Zakup sprzętu i wyposażenia dla jednostki OSP, służącego poprawie bezpieczeństwa mieszkańców Gminy Dubiecko

Publication date 2019-12-10
End date 2019-12-18 00:00:00
Instytucja Gmina Dubiecko
Miejscowość Dubiecko
Województwo podkarpackie
Branża
  • Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 634540-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 351100008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia dla jednostki OSP, służącego poprawie bezpieczeństwa mieszkańców Gminy Dubiecko:
1. Ubranie specjalne - 20 kpl.
2. Buty specjalne - 20 par
3. Rękawice specjalne - 20 par
4. Hełm strażacki - 20 szt.
5. Latarka nahełmowa - 20 szt.
6. Okulary przyciemniane / gogle - 20 szt.
7. Naklejki odblaskowe - 20 kpl.
8. Rękawice techniczne - 20 par
9. Kamera termowizyjna - 1 szt.
10. Turbowentylator oddymiający - 1 szt.
11. Aparat oddechowy - 2 szt.
12. Sygnalizator bezruchu - 2 szt.
13. Nożyce hydrauliczne – akumulatorowe - 1 szt.
14. Rozpieracz ramieniowy – akumulatorowy - 1 szt.
15. Rozpieracz cylindryczny – akumulatorowy - 1 szt.
16. Urządzenie Combi – akumulatorowe - 1 szt.
17. Akumulator Li-on (zapasowy) - 1 szt.
18. Ładowarka 230V - 1 szt.
19. Zasilacz 230V - 1 szt.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę, transport, wyładunek i wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 63234fa1-d50a-4ecc-bf7c-2bb0cd156944
Biuletyn 634540-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Dubiecko
Regon 65090045300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Przemyska
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Dubiecko
Zamawiajacy kod pocztowy 37-750
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 166 511 156
Zamawiajacy fax 166 511 156
Zamawiajacy email ugdubiecko@wp.pl
Adres strony url www.dubiecko.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Ochrona środowiska naturalnego i dziedzictwa kulturowego, działanie 4.1 Zapobieganie i zwalczanie zagrożeń RPO WP 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=dubiecko/&strona=19&typ=podmenu&typmenu=19&menu=1&id=1&str=1
Nazwa nadana zamowieniu Zakup sprzętu i wyposażenia dla jednostki OSP, służącego poprawie bezpieczeństwa mieszkańców Gminy Dubiecko
Numer referencyjny SOSiZK.271.11.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia dla jednostki OSP, służącego poprawie bezpieczeństwa mieszkańców Gminy Dubiecko: 1. Ubranie specjalne - 20 kpl. 2. Buty specjalne - 20 par 3. Rękawice specjalne - 20 par 4. Hełm strażacki - 20 szt. 5. Latarka nahełmowa - 20 szt. 6. Okulary przyciemniane / gogle - 20 szt. 7. Naklejki odblaskowe - 20 kpl. 8. Rękawice techniczne - 20 par 9. Kamera termowizyjna - 1 szt. 10. Turbowentylator oddymiający - 1 szt. 11. Aparat oddechowy - 2 szt. 12. Sygnalizator bezruchu - 2 szt. 13. Nożyce hydrauliczne – akumulatorowe - 1 szt. 14. Rozpieracz ramieniowy – akumulatorowy - 1 szt. 15. Rozpieracz cylindryczny – akumulatorowy - 1 szt. 16. Urządzenie Combi – akumulatorowe - 1 szt. 17. Akumulator Li-on (zapasowy) - 1 szt. 18. Ładowarka 230V - 1 szt. 19. Zasilacz 230V - 1 szt. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę, transport, wyładunek i wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, chyba, że Zamawiający posiada te dokumenty lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis dotyczący terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej www.dubiecko.biuletyn.net informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (Informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu – bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego – oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria termin realizacji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)