Dostawa materiałów do sterylizacji

Publication date 2019-12-11
End date 2019-12-20 00:00:00
Instytucja Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 633273-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 301976002, 389000004, 243263101, 301921253, 243153008, 245143005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do sterylizacji obejmująca:
1.1 opakowania do sterylizacji;
1.1 opakowania po dezynfekcji;
1.2 testy do kontroli procesów mycia, dezynfekcji i sterylizacji;
1.3 naboje do sterylizacji z tlenkiem etylenu 100%;
1.4 markery;
1.5 Nadtlenek wodoru – czynnik sterylizujący;
1.6 filtry wodne;
w rodzajach i ilościach podanych w załącznikach nr od 1-1 do 1-30 do SIWZ (Formularz cenowy/ Przedmiot zamówienia).
2. Szczegółowe zasady realizacji dostaw określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 5
do SIWZ.
3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia.
3.1 Przedmiot zamówienia z Pakietu 1, 2, 3, 4, 5, 6, 25 musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U.
z 2019, poz. 175 z późn. zm.), w szczególności musi być oznakowany znakiem CE, a jeżeli ocena zgodności była przeprowadzana pod nadzorem jednostki notyfikowanej, to obok znaku CE jest umieszczony numer identyfikacyjny właściwej jednostki notyfikowanej.
3.2 Oferowany przedmiot zamówienia powinien posiadać okresy ważności pozwalające Zamawiającemu na swobodne stosowanie go w okresie minimum: 12 miesięcy od terminu otrzymania dostawy. Dostawa materiałów z krótszymi terminami ważności będzie każdorazowo uzgadniana z Zamawiającym,
a ewentualne zastrzeżenia Zamawiającego dotyczące tych terminów będą uwzględniane przez Wykonawcę.
3.3 Dla Pakietu 1, Pakietu 2 poz. 1-5, Pakietu 3, Pakietów 6–10, Pakietu 12 poz.1, Pakietu 13, Pakietu 14 poz. 1, Pakietów 15 i 16, Pakietów 19-21, Pakietu 23, Pakietu 24 poz. 1 opakowanie stanowi pudełko lub hermetycznie zamkniętą saszetkę z nr serii i datą ważności. Zamawiający nie wyraża zgody na dostarczanie niepełnych opakowań torebek i testów.
3.4 Zamawiający dla Pakietu 1, Pakietu 2 poz. 1-5, Pakietu 3, Pakietów 6-10, Pakietu 12 poz. 1, Pakietu 13, Pakietu 14 poz. 1, Pakietów 15 i 16, Pakietów 19–21, Pakietu 23, Pakietu 24 poz. 1 określa następujący, dopuszczalny sposób zaoferowania przedmiotu zamówienia:
4.1 w Formularzach cenowych/Przedmiot zamówienia, w kolumnie: „Zaoferowana ilość opakowań”, należy podać wymagane w SIWZ ilości przedmiotu zamówienia tzn. ilość opakowań po przeliczeniu zapotrzebowania. Jeżeli z przeliczeń nie wynikają pełne opakowania należy podać ilość ułamkową z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku (zgodnie z zasadą arytmetyczną).
4.2 Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania towaru w pełnych opakowaniach. Jeżeli ilość wymagana przez Zamawiającego jest mniejsza niż ilość znajdująca się w opakowaniu, Wykonawca powinien uwzględnić tę różnicę w kalkulacji ceny.

5. W przypadku Pakietu 28, przedmiot zamówienia musi spełniać warunki określone w rozporządzeniu (WE) nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 roku w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz - uchylającym dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG (Dz. Urz. UE L 338 z 13.11.2004).



