Dostawa krzeseł do Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku realizowana w ramach Wieloletniego Programu Rządowego (WPR) pn. „Budowa kompleksu Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku” przyjętego w uchwale nr 169/2011 Rady Ministrów z dnia 6 września 2011 r. z późniejszymi zmianami

Publication date 2019-12-11
End date 2019-12-19 00:00:00
Instytucja Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku
Miejscowość Sulejówek
Województwo mazowieckie
Branża
  • Krzesła

Szczegóły

Numer ogłoszenia 635349-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 391120000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

część 1 - krzesła do sali wielofunkcyjnej
część 2 - krzesła do sal edukacyjnych

Dodatkowe informacje

GuidZP400 55326093-4ea9-4446-8417-6d1e2d0f654c
Biuletyn 635349-N-2019
Zamawiajacy nazwa Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku
Regon 14177328200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Oleandrów
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Sulejówek
Zamawiajacy kod pocztowy 05-070
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 842 04 25
Zamawiajacy fax 22 842 04 25
Zamawiajacy email w.chmielewski@muzeumpilsudski.pl
Adres strony url www.muzeumpilsudski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.muzeumpilsudski.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.muzeumpilsudski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę, przygotowaną i oznaczoną zgodnie z wymaganiami specyfikacji, należy złożyć w biurze Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Dominikańska 25, 02-738 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa krzeseł do Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku realizowana w ramach Wieloletniego Programu Rządowego (WPR) pn. „Budowa kompleksu Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku” przyjętego w uchwale nr 169/2011 Rady Ministrów z dnia 6 września 2011 r. z późniejszymi zmianami
Numer referencyjny ZP/MJP/DA/6/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu część 1 - krzesła do sali wielofunkcyjnej część 2 - krzesła do sal edukacyjnych
Cpv glowny przedmiot 39112000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-30T00:00:00+01:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) Pełnomocnictwo – jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z odpowiednim dokumentem rejestrowym. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3) Dowód wniesienia wadium. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż pieniądz, do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia); 4) Wypełnioną Specyfikację asortymentowo-cenową stanowiącą załącznik nr 1b do SIWZ. Należy wypełnić jedynie tabelę dotyczącą części, na którą Wykonawca składa ofertę.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości, odpowiednio dla części: - część pierwsza – 1 000,00 zł - część druga – 2 000,00 zł 2. Wadium należy wnieść, według wyboru Wykonawcy, w jednej z następujących form: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego o numerze: 63 1130 1017 0020 1472 3320 0005, 2) poręczeniach bankowych, 3) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, 4) gwarancjach bankowych, 5) gwarancjach ubezpieczeniowych lub 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310 z późn. zm.). 3. Wadium w innej formie niż pieniężna należy złożyć w oryginale w siedzibie Biura Zamawiającego: ul. Dominikańska 25, 02-738 Warszawa, jednocześnie dołączając jego kopię do oferty albo złożyć wraz z ofertą.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, możliwa jest w zakresie terminu wykonania zamówienia - w przypadku wystąpienia zdarzeń o charakterze siły wyższej, tj. zdarzeń, których wystąpienie jest niezależne od Stron i którym nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; w takim przypadku termin wykonania przedmiotu umowy określony w § 3 umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do jego zakończenia w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności i tylko w przypadku, gdy nie były one następstwem okoliczności, za które odpowiada Wykonawca.
IV 4 4 data 2019-12-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa krzesła do sali wielofunkcyjnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39112000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis krzesła do sali wielofunkcyjnej
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa krzesła do sal edukacyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39112000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis krzesła do sal edukacyjnych
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)