GuidZP400 |
55326093-4ea9-4446-8417-6d1e2d0f654c
|
Biuletyn |
635349-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku
|
Regon |
14177328200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Oleandrów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sulejówek
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-070
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 842 04 25
|
Zamawiajacy fax |
22 842 04 25
|
Zamawiajacy email |
w.chmielewski@muzeumpilsudski.pl
|
Adres strony url |
www.muzeumpilsudski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.muzeumpilsudski.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.muzeumpilsudski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę, przygotowaną i oznaczoną zgodnie z wymaganiami specyfikacji, należy złożyć w biurze Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Dominikańska 25, 02-738 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa krzeseł do Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku realizowana w ramach Wieloletniego Programu Rządowego (WPR) pn. „Budowa kompleksu Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku” przyjętego w uchwale nr 169/2011 Rady Ministrów z dnia 6 września 2011 r. z późniejszymi zmianami
|
Numer referencyjny |
ZP/MJP/DA/6/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
część 1 - krzesła do sali wielofunkcyjnej
część 2 - krzesła do sal edukacyjnych
|
Cpv glowny przedmiot |
39112000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-12-30T00:00:00+01:00
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Pełnomocnictwo – jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z odpowiednim dokumentem rejestrowym. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii;
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii;
3) Dowód wniesienia wadium. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż pieniądz, do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia);
4) Wypełnioną Specyfikację asortymentowo-cenową stanowiącą załącznik nr 1b do SIWZ. Należy wypełnić jedynie tabelę dotyczącą części, na którą Wykonawca składa ofertę.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości, odpowiednio dla części:
- część pierwsza – 1 000,00 zł
- część druga – 2 000,00 zł
2. Wadium należy wnieść, według wyboru Wykonawcy, w jednej z następujących form:
1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego o numerze: 63 1130 1017 0020 1472 3320 0005,
2) poręczeniach bankowych,
3) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej,
4) gwarancjach bankowych,
5) gwarancjach ubezpieczeniowych lub
6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310 z późn. zm.).
3. Wadium w innej formie niż pieniężna należy złożyć w oryginale w siedzibie Biura Zamawiającego: ul. Dominikańska 25, 02-738 Warszawa, jednocześnie dołączając jego kopię do oferty albo złożyć wraz z ofertą.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, możliwa jest w zakresie terminu wykonania zamówienia - w przypadku wystąpienia zdarzeń o charakterze siły wyższej, tj. zdarzeń, których wystąpienie jest niezależne od Stron i którym nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; w takim przypadku termin wykonania przedmiotu umowy określony w § 3 umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do jego zakończenia w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności i tylko w przypadku, gdy nie były one następstwem okoliczności, za które odpowiada Wykonawca.
|
IV 4 4 data |
2019-12-19T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
krzesła do sali wielofunkcyjnej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39112000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
krzesła do sali wielofunkcyjnej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
krzesła do sal edukacyjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39112000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
krzesła do sal edukacyjnych
|
| |