Dostawa mebli i wyposażenia na potrzeby żłobka zlokalizowanego przy ul. Zelwerowicza 2 w Lublinie podległego Miejskiemu Zespołowi Żłobków w Lublinie”

Publication date 2019-12-10
End date 2019-12-18 00:00:00
Instytucja Miejski Zespół Żłobków w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Meble przedszkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 634826-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 391610008, 429942301
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenia, na potrzeby żłobka zlokalizowanego przy ul. Zelwerowicza 2 w Lublinie z podziałem na 9 części (9 zadań). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje transport, dostawę, rozładunek, wniesienie przedmiotu zamówienia, szczegółowo określonego w kosztorysie cenowym t.j. w załączniku nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia dostarczony przez Wykonawcę musi być nowy, nieużywany i dostarczony w całości (elementy przedmiotu zamówienia zostaną dostarczone przez Wykonawcę w stanie złożonym, zamontowanym). Elementy wyposażenia i urządzeń do żłobka będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać normy i parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia (kosztorysie cenowym – załącznik nr 2 do SIWZ) lub Wykonawca musi wykazać, że zastosował inne środki bezpieczeństwa produktu odpowiadające co najmniej wskazanej przez Zamawiającego normie bądź parametrom. Produkty powinny spełniać wymagania ergonomii, bezpieczeństwa; a Wykonawca winien zagwarantować dobrą jakość wyrobów, które muszą być dopuszczone do użytkowania. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający odwołuje się do konkretnych norm, Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP dopuszcza rozwiązania równoważne. Za równoważne uważa się rozwiązania zapewniające bezpieczeństwo użytkowników na poziomie nie mniejszym niż wskazane w konkretnej normie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f7d635ad-8fbc-4126-93e7-0dfd093fdd35
Biuletyn 634826-N-2019
Zamawiajacy nazwa Miejski Zespół Żłobków w Lublinie
Regon 43091020300000
Zamawiajacy adres ulica Wolska
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-411
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 814664991
Zamawiajacy fax 814664991
Zamawiajacy email mzz@zlobki.lublin.eu
Adres strony url zlobki.lublin.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020, w zakresie Osi Priorytetowych 9 nr RPLU.09.04.00-06-0061/18”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Scentralizowana Jednostka Organizacyjna Gminy
Dostep dokumentow zamowienia https://biuletyn.lublin.eu/zlobki/zamowienia-publiczne/
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://biuletyn.lublin.eu/zlobki/zamowienia-publiczne/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego, kurierem, w sekretariacie Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wolska 5, 20-411 Lublin
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli i wyposażenia na potrzeby żłobka zlokalizowanego przy ul. Zelwerowicza 2 w Lublinie podległego Miejskiemu Zespołowi Żłobków w Lublinie”
Numer referencyjny MZŻ.253-23/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenia, na potrzeby żłobka zlokalizowanego przy ul. Zelwerowicza 2 w Lublinie z podziałem na 9 części (9 zadań). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje transport, dostawę, rozładunek, wniesienie przedmiotu zamówienia, szczegółowo określonego w kosztorysie cenowym t.j. w załączniku nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia dostarczony przez Wykonawcę musi być nowy, nieużywany i dostarczony w całości (elementy przedmiotu zamówienia zostaną dostarczone przez Wykonawcę w stanie złożonym, zamontowanym). Elementy wyposażenia i urządzeń do żłobka będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać normy i parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia (kosztorysie cenowym – załącznik nr 2 do SIWZ) lub Wykonawca musi wykazać, że zastosował inne środki bezpieczeństwa produktu odpowiadające co najmniej wskazanej przez Zamawiającego normie bądź parametrom. Produkty powinny spełniać wymagania ergonomii, bezpieczeństwa; a Wykonawca winien zagwarantować dobrą jakość wyrobów, które muszą być dopuszczone do użytkowania. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający odwołuje się do konkretnych norm, Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP dopuszcza rozwiązania równoważne. Za równoważne uważa się rozwiązania zapewniające bezpieczeństwo użytkowników na poziomie nie mniejszym niż wskazane w konkretnej normie.
