Doposażenie jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Paszczynie.

Publication date 2019-12-10
End date 2019-12-18 00:00:00
Instytucja Ochotnicza Straż Pożarna w Paszczynie
Miejscowość Paszczyna
Województwo podkarpackie
Branża
  • Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 634377-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 351100008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Doposażenie jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Paszczynie.
Zakup wyposażenia ratowniczo-gaśniczego dla jednostki OSP Paszczyna. Rok produkcji sprzętu - nie starszy niż 2019 r. Dostawa podzielona na dwie części: pierwsza część to dostarczenie do 31 grudnia 2019 r. pozycji 29, 32 i 40 z Opisu przedmiotu zamówienia, druga część to dostarczenie reszty pozycji do 31.03.2020 r.
2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi: Załącznik nr 2 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7fe844e5-31cf-4d32-9867-42897cac5348
Biuletyn 634377-N-2019
Zamawiajacy nazwa Ochotnicza Straż Pożarna w Paszczynie
Regon 69154728100000
Zamawiajacy adres ulica Paszczyna
Zamawiajacy adres numer domu 122 B
Zamawiajacy miejscowosc Paszczyna
Zamawiajacy kod pocztowy 39-207
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon -,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email osppaszczyna@wp.pl,
Adres strony url www.ugdebica.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zadanie dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa IV Ochrona środowiska naturalnego i dziedzictwa kulturowego, działanie 4.1 Zapobieganie i zwalczanie zagrożeń.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Stowarzyszenie - Ochotnicza Straż Pożarna
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ugdebica.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Dębica, ul. Stefana Batorego 13, 39-200 Dębica.
Nazwa nadana zamowieniu Doposażenie jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Paszczynie.
Numer referencyjny 1/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Doposażenie jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Paszczynie. Zakup wyposażenia ratowniczo-gaśniczego dla jednostki OSP Paszczyna. Rok produkcji sprzętu - nie starszy niż 2019 r. Dostawa podzielona na dwie części: pierwsza część to dostarczenie do 31 grudnia 2019 r. pozycji 29, 32 i 40 z Opisu przedmiotu zamówienia, druga część to dostarczenie reszty pozycji do 31.03.2020 r. 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi: Załącznik nr 2 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Zamawiającym jest: OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA W Paszczynie , Paszczyna 122b, 39-200 Dębica. Zamawiającemu udostępniono stronę internetową Urzędu Gminy Dębica : http://www.ugdebica.pl , Ogłoszenie o zamówieniu zostanie również zamieszczone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Dębica – ul. Stefana Batorego 13, 39-200 Dębica.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow :Zamawiający NIE określa warunków.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe :Zamawiający NIE określa warunków.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe :Zamawiający NIE określa warunków.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych : Na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2016.1126) cyt. : „ § 7 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 5: ……… 2) pkt 2–4 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 2) lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 2 stosuje się. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.”
Inne dokumenty niewymienione 1. W przypadku składania oferty przez pełnomocnika, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej notarialnie. 2. W przypadku oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego - art.23 ust.2 ustawy Pzp (np. Konsorcjum , spółki cywilne) do oferty muszą być dołączone indywidualne oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale VI SIWZ i w Sekcji III.4. ogłoszenia o zamówieniu, dotyczące każdego z uczestników konsorcjum- wspólnika spółki cywilnej. 3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (zgodnie z art.23 ust.2 ustawy Pzp) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Na podstawie Art. 25a. ust. 6 ustawy Pzp, cyt. : „W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, …. oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu … oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu …. oraz brak podstaw wykluczenia.” 5. Zamawiający żąda aby Wykonawca podał w złożonej ofercie: TERMIN UDZIELONEJ GWARANCJI NA PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA w miesiącach. 6. Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca, przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
Wadium Zamawiający NIE wymaga wniesienia wadium.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Klauzula informacyjna z art. 13 RODO: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ochotnicza Straż Pożarna w Paszczynie reprezentowana przez Prezesa OSP Dawida Wolaka, adres: Paszczyna 122 A, 39-200 Dębica, 2) w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można kontaktować się z Prezesem pod nr telefonu: 607 853 038, e-mail: osppaszczyna@wp.pl, . 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ : 1/2019: Doposażenie jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Paszczynie - prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria TERMIN UDZIELONEJ GWARANCJI NA PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)