GuidZP400 |
5844b1bb-5290-4031-b5c1-42703273b1b1
|
Biuletyn |
634323-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Akademia Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach
|
Regon |
32788200000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Mikołowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-065
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
322 075 100,
|
Zamawiajacy fax |
322 516 868
|
Zamawiajacy email |
aifz@awf.katowice.pl,
|
Adres strony url |
www.awf.katowice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.awf.katowice.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Główna AWF Katowice, pokój nr 21, ul. Mikołowska 72a, 40 – 065 Katowice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa urządzeń informatycznych – 13 zadań
|
Numer referencyjny |
ZP/14/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa urządzeń informatycznych – 13 zadań. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (pakiet) stanowi:
1- Dostawa Zestawu komputerowego
2- Dostawa Zestawu komputerowego
3- Dostawa Laptopa 15,6”
4- Dostawa Laptopa 14”
5- Dostawa Laptopa 14”
6- Dostawa Laptopa 14”
7- Dostawa Laptopa 14”
8- Dostawa Laptopa 15,6”
9- Dostawa Laptopa 13,3”
10- Dostawa Laptopa 13,3”
11- Dostawa Urządzenia Access Point
12- Dostawa Urządzenia wielofunkcyjnego laserowego mono A4
13- Dostawa Drukarki laserowej mono A4
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie: od daty zawarcia umowy do 21 dni kalendarzowych. (Termin dostawy jest poza cenowym kryterium oceny ofert)
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W zakresie zadania nr 3:
a) Certyfikat ISO 9001, ISO 14001 lub certyfikaty równoważne Deklaracja zgodności CE,
b) Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki,
c) Potwierdzenie kompatybilności komputera z oferowanym systemem operacyjnym.
|
IV 4 4 data |
2019-12-19T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH
WYKONAWCÓW
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
▪ administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Akademia Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach, ul. Mikołowska 72a, 40 – 065 Katowice.
▪ inspektorem ochrony danych osobowych w Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach jest Pan Leszek Nowak, kontakt: l.nowak@awf.katowice.pl, tel. (32)2075531
▪ Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Zamówienie Publiczne, Nr sprawy ZP/14/2019, Dostawa urządzeń informatycznych – 13 zadań.
▪ odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2018 r. poz. 1986ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
▪ Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
▪ obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
▪ w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
▪ posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, jednakże skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
▪ nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Proponuje się, aby w przypadku zawarcia w ofercie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa (tj. nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, o których mowa w art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 ze zm.)) dołączyć stosowne oświadczenie – załącznik nr 4 do SIWZ wraz z załącznikami potwierdzającymi zasadność zastrzeżenia. Wykonawca nie
może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga, aby informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa zostały dołączone do oferty z adnotacją „Informacja
stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa – dokument niejawny”.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa Zestawu komputerowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa Zestawu komputerowego
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa Zestawu komputerowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa Zestawu komputerowego
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa Laptopa 15,6”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa Laptopa 15,6”
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa Laptopa 14''
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa Laptopa 14''
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa Laptopa 14''
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa Laptopa 14''
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa Laptopa 14''
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa Laptopa 14''
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa Laptopa 14''
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa Laptopa 14''
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa Laptopa 15,6”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa Laptopa 15,6”
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa Laptopa 13,3”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa Laptopa 13,3”
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa Laptopa 13,3”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa Laptopa 13,3”
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa Urządzenia Access Point
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa Urządzenia Access Point
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa Urządzenia wielofunkcyjnego laserowego mono A4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa Urządzenia wielofunkcyjnego laserowego mono A4
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa Drukarki laserowej mono A4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa Drukarki laserowej mono A4
|
| |