Cpv glowny przedmiot 39161000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc pln
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań odnośnie powyższego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań odnośnie powyższego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań odnośnie powyższego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 6.4.2. Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ; 6.4.3. Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.4.4. Odpisu z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej oferty na niżej wymienionych warunkach: a) w stosunku zakresu realizacji umowy w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian, wynikła z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy np. zdarzeń losowych, zmiany przepisów, b) zmiana danych adresowych jednej ze stron i zmiana danych identyfikacyjnych jednej ze stron, zmiany osobowości prawnej stron umowy. 17.14. Wniosek o zmianę umowy zgłaszany jest drugiej stronie na piśmie minimum 7 dni przed datą planowanych zmian i musi zawierać uzasadnienie i opis proponowanych zmian.
IV 4 4 data 2019-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa zestawów mebli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39161000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenia, na potrzeby żłobka zlokalizowanego przy ul. Zelwerowicza 2 w Lublinie z podziałem na 9 części (9 zadań). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje transport, dostawę, rozładunek, wniesienie przedmiotu zamówienia, szczegółowo określonego w kosztorysie cenowym t.j. w załączniku nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia dostarczony przez Wykonawcę musi być nowy, nieużywany i dostarczony w całości (elementy przedmiotu zamówienia zostaną dostarczone przez Wykonawcę w stanie złożonym, zamontowanym). Elementy wyposażenia i urządzeń do żłobka będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać normy i parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia (kosztorysie cenowym – załącznik nr 2 do SIWZ) lub Wykonawca musi wykazać, że zastosował inne środki bezpieczeństwa produktu odpowiadające co najmniej wskazanej przez Zamawiającego normie bądź parametrom. Produkty powinny spełniać wymagania ergonomii, bezpieczeństwa; a Wykonawca winien zagwarantować dobrą jakość wyrobów, które muszą być dopuszczone do użytkowania. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający odwołuje się do konkretnych norm, Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP dopuszcza rozwiązania równoważne. Za równoważne uważa się rozwiązania zapewniające bezpieczeństwo użytkowników na poziomie nie mniejszym niż wskazane w konkretnej normie.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa zestawów mebli z szafą
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39161000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenia, na potrzeby żłobka zlokalizowanego przy ul. Zelwerowicza 2 w Lublinie z podziałem na 9 części (9 zadań). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje transport, dostawę, rozładunek, wniesienie przedmiotu zamówienia, szczegółowo określonego w kosztorysie cenowym t.j. w załączniku nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia dostarczony przez Wykonawcę musi być nowy, nieużywany i dostarczony w całości (elementy przedmiotu zamówienia zostaną dostarczone przez Wykonawcę w stanie złożonym, zamontowanym). Elementy wyposażenia i urządzeń do żłobka będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać normy i parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia (kosztorysie cenowym – załącznik nr 2 do SIWZ) lub Wykonawca musi wykazać, że zastosował inne środki bezpieczeństwa produktu odpowiadające co najmniej wskazanej przez Zamawiającego normie bądź parametrom. Produkty powinny spełniać wymagania ergonomii, bezpieczeństwa; a Wykonawca winien zagwarantować dobrą jakość wyrobów, które muszą być dopuszczone do użytkowania. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający odwołuje się do konkretnych norm, Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP dopuszcza rozwiązania równoważne. Za równoważne uważa się rozwiązania zapewniające bezpieczeństwo użytkowników na poziomie nie mniejszym niż wskazane w konkretnej normie.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa stolików konferencyjnych i krzeseł
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39161000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenia, na potrzeby żłobka zlokalizowanego przy ul. Zelwerowicza 2 w Lublinie z podziałem na 9 części (9 zadań). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje transport, dostawę, rozładunek, wniesienie przedmiotu zamówienia, szczegółowo określonego w kosztorysie cenowym t.j. w załączniku nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia dostarczony przez Wykonawcę musi być nowy, nieużywany i dostarczony w całości (elementy przedmiotu zamówienia zostaną dostarczone przez Wykonawcę w stanie złożonym, zamontowanym). Elementy wyposażenia i urządzeń do żłobka będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać normy i parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia (kosztorysie cenowym – załącznik nr 2 do SIWZ) lub Wykonawca musi wykazać, że zastosował inne środki bezpieczeństwa produktu odpowiadające co najmniej wskazanej przez Zamawiającego normie bądź parametrom. Produkty powinny spełniać wymagania ergonomii, bezpieczeństwa; a Wykonawca winien zagwarantować dobrą jakość wyrobów, które muszą być dopuszczone do użytkowania. