GuidZP400 |
bc10c8f9-2dd9-4439-b523-ba2f0e0ede27
|
Biuletyn |
635020-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Sąd Apelacyjny w Krakowie
|
Regon |
38946600000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Przy Rondzie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-547
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 41 75 423
|
Zamawiajacy fax |
12 41 75 426
|
Zamawiajacy email |
sekretariat.dyrektora@krakow.sa.gov.pl
|
Adres strony url |
www.krakow.sa.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Sąd Apelacyjny w Krakowie
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.krakow.sa.gov.pl/; https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.krakow.sa.gov.pl/; https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej (papierowej). Wykonawca decyduje o formie w jakiej chce złożyć ofertę. Zamawiający dopuszcza zarówno formę pisemną, jak i elektroniczną
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sąd Apelacyjny w Krakowie, ul. Przy Rondzie 3, 31-547 Kraków, pok. 3A 04 (IIIp.)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Odnowienie wsparcia technicznego i subskrypcji dla posiadanych urządzeń i licencji Fortinet
|
Numer referencyjny |
ZP.-26-9/19
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest odnowienie wsparcia technicznego i subskrypcji dla posiadanych urządzeń i licencji Fortinet przez okres 24 miesięcy licząc od dnia zakończenia obecnie posiadanego wsparcia technicznego i subskrypcji producenta oprogramowania.
|
Cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Informacje na temat katalogow |
Usługa odnowienia wsparcia technicznego i subskrypcji dla posiadanych urządzeń i licencji świadczona będzie przez 24 miesiące od dnia zakończenia obecnie posiadanego przez Zamawiającego wsparcia technicznego i subskrypcji producenta oprogramowania. Wsparcie techniczne oraz subskrypcje używanych funkcji bezpieczeństwa dla posiadanych urządzeń
i licencji Wykonawca wykupi w terminie do dwóch dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek dotyczący posiadania zdolności zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się odpowiednim doświadczeniem, tj. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie – należycie wykonał lub wykonuje co najmniej:
1. dwie dostawy o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda, polegające na dostawach systemów bezpieczeństwa
lub
2. dwie usługi o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda, polegające na świadczeniu usług serwisowania systemu bezpieczeństwa.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w punkcie III.1.3), w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający wymaga dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, który
polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie III.4 ppkt 1.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w punkcie 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania
wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis punktu 3 stosuje się.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji. Wykaz wraz z dowodami, muszą zawierać informacje potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej Wykonawcy. Dowodami, o których mowa powyżej są: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Oświadczenia i dokumenty wymienione w punkcie 6.1, 6.2 i 6.4 specyfikacji. 3. Pełnomocnictwo: 3.1. dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. 3.2. dla
ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 5. Uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
reguluje wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do specyfikacji
|
IV 4 4 data |
2019-12-19T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Zamawiający informuje, iż niniejsze postępowanie prowadzone jest zarówno w trybie elektronicznym (możliwość złożenia oferty, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, informacji występujących w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w formie elektronicznej), jak i tradycyjnym (możliwość złożenia oferty, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, informacji występujących w toku
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w formie pisemnej). 2. Postępowanie prowadzone jest przy użyciu systemu zapewniającego obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za
pośrednictwem komunikacji elektronicznej w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Sprawiedliwości, dostępnego pod adresem https://ezamowienia.ms.gov.pl, zwanego dalej Systemem. 3. Przeglądanie i pobieranie treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowania do Systemu. 4. Korzystanie z Systemu przez Wykonawców jest bezpłatne.
|