Dodatkowe informacje

GuidZP400 4719a286-c3b0-46b5-9d98-91fcff9d4aca
Biuletyn 633273-N-2019
Zamawiajacy nazwa Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy
Regon 92356930000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Seminaryjna
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-326
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 052 3256735, 3256609
Zamawiajacy fax 523 256 606
Zamawiajacy email zampub@szpital-pluc.bydgoszcz.pl
Adres strony url www.kpcp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.kpcp.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy, ul. Seminaryjna 1, 85-326 Bydgoszcz
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów do sterylizacji
Numer referencyjny 51 Z PN 19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do sterylizacji obejmująca: 1.1 opakowania do sterylizacji; 1.1 opakowania po dezynfekcji; 1.2 testy do kontroli procesów mycia, dezynfekcji i sterylizacji; 1.3 naboje do sterylizacji z tlenkiem etylenu 100%; 1.4 markery; 1.5 Nadtlenek wodoru – czynnik sterylizujący; 1.6 filtry wodne; w rodzajach i ilościach podanych w załącznikach nr od 1-1 do 1-30 do SIWZ (Formularz cenowy/ Przedmiot zamówienia). 2. Szczegółowe zasady realizacji dostaw określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia. 3.1 Przedmiot zamówienia z Pakietu 1, 2, 3, 4, 5, 6, 25 musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019, poz. 175 z późn. zm.), w szczególności musi być oznakowany znakiem CE, a jeżeli ocena zgodności była przeprowadzana pod nadzorem jednostki notyfikowanej, to obok znaku CE jest umieszczony numer identyfikacyjny właściwej jednostki notyfikowanej. 3.2 Oferowany przedmiot zamówienia powinien posiadać okresy ważności pozwalające Zamawiającemu na swobodne stosowanie go w okresie minimum: 12 miesięcy od terminu otrzymania dostawy. Dostawa materiałów z krótszymi terminami ważności będzie każdorazowo uzgadniana z Zamawiającym, a ewentualne zastrzeżenia Zamawiającego dotyczące tych terminów będą uwzględniane przez Wykonawcę. 3.3 Dla Pakietu 1, Pakietu 2 poz. 1-5, Pakietu 3, Pakietów 6–10, Pakietu 12 poz.1, Pakietu 13, Pakietu 14 poz. 1, Pakietów 15 i 16, Pakietów 19-21, Pakietu 23, Pakietu 24 poz. 1 opakowanie stanowi pudełko lub hermetycznie zamkniętą saszetkę z nr serii i datą ważności. Zamawiający nie wyraża zgody na dostarczanie niepełnych opakowań torebek i testów. 3.4 Zamawiający dla Pakietu 1, Pakietu 2 poz. 1-5, Pakietu 3, Pakietów 6-10, Pakietu 12 poz. 1, Pakietu 13, Pakietu 14 poz. 1, Pakietów 15 i 16, Pakietów 19–21, Pakietu 23, Pakietu 24 poz. 1 określa następujący, dopuszczalny sposób zaoferowania przedmiotu zamówienia: 4.1 w Formularzach cenowych/Przedmiot zamówienia, w kolumnie: „Zaoferowana ilość opakowań”, należy podać wymagane w SIWZ ilości przedmiotu zamówienia tzn. ilość opakowań po przeliczeniu zapotrzebowania. Jeżeli z przeliczeń nie wynikają pełne opakowania należy podać ilość ułamkową z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku (zgodnie z zasadą arytmetyczną). 4.2 Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania towaru w pełnych opakowaniach. Jeżeli ilość wymagana przez Zamawiającego jest mniejsza niż ilość znajdująca się w opakowaniu, Wykonawca powinien uwzględnić tę różnicę w kalkulacji ceny. 5. W przypadku Pakietu 28, przedmiot zamówienia musi spełniać warunki określone w rozporządzeniu (WE) nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 roku w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz - uchylającym dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG (Dz. Urz. UE L 338 z 13.11.2004).
