DOSTAWA MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH, WYDRUKÓW ORAZ PROJEKTÓW GRAFICZNYCH

Publication date 2019-12-10
End date 2019-12-19 00:00:00
Instytucja Polskie Centrum Akredytacji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Druki i produkty podobne,
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 634608-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 220000000, 224620006, 798225007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów reklamowych, wydruków oraz projektów graficznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podziałem na części został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 10f78470-404a-4d0a-8d5d-ea9f75a8e056
Biuletyn 634608-N-2019
Zamawiajacy nazwa Polskie Centrum Akredytacji
Regon 17168960000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szczotkarska
Zamawiajacy adres numer domu 42
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-382
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 3557000/01
Zamawiajacy fax 223 557 018
Zamawiajacy email a.plewako@pca.gov.pl
Adres strony url www.pca.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa osoba prawna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.pca.gov.pl/ogloszenia/ogloszenia/aktualne-przetargi/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.pca.gov.pl/ogloszenia/ogloszenia/aktualne-przetargi/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny PISEMNIE
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 01-382 WARSZAWA UL. SZCZOTKARSKA 42
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH, WYDRUKÓW ORAZ PROJEKTÓW GRAFICZNYCH
Numer referencyjny PF.260.4.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, przy czym Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia.
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów reklamowych, wydruków oraz projektów graficznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podziałem na części został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 22000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 292683,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawcy powinni wykazać należyte wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień, każde o wartości co najmniej 30.000,00 zł, polegających odpowiednio na: a) dla części I - przygotowaniu i dostawie materiałów reklamowych / promocyjnych, obejmujących m.in. kalendarze, planery, parasole, zawierające nadruki/logo wg wskazań klienta; b) dla części II – dostawie wydruków obejmujących m.in. broszury, plakaty, ulotki informacyjne zawierające nadruki/loga wg wskazań klienta; c) dla części III - przygotowaniu projektów graficznych materiałów promocyjno-informacyjnych.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1. W zakresie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. 2. W zakresie sytuacji finansowej lub ekonomicznej: Określenie warunków: Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. 3. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawcy powinni wykazać należyte wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień, każde o wartości co najmniej 30.000,00 zł, polegających odpowiednio na: a) dla części I - przygotowaniu i dostawie materiałów reklamowych / promocyjnych, obejmujących m.in. kalendarze, planery, parasole, zawierające nadruki/logo wg wskazań klienta; b) dla części II – dostawie wydruków obejmujących m.in. broszury, plakaty, ulotki informacyjne zawierające nadruki/loga wg wskazań klienta; c) dla części III - przygotowaniu projektów graficznych materiałów promocyjno-informacyjnych.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć w oryginale. Oświadczenie, sporządzone według wzorów stanowiących załączniki nr 3 do SIWZ stanowiący potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wzór umowy zawiera w odniesieniu do każdej z części odpowiednio załącznik nr 6A – 6C do SIWZ.
IV 4 4 data 2019-12-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Przygotowanie i dostawa materiałów reklamowych / promocyjnych, obejmujących m.in. kalendarze, planery, parasole, zawierające nadruki/logo wg wskazań klienta
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 81301,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Materiały reklamowe / promocyjne, obejmujące m.in. kalendarze, planery, parasole, zawierające nadruki/logo wg wskazań klienta, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa wydruków obejmujących m.in. broszury, plakaty, ulotki informacyjne zawierające nadruki/loga wg wskazań klienta
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 113821,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Wydruki obejmujące m.in. broszury, plakaty, ulotki informacyjne zawierające nadruki/loga wg wskazań klienta, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Przygotowanie projektów graficznych materiałów promocyjno-informacyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 79822500-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 97561,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Projekty graficzne materiałów promocyjno-informacyjnych, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 0,60
  
Kryteria JAKOŚĆ MATERIAŁÓW
Znaczenie 0,40
  
Kryteria TERMIN REALIZACJI OD MOMENTU ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA
Znaczenie 0,40
  
Kryteria CENA
Znaczenie 0,60
  
Kryteria JAKOŚĆ PROJEKTÓW
Znaczenie 0,40
  
Kryteria CENA
Znaczenie 0,60
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)