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający odwołuje się do konkretnych norm, Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP dopuszcza rozwiązania równoważne. Za równoważne uważa się rozwiązania zapewniające bezpieczeństwo użytkowników na poziomie nie mniejszym niż wskazane w konkretnej normie.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa szafy, komody
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39161000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenia, na potrzeby żłobka zlokalizowanego przy ul. Zelwerowicza 2 w Lublinie z podziałem na 9 części (9 zadań). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje transport, dostawę, rozładunek, wniesienie przedmiotu zamówienia, szczegółowo określonego w kosztorysie cenowym t.j. w załączniku nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia dostarczony przez Wykonawcę musi być nowy, nieużywany i dostarczony w całości (elementy przedmiotu zamówienia zostaną dostarczone przez Wykonawcę w stanie złożonym, zamontowanym). Elementy wyposażenia i urządzeń do żłobka będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać normy i parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia (kosztorysie cenowym – załącznik nr 2 do SIWZ) lub Wykonawca musi wykazać, że zastosował inne środki bezpieczeństwa produktu odpowiadające co najmniej wskazanej przez Zamawiającego normie bądź parametrom. Produkty powinny spełniać wymagania ergonomii, bezpieczeństwa; a Wykonawca winien zagwarantować dobrą jakość wyrobów, które muszą być dopuszczone do użytkowania. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający odwołuje się do konkretnych norm, Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP dopuszcza rozwiązania równoważne. Za równoważne uważa się rozwiązania zapewniające bezpieczeństwo użytkowników na poziomie nie mniejszym niż wskazane w konkretnej normie.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa krzeseł do karmienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39161000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenia, na potrzeby żłobka zlokalizowanego przy ul. Zelwerowicza 2 w Lublinie z podziałem na 9 części (9 zadań). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje transport, dostawę, rozładunek, wniesienie przedmiotu zamówienia, szczegółowo określonego w kosztorysie cenowym t.j. w załączniku nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia dostarczony przez Wykonawcę musi być nowy, nieużywany i dostarczony w całości (elementy przedmiotu zamówienia zostaną dostarczone przez Wykonawcę w stanie złożonym, zamontowanym). Elementy wyposażenia i urządzeń do żłobka będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać normy i parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia (kosztorysie cenowym – załącznik nr 2 do SIWZ) lub Wykonawca musi wykazać, że zastosował inne środki bezpieczeństwa produktu odpowiadające co najmniej wskazanej przez Zamawiającego normie bądź parametrom. Produkty powinny spełniać wymagania ergonomii, bezpieczeństwa; a Wykonawca winien zagwarantować dobrą jakość wyrobów, które muszą być dopuszczone do użytkowania. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający odwołuje się do konkretnych norm, Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP dopuszcza rozwiązania równoważne. Za równoważne uważa się rozwiązania zapewniające bezpieczeństwo użytkowników na poziomie nie mniejszym niż wskazane w konkretnej normie.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa laminatora
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42994230-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenia, na potrzeby żłobka zlokalizowanego przy ul. Zelwerowicza 2 w Lublinie z podziałem na 9 części (9 zadań). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje transport, dostawę, rozładunek, wniesienie przedmiotu zamówienia, szczegółowo określonego w kosztorysie cenowym t.j. w załączniku nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia dostarczony przez Wykonawcę musi być nowy, nieużywany i dostarczony w całości (elementy przedmiotu zamówienia zostaną dostarczone przez Wykonawcę w stanie złożonym, zamontowanym). Elementy wyposażenia i urządzeń do żłobka będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać normy i parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia (kosztorysie cenowym – załącznik nr 2 do SIWZ) lub Wykonawca musi wykazać, że zastosował inne środki bezpieczeństwa produktu odpowiadające co najmniej wskazanej przez Zamawiającego normie bądź parametrom. Produkty powinny spełniać wymagania ergonomii, bezpieczeństwa; a Wykonawca winien zagwarantować dobrą jakość wyrobów, które muszą być dopuszczone do użytkowania. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający odwołuje się do konkretnych norm, Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP dopuszcza rozwiązania równoważne. Za równoważne uważa się rozwiązania zapewniające bezpieczeństwo użytkowników na poziomie nie mniejszym niż wskazane w konkretnej normie.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa tablic informacyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39161000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenia, na potrzeby żłobka zlokalizowanego przy ul. Zelwerowicza 2 w Lublinie z podziałem na 9 części (9 zadań). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje transport, dostawę, rozładunek, wniesienie przedmiotu zamówienia, szczegółowo określonego w kosztorysie cenowym t.j. w załączniku nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia dostarczony przez Wykonawcę musi być nowy, nieużywany i dostarczony w całości (elementy przedmiotu zamówienia zostaną dostarczone przez Wykonawcę w stanie złożonym, zamontowanym). Elementy wyposażenia i urządzeń do żłobka będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać normy i parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia (kosztorysie cenowym – załącznik nr 2 do SIWZ) lub Wykonawca musi wykazać, że zastosował inne środki bezpieczeństwa produktu odpowiadające co najmniej wskazanej przez Zamawiającego normie bądź parametrom. Produkty powinny spełniać wymagania ergonomii, bezpieczeństwa; a Wykonawca winien zagwarantować dobrą jakość wyrobów, które muszą być dopuszczone do użytkowania. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający odwołuje się do konkretnych norm, Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP dopuszcza rozwiązania równoważne. Za równoważne uważa się rozwiązania zapewniające bezpieczeństwo użytkowników na poziomie nie mniejszym niż wskazane w konkretnej normie.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa kącika piankowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39161000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenia, na potrzeby żłobka zlokalizowanego przy ul. Zelwerowicza 2 w Lublinie z podziałem na 9 części (9 zadań). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje transport, dostawę, rozładunek, wniesienie przedmiotu zamówienia, szczegółowo określonego w kosztorysie cenowym t.j. w załączniku nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia dostarczony przez Wykonawcę musi być nowy, nieużywany i dostarczony w całości (elementy przedmiotu zamówienia zostaną dostarczone przez Wykonawcę w stanie złożonym, zamontowanym). Elementy wyposażenia i urządzeń do żłobka będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać normy i parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia (kosztorysie cenowym – załącznik nr 2 do SIWZ) lub Wykonawca musi wykazać, że zastosował inne środki bezpieczeństwa produktu odpowiadające co najmniej wskazanej przez Zamawiającego normie bądź parametrom. Produkty powinny spełniać wymagania ergonomii, bezpieczeństwa; a Wykonawca winien zagwarantować dobrą jakość wyrobów, które muszą być dopuszczone do użytkowania. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający odwołuje się do konkretnych norm, Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP dopuszcza rozwiązania równoważne. Za równoważne uważa się rozwiązania zapewniające bezpieczeństwo użytkowników na poziomie nie mniejszym niż wskazane w konkretnej normie.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Dostawa kącika lustrzanego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39161000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenia, na potrzeby żłobka zlokalizowanego przy ul. Zelwerowicza 2 w Lublinie z podziałem na 9 części (9 zadań). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje transport, dostawę, rozładunek, wniesienie przedmiotu zamówienia, szczegółowo określonego w kosztorysie cenowym t.j. w załączniku nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia dostarczony przez Wykonawcę musi być nowy, nieużywany i dostarczony w całości (elementy przedmiotu zamówienia zostaną dostarczone przez Wykonawcę w stanie złożonym, zamontowanym). Elementy wyposażenia i urządzeń do żłobka będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać normy i parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia (kosztorysie cenowym – załącznik nr 2 do SIWZ) lub Wykonawca musi wykazać, że zastosował inne środki bezpieczeństwa produktu odpowiadające co najmniej wskazanej przez Zamawiającego normie bądź parametrom. Produkty powinny spełniać wymagania ergonomii, bezpieczeństwa; a Wykonawca winien zagwarantować dobrą jakość wyrobów, które muszą być dopuszczone do użytkowania. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający odwołuje się do konkretnych norm, Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP dopuszcza rozwiązania równoważne. Za równoważne uważa się rozwiązania zapewniające bezpieczeństwo użytkowników na poziomie nie mniejszym niż wskazane w konkretnej normie.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin udzielenia gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)