Cpv glowny przedmiot 30197600-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 14
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Przed udzieleniem zamówienia Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań określonych przez Zamawiającego - złoży w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualne na dzień złożenia następujące dokumenty: 1. Deklaracja zgodności, w rozumieniu ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 175 z późn. zm.) – dotyczy Pakietów: 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 25. 2. Karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego zgodne z Rozporządzeniem Komisji (UE) 2015/830 z dnia 28 maja 2015 r. zmieniające rozporządzenie (WE) nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów (REACH) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) NR 1272/2008 z dnia 16 grudnia 2008 r. w sprawie klasyfikacji, oznakowania i pakowania substancji i mieszanin, zmieniające i uchylające dyrektywy 67/548/EWG i 1999/45/WE oraz zmieniające rozporządzenie (WE) nr 1907/2006 lub oświadczenie, że nie jest wymagane - (dotyczy każdego oferowanego testu i materiału kontrolnego) - dotyczy Pakietów 25, 27. 3. Katalog produktów (z wyraźnym zaznaczeniem oferowanego produktu wraz z numerem katalogowym podanym w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia) potwierdzający wymagania określone w Formularzach cenowych/Przedmiot zamówienia. 4. Folder lub ulotka zawierająca opis potwierdzający wymagania określone w Formularzach cenowych /Przedmiot zamówienia (o ile nie jest on zawarty w załączonym katalogu). 5. Dokument potwierdzający spełnianie wymagań określonych w Formularzach cenowych /Przedmiot zamówienia (załączyć w przypadku, gdy dokumenty wskazane w pkt. 3 i 4 nie potwierdzają spełniania tych wymagań. 6. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w rozporządzeniu (WE) nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 roku w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz - uchylającym dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG (Dz. Urz. UE L 338 z 13.11.2004) – dotyczy Pakietu 28 7. Próbki oferowanego przedmiotu zamówienia w ilości po 10 sztuk z każdej pozycji - w ramach Pakietu 28, które zostaną sprawdzone pod względem ich zgodności z opisem przedmiotu zamówienia. Ponadto po ewentualnym zawarciu umowy, będą one służyły do porównywania i oceny zgodności kolejnych partii towaru z umową. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Inne dokumenty niewymienione 1. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 – przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt. 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy/Przedmiot zamówienia ( zał. nr 1-…). 3. Wypełniony i podpisany formularz Oferty (zał. nr 2). 4. Pełnomocnictwo: oryginał lub kopia uwierzytelniona notarialnie – załączyć, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony przewidują możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty w następującym zakresie: 1) obniżenia ceny w przypadku zastosowania promocji lub obniżki cen; 2) ceny oraz podatku VAT - w przypadku zmiany stawki podatku VAT – Zamawiający dopuszcza możliwość obniżenia lub wzrostu cen jednostkowych brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT i stosownie do dokonanej zmiany stawki podatku, z zastrzeżeniem ust. 2; 3) osób wskazanych przez strony do realizacji umowy – w przypadku ich zmiany; 4) okresu obowiązywania umowy – w przypadku, gdy w okresie obowiązywania umowy wskazanym w § 3 ust. 1 cena brutto w ramach któregokolwiek z pakietów nie zostanie wykorzystana, okres obowiązywania umowy może zostać przedłużony bez zmiany cen jednostkowych i bez przekroczenia wartości brutto, z zastrzeżeniem § 3 ust. 2; 5) nazwy produktu lub producenta, w przypadku gdy zmianie ulegnie nazwa produktu lub nazwa producenta jednak sam produkt pozostanie niezmieniony; 6) zmiany wielkości opakowania handlowego i związanej z tym zmiany ceny z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny określonej umową. 2. W wypadku wydłużenia okresu obowiązywania umowy zgodnie z pkt. 4) ust. 1 niniejszego paragrafu na okres ponad 12 miesięcy dopuszcza się zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty także w zakresie: 1) zmiany stawki podatku VAT i zmiany ceny z tym związanej; 2) ceny w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, opublikowanej po terminie składania ofert, jeżeli zmiana taka będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 3) w zakresie ceny w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, opublikowanej po terminie składania ofert, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 3. Zwiększenie lub obniżenie cen jednostkowych możliwe będzie w przypadku określonym w ust. 2 niniejszego paragrafu, o ile zmiana tam przewidziana będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę powodując ich zwiększenie lub obniżenie w stosunku do szacowanych przez niego przy składaniu oferty. 4. Przy określeniu wpływu zmian określonych w ust. 2 niniejszego paragrafu na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę nie będą uwzględniane zmiany dotyczące osób, które nie uczestniczą bezpośrednio w realizacji zamówienia. 5. Zwiększenie lub obniżenie cen jednostkowych w przypadku określonym w ust. 2 będzie możliwe odpowiednio do zmiany kosztów wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 6. Z wnioskiem o zmianę umowy może wystąpić każda ze stron. Wniosek powinien mieć formę pisemną i zawierać uzasadnienie oraz propozycję zmiany umowy, w szczególności w zakresie wysokości wynagrodzenia. 7. W przypadkach określonych w ust. 2 Wykonawca wraz ze złożonym wnioskiem zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu wpływ zmian na koszty wykonania przez niego zamówienia, a w przypadku wystąpienia z wnioskiem przez Zamawiającego - w terminie 7 dni od doręczenia mu wniosku, wykazać Zamawiającemu wpływ zmian lub jego brak na koszty wykonania przez niego zamówienia. W szczególności Wykonawca zobowiązany jest określić: 1) przyjęte przez Wykonawcę zasady kalkulacji wysokości kosztów wykonania umowy oraz założenia co do wysokości przyszłych kosztów wykonania umowy wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłowość przyjętych założeń; 2) wpływ zmian na wysokość kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę; 3) szczegółową kalkulację proponowanej zmiany umowy oraz wykazanie adekwatności propozycji zmiany wysokości kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę. Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o uzupełnienie otrzymanych dokumentów w szczególności poprzez przekazanie dodatkowych wyjaśnień, informacji lub dokumentów (oryginałów do wglądu lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałami) 8. Zamawiający może przekazać Wykonawcy pisemny wniosek w sprawie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Wniosek taki powinien zawierać co najmniej propozycję zmiany umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia oraz powołanie zmian przepisów. Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie informacji lub przekazanie wyjaśnień lub dokumentów (oryginałów do wglądu lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałami) niezbędnych do oceny przez Zamawiającego, czy zmiany te są uzasadnione. 9. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem ich nieważności.
IV 4 4 data 2019-12-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu, ponieważ nie określił warunków udziału

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Torebki włókninowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197600-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 14
Zalacznik krotki opis Dwustronnie włókninowe torebki do systemu Integrapak, gramatura włókniny 55 g/m², z testem sterylizacji parowej, w ilościach: poz. 1 - 2000 szt., poz. 2 - 2000 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1-1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Opakowania papierowo - foliowe do sterylizacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197600-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 14
Zalacznik krotki opis Opakowania papierowo - foliowe do sterylizacji; poz. 1 - 14400 szt., poz. 2 - 1800 szt., poz. 3 - 22800 szt., poz. 4 - 6000 szt., poz. 5 - 4500 szt., poz. 6 - 4 rolki, poz. 7 - 7 rolek, poz. 8 - 24 rolki, poz. 9 - 9 rolek, poz. 10 - 3 rolki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1-2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Torebki foliowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197600-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 14
Zalacznik krotki opis Torebki foliowe w ilości - 6000 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1-3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Opakowania włókninowo - foliowe do sterylizacji plazmowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197600-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 14
Zalacznik krotki opis Opakowania włókninowo - foliowe do sterylizacji plazmowej, poz. 1 - 10 rolek, poz. 2 - 6 rolek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1-4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Opakowania polyolefinowo - foliowe do sterylizacji plazmowej, parą wodną, tlenkiem etylenu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197600-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 14
Zalacznik krotki opis Opakowania polyolefinowo - foliowe do sterylizacji plazmowej, parą wodną, tlenkiem etylenu, poz. 1 - 7 rolek, poz. 2 - 7 rolek, poz. 3 - 3 rolki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1-5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Torebki włókninowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197600-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 14
Zalacznik krotki opis Torebki włókninowe, poz. 1 - 3000 szt., poz. 2 - 1500 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1-6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zintegrowany test paskowy sterylizacji para wodną
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38900000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 14
Zalacznik krotki opis Zintegrowany test paskowy sterylizacji para wodną w ilości - 2000 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1-7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zintegrowany test paskowy sterylizacji tlenkiem etylenu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38900000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 14
Zalacznik krotki opis Zintegrowany test paskowy sterylizacji tlenkiem etylenu w ilości - 250 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1-8 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Ampułkowy test biologiczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38900000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 14
Zalacznik krotki opis Ampułkowy test biologiczny w ilości - 300 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1-9 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Ampułkowy test biologiczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38900000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 14
Zalacznik krotki opis Ampułkowy test biologiczny w ilości - 150 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1-10 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Etykiety ze wskaźnikiem sterylizacji tlenkiem etylenu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38900000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 14
Zalacznik krotki opis Etykiety ze wskaźnikiem sterylizacji tlenkiem etylenu w ilości - 30 rolek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1-11 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Test kontroli mycia w myjniach dezynfekcyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38900000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 14
Zalacznik krotki opis Test kontroli mycia w myjniach dezynfekcyjnych, poz. 1 - 3200 szt., poz. 2 - 6 szt., oraz poz. 3 Przyrząd testowy procesu w ilości 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1-12 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Ampułkowy test biologiczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38900000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 14
Zalacznik krotki opis Ampułkowy test biologiczny w ilości - 600 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1-13 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Test kontroli skuteczności mycia endoskopów elastycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38900000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 14
