnień stawów i kręgosłupa.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Dostawa - Platforma statyczno-dynamiczna do ćwiczeń – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 2
Zalacznik krotki opis 9. Platforma statyczno-dynamiczna do ćwiczeń - 1 szt. – urządzenie pozwalające na ćwiczenie sprawności fizycznej oraz koordynacji w procesie rehabilitacji medycznej. Podczas zabiegu rehabilitacyjnego pozwala na stymulowanie wybranych grup mięśniowych.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Dostawa - Podnośnik jezdny w zestawie z siedziskami - po 1 szt – 2 elementy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 2
Zalacznik krotki opis 10. Podnośnik jezdny w zestawie z siedziskami - 2 szt. – podnośnik jezdny, w którym podnoszenie i opuszczanie pacjenta z niepełnosprawnościami ruchowymi odbywa się za pomocą pilota (z przewodem). Transport pacjenta ułatwiony jest poprzez zastosowanie napędu elektrycznego. Zmiana rozstawu ramion jezdnych odbywa się za pomocą mechanizmu elektrycznego ułatwiającego obsługę podnośnika. Zastosowane rozsuwane ramiona jezdne umożliwiają podjazd pod stosunkowo szerokie elementy wyposażenia wnętrza.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Dostawa - Aparat do Krioterapii oparami ciekłego azotu – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 2
Zalacznik krotki opis 11. Aparat do krioterapii oparami ciekłego azotu - 1 szt. – urządzenie, za pomocą którego wykonuje się zabiegi kriostymulacji miejscowej z wykorzystaniem strumienia zimnej pary azotu poniżej 0°C. W pierwszej fazie działania bardzo niskich temperatur występuje skurcz obwodowych naczyń krwionośnych i mięśni oraz spowolnienie przepływu krwi i przemiany materii. Natomiast w fazie drugiej występuje reakcja obronna polegająca na gwałtownym rozszerzeniu naczyń krwionośnych i zwiększeniu przepływu krwi. Skutkiem takiej reakcji jest zwiększony dopływ do komórek składników odżywczych i tlenu, a także mediatorów przeciwzapalnych. W rezultacie zmniejszeniu ulega ból i stan zapalny, szybciej regenerują się uszkodzone tkanki. Mięśnie ulegają rozluźnieniu, przyspiesza się przemiana materii oraz następuje pobudzenie układu nerwowego i odpornościowego. Metoda rehabilitacji wskazana w leczeniu w szczególności: zapalenia stawów, zmian zapalnych stawów, przewlekłego zapalenia kręgosłupa szyjnego, zespołu bolesnego karku, zwichnięć i skręceń urazowych stawów, uszkodzenia łąkotki, naderwania mięśni i ścięgien, zwalczania przewlekłego i patologicznego bólu, a także przy ostrych i zadawnionych urazach pooperacyjnych oraz zwalczaniu odruchowej i ośrodkowej spastyczności mięśni w procesie rehabilitacji neurologicznej.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Dostawa - Komplet mebli medycznych – 6 elementów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 2
Zalacznik krotki opis 12. Komplet mebli medycznych – wyposażenie medyczne składające się z :  szaf jednodrzwiowych – 4 szt.,  szafek stojących – 5 szt.,  biurek do gabinetów zabiegowych z kontenerkiem – 7 szt,  krzesła lekarskie – 6 szt,  taborety lekarskie – 2 szt Pokrycia mebli muszą być odporne na stosowane środki dezynfekcyjne, z powłoką antybakteryjną, posiadające atesty higieniczne. Wszystkie drzwi i szuflady muszą mieć możliwość zamykania ich na klucz.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Dostawa - Łóżka szpitalne z szafką przyłóżkową – 3 elementy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192100-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 2
Zalacznik krotki opis 13. Łóżka szpitalne z szafką przyłóżkową:  Łóżko szpitalne (12 + 45 szt.) – łóżka mają być uruchamiane elektrycznie z pilotem do sterowania, dzielone na min. 3 segmenty i z umożliwieniem przedłużenia oraz różnego programowania leża.  Szafka przyłóżkowa – 57 szt
  

Criterion

Kryteria CENA wykonania zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji na dostarczone urządzenia lub wyposażenie
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Okres skrócenia terminu dostawy
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)