Zalacznik krotki opis Test kontroli skuteczności mycia endoskopów elastycznych, poz. 1 - 1600 szt., oraz poz. 2 Przyrząd symulującymi kanał endoskopu, kompatybilny z testem w ilości 3 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1-14 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Test do wykrywania pozostałości białkowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38900000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 14
Zalacznik krotki opis Test do wykrywania pozostałości białkowych w ilości 300 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1-15 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Test do kontroli procesów dezynfekcji fumigacyjnej pomieszczeń
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38900000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 14
Zalacznik krotki opis Test do kontroli procesów dezynfekcji fumigacyjnej pomieszczeń w ilości - 1500 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1-16 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Etykiety ze wskaźnikiem sterylizacji plazmowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38900000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 14
Zalacznik krotki opis Etykiety ze wskaźnikiem sterylizacji plazmowej w ilości - 30 rolek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1-17 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Etykiety ze wskaźnikiem sterylizacji parowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38900000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 14
Zalacznik krotki opis Etykiety ze wskaźnikiem sterylizacji parowej w ilości - 70 rolek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1-18 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Testy kontroli procesów biodekontaminacji gazową formą nadtlenku wodoru HPV
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38900000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 14
Zalacznik krotki opis Testy kontroli procesów biodekontaminacji gazową formą nadtlenku wodoru HPV w ilości - 300 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1-19 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Test do pomiaru ATP kompatybilne z Luminometrem SURE Plus
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38900000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 14
Zalacznik krotki opis Test do pomiaru ATP kompatybilne z Luminometrem SURE Plus w ilości - 100 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1-20 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa System pomiaru zanieczyszczeń
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38900000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 14
Zalacznik krotki opis System pomiaru zanieczyszczeń, poz. 1 - 200 szt., poz. 2 - 200 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1-21 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Elektroniczny system Bowie - Dick
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38900000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 14
Zalacznik krotki opis Elektroniczny system Bowie - Dick w ilości - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1-22 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Emulacyjny wskaźnik procesów dezynfekcji termicznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38900000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 14
Zalacznik krotki opis Emulacyjny wskaźnik procesów dezynfekcji termicznej w ilości 800 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1-23 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Testy kontroli procesów sterylizacji plazmowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38900000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 14
Zalacznik krotki opis Testy kontroli procesów sterylizacji plazmowej, poz. 1 - 500 szt., oraz Przyrządy testowe procesu Helix PCD w poz. 2 - 1 szt. i w poz. 3 - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1-24 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa Naboje gazowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24326310-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 14
Zalacznik krotki opis Naboje gazowe w ilości - 300 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1-25 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 26
Zalacznik nazwa Markery
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192125-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 14
Zalacznik krotki opis Markery w ilości 30 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1-26 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 27
Zalacznik nazwa Nadtlenek wodoru - czynnik sterylizujący
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24315300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 14
Zalacznik krotki opis Nadtlenek wodoru - czynnik sterylizujący. Kompatybilny ze sterylizatorem plazmowym Stericool firmy Getinge będącym na wyposażeniu Zamawiającego - pojemnik 240 ml z 59% nadtlenku wodoru - 18 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1-27 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 28
Zalacznik nazwa Opakowania po dezynfekcji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197600-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 14
Zalacznik krotki opis Opakowania po dezynfekcji w ilości - 5000 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1-28 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 29
Zalacznik nazwa Opakowania po dezynfekcji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197600-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 14
Zalacznik krotki opis Opakowania po dezynfekcji. Kompatybilne z posiadanymi przez Zamawiającego wózkami do transportu endoskopów ETS plus w ilości - 1800 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1-29 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 30
Zalacznik nazwa Fitry wodne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24514300-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 14
Zalacznik krotki opis Fitry wodne w ilości - 400 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1